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Kheil, Matthias: Scipio Davidis. Geistliches Stöggelgeschlecht. Prag, 1618.

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vom ersten/ dieses die Etymologia, vnd bedeu-
tung deß eintzigen Wörtleins Stecken/ nach
den 4. Hauptsprachen.

Der Ander Theil.

Abhand-
lung deß
2. Stück-
lins.
HJerauff vnd zum Andern/ so folget
nun auch Theologia, deß H. Geistes/ sei-
ne postillation, erklärung/ vnd außlegung in
der Schrifft/ von dem alten Biblischen Geist-
lichen Stöggel Geschlecht/ denn solche
nicht etwan jhren vrsprung/ vnd anfang be-
kommen von den Vhralten Stöckeln/ Scipio-
nes
genent/ zu Rom also titulirt, vnd genent/
Scipiones die Stöckel bey den Römern/ die-
weil einer deß Geschlechts Cornelius, seinen al-
ten verlebten blinden Vater/ an einem Steck-
en/ oder Stab geführet/ vnd geleitet hat/ vnd
sich vber alle maß wol wieder der Römer
Feinde/ die Carthaginenser, im Krieg/ vnd streit
erzeigt/ vnd verhalten/ sondern von dem An-
Dan. 7.tiquo dierum von dem Alten/ Daniel 7. wel-
cher ist daß A/ vnd daß O/ der anfang/ vnd
Apoc. 1.daß ende/ Apoc. 1. der Erste/ vnd der Letzte/
Esa: 41.Esa: 41. vnserm HErrn/ vnd Heilande JE-
su Christo/ welcher auch in der Schrifft den
Nahmen/ vnd Ehrentittel hat/ vnd führet/
daß er ist vnd heist Scipio, das ist ein Stecken/

oder

vom erſten/ dieſes die Etymologia, vnd bedeu-
tung deß eintzigen Woͤrtleins Stecken/ nach
den 4. Hauptſprachen.

Der Ander Theil.

Abhand-
lung deß
2. Stuͤck-
lins.
HJerauff vnd zum Andern/ ſo folget
nun auch Theologia, deß H. Geiſtes/ ſei-
ne poſtillation, erklaͤrung/ vnd außlegung in
der Schrifft/ von dem alten Bibliſchen Geiſt-
lichen Stoͤggel Geſchlecht/ denn ſolche
nicht etwan jhren vrſprung/ vnd anfang be-
kommen von den Vhralten Stoͤckeln/ Scipio-
nes
genent/ zu Rom alſo titulirt, vnd genent/
Scipiones die Stoͤckel bey den Roͤmern/ die-
weil einer deß Geſchlechts Cornelius, ſeinen al-
ten verlebten blinden Vater/ an einem Steck-
en/ oder Stab gefuͤhret/ vnd geleitet hat/ vnd
ſich vber alle maß wol wieder der Roͤmer
Feinde/ die Carthaginenſer, im Krieg/ vnd ſtreit
erzeigt/ vnd verhalten/ ſondern von dem An-
Dan. 7.tiquo dierum von dem Alten/ Daniel 7. wel-
cher iſt daß A/ vnd daß O/ der anfang/ vnd
Apoc. 1.daß ende/ Apoc. 1. der Erſte/ vnd der Letzte/
Eſa: 41.Eſa: 41. vnſerm HErrn/ vnd Heilande JE-
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[[24]/0024] vom erſten/ dieſes die Etymologia, vnd bedeu- tung deß eintzigen Woͤrtleins Stecken/ nach den 4. Hauptſprachen. Der Ander Theil. HJerauff vnd zum Andern/ ſo folget nun auch Theologia, deß H. Geiſtes/ ſei- ne poſtillation, erklaͤrung/ vnd außlegung in der Schrifft/ von dem alten Bibliſchen Geiſt- lichen Stoͤggel Geſchlecht/ denn ſolche nicht etwan jhren vrſprung/ vnd anfang be- kommen von den Vhralten Stoͤckeln/ Scipio- nes genent/ zu Rom alſo titulirt, vnd genent/ Scipiones die Stoͤckel bey den Roͤmern/ die- weil einer deß Geſchlechts Cornelius, ſeinen al- ten verlebten blinden Vater/ an einem Steck- en/ oder Stab gefuͤhret/ vnd geleitet hat/ vnd ſich vber alle maß wol wieder der Roͤmer Feinde/ die Carthaginenſer, im Krieg/ vnd ſtreit erzeigt/ vnd verhalten/ ſondern von dem An- tiquo dierum von dem Alten/ Daniel 7. wel- cher iſt daß A/ vnd daß O/ der anfang/ vnd daß ende/ Apoc. 1. der Erſte/ vnd der Letzte/ Eſa: 41. vnſerm HErrn/ vnd Heilande JE- ſu Chriſto/ welcher auch in der Schrifft den Nahmen/ vnd Ehrentittel hat/ vnd fuͤhret/ daß er iſt vnd heiſt Scipio, das iſt ein Stecken/ oder Abhand- lung deß 2. Stuͤck- lins. Dan. 7. Apoc. 1. Eſa: 41.

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Zitationshilfe: Kheil, Matthias: Scipio Davidis. Geistliches Stöggelgeschlecht. Prag, 1618, S. [24]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/523607/24>, abgerufen am 29.03.2024.