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Adolph, Christian: Daktulion (he)pomnematikon. Breslau, 1641.

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Sie hat sich auch im Creutze gegen jhm erzeiget/ vnd erwie-
sen/ alß eine Seule der er sich trösten können/ vnd ist jhme darin-
nen in der that gewiesen sulos anapauseos, wie Syrach in der
Griechischen Sprache redet/ daß ist: eine solche Stütze vnd Seu-
le/ auff welcher er zur Zeit deß Creutzes ruhen/ vnd sich wieder er-
holen vnd erquicken können.

Solchen getrewen Gehülffen/ hat nu vnser Hochgeehrter vnd
Hochbetrübter Herr Witwer verlohren/ die Seule/ der er sich trö-
sten können/ ist jhme durch den Tödlichen Hintritt seiner Hertz-ge-
liebten Hauß- vnd Ehe-Frawen vmbgefallen/ drumb können wir
es jhme nicht verargen/ daß er sich darüber höchlichen betrübet.

Verargen können wir es auch nicht

II. Den Hochbetrübten Kindern/ dem Herren
Eydam/ der Fr. vnd Jungfraw Tochter/ das auch sie
sich höchlichen betrüben.

Denn dieselben haben an jhr verlohren/ jhre/ nechst
Gott/ auff dieser Welt gröste vnd beste Mutter-Trew/ eine solche
Mutter/ die sie hertzlich geliebet/ die für jhre Zeitliche vnd Ewige
Wolfarth trewlich gesorget/ vnnd sie zu allem gutten wol aufferzo-
gen vnd gewehnet.

Der Berühmbte Philosophus zu Athen Socrates/ hat
seine Discipulos vermahnet/ daß sie offt vnnd viel in Spiegel se-
hen solten/ damit sie lernen möchten/ wie sie sich recht vnd wolver-
halten solten.

An der seeligen Fr. Mutter haben die lieben Kinder einen
schönen Spiegel gehabt/ den sie mit grossem Nutzen anschawen vnd
gebrauchen können.

Sie haben an jhr gehabt einen rechten Tugend- vnnd
Lehr-Spiegel/
auß dem sie sehen können/ wie auch sie recht
Tugendhafft sich erzeigen vnd verhalten sollen.

Solcher schöne Tugend- vnd Lehr-Spiegel ist jhnen durch
den Tödlichen Hintritt jhrer lieben Fr. Mutter zerbrochen worden.

Drumb

Sie hat ſich auch im Creutze gegen jhm erzeiget/ vnd erwie-
ſen/ alß eine Seule der er ſich troͤſten koͤnnen/ vnd iſt jhme darin-
nen in der that gewieſen ςύλος ἀναπαύσεως, wie Syrach in der
Griechiſchen Sprache redet/ daß iſt: eine ſolche Stuͤtze vnd Seu-
le/ auff welcher er zur Zeit deß Creutzes ruhen/ vnd ſich wieder er-
holen vnd erquicken koͤnnen.

Solchen getrewen Gehuͤlffen/ hat nu vnſer Hochgeehrter vnd
Hochbetruͤbter Herr Witwer verlohren/ die Seule/ der er ſich troͤ-
ſten koͤnnen/ iſt jhme durch den Toͤdlichen Hintritt ſeiner Hertz-ge-
liebten Hauß- vnd Ehe-Frawen vmbgefallen/ drumb koͤnnen wir
es jhme nicht verargen/ daß er ſich daruͤber hoͤchlichen betruͤbet.

Verargen koͤnnen wir es auch nicht

II. Den Hochbetruͤbten Kindern/ dem Herren
Eydam/ der Fr. vnd Jungfraw Tochter/ das auch ſie
ſich hoͤchlichen betruͤben.

Denn dieſelben haben an jhr verlohren/ jhre/ nechſt
Gott/ auff dieſer Welt groͤſte vnd beſte Mutter-Trew/ eine ſolche
Mutter/ die ſie hertzlich geliebet/ die fuͤr jhre Zeitliche vnd Ewige
Wolfarth trewlich geſorget/ vnnd ſie zu allem gutten wol aufferzo-
gen vnd gewehnet.

Der Beruͤhmbte Philoſophus zu Athen Socrates/ hat
ſeine Diſcipulos vermahnet/ daß ſie offt vnnd viel in Spiegel ſe-
hen ſolten/ damit ſie lernen moͤchten/ wie ſie ſich recht vnd wolver-
halten ſolten.

An der ſeeligen Fr. Mutter haben die lieben Kinder einen
ſchoͤnen Spiegel gehabt/ den ſie mit groſſem Nutzen anſchawen vñ
gebrauchen koͤnnen.

Sie haben an jhr gehabt einen rechten Tugend- vnnd
Lehr-Spiegel/
auß dem ſie ſehen koͤnnen/ wie auch ſie recht
Tugendhafft ſich erzeigen vnd verhalten ſollen.

Solcher ſchoͤne Tugend- vnd Lehr-Spiegel iſt jhnen durch
den Toͤdlichen Hintritt jhrer lieben Fr. Mutter zerbrochen worden.

Drumb
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[[48]/0048] Sie hat ſich auch im Creutze gegen jhm erzeiget/ vnd erwie- ſen/ alß eine Seule der er ſich troͤſten koͤnnen/ vnd iſt jhme darin- nen in der that gewieſen ςύλος ἀναπαύσεως, wie Syrach in der Griechiſchen Sprache redet/ daß iſt: eine ſolche Stuͤtze vnd Seu- le/ auff welcher er zur Zeit deß Creutzes ruhen/ vnd ſich wieder er- holen vnd erquicken koͤnnen. Solchen getrewen Gehuͤlffen/ hat nu vnſer Hochgeehrter vnd Hochbetruͤbter Herr Witwer verlohren/ die Seule/ der er ſich troͤ- ſten koͤnnen/ iſt jhme durch den Toͤdlichen Hintritt ſeiner Hertz-ge- liebten Hauß- vnd Ehe-Frawen vmbgefallen/ drumb koͤnnen wir es jhme nicht verargen/ daß er ſich daruͤber hoͤchlichen betruͤbet. Verargen koͤnnen wir es auch nicht II. Den Hochbetruͤbten Kindern/ dem Herren Eydam/ der Fr. vnd Jungfraw Tochter/ das auch ſie ſich hoͤchlichen betruͤben. Denn dieſelben haben an jhr verlohren/ jhre/ nechſt Gott/ auff dieſer Welt groͤſte vnd beſte Mutter-Trew/ eine ſolche Mutter/ die ſie hertzlich geliebet/ die fuͤr jhre Zeitliche vnd Ewige Wolfarth trewlich geſorget/ vnnd ſie zu allem gutten wol aufferzo- gen vnd gewehnet. Der Beruͤhmbte Philoſophus zu Athen Socrates/ hat ſeine Diſcipulos vermahnet/ daß ſie offt vnnd viel in Spiegel ſe- hen ſolten/ damit ſie lernen moͤchten/ wie ſie ſich recht vnd wolver- halten ſolten. An der ſeeligen Fr. Mutter haben die lieben Kinder einen ſchoͤnen Spiegel gehabt/ den ſie mit groſſem Nutzen anſchawen vñ gebrauchen koͤnnen. Sie haben an jhr gehabt einen rechten Tugend- vnnd Lehr-Spiegel/ auß dem ſie ſehen koͤnnen/ wie auch ſie recht Tugendhafft ſich erzeigen vnd verhalten ſollen. Solcher ſchoͤne Tugend- vnd Lehr-Spiegel iſt jhnen durch den Toͤdlichen Hintritt jhrer lieben Fr. Mutter zerbrochen worden. Drumb

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Zitationshilfe: Adolph, Christian: Daktulion (he)pomnematikon. Breslau, 1641, S. [48]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/386427/48>, abgerufen am 29.03.2024.