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Schellenberger, Christoph: Leichpredig Bey der Christlichen Bestattung. Gießen, 1618.

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Christliche Leichpredig.
sich wird besser duncken lassen/ als der ander/ auch keiner jhm
selbs mehr Seeligkeit wird gönnen/ als dem andern/ sondern es
wird ein jeglicher vornemblich an Gott/ vnd dann einer an dem
andern ewige Frewd/ vnd ewige vnauffhörende Wohne sehen
vnd haben. Da dann gantz vnd gar nichts hindern wird/ daß
wir die liebe heylige Engel/ vnd vndzehlich viel andere außer-
wehlete Menschen/ als vnsere Vorfahren vnd Nachkommen
zuvor nie mehr gesehen haben. Sondern/ gleich wie Adam/ als
er noch im Stande der vnschuld war/ seine Evam/ die er zuvor/
nie gesehen hatte/ gekant: Also werden wir/ nach dem wir in den
Stand der Vnschuld widerumb werden eingesetzt sein/ auch
eigentlich einander kennen/ vnd ein jeglicher vor sich sagen
können: Das ist der liebe Adam/ das ist die liebe Eva/ das ist
der alte Methusalem/ das ist Abraham der Vatter aller Gleu-
bigen/ das ist Moises/ das ist Aaron/ das ist Enoch/ das ist E-
lias/ das ist Joseph/ das ist Maria/ das ist Johannes der Teuf-
fer/ das ist Petrus/ Paulus/ vnd so fortan. Dann gleich wie
Gott sein wird alles in allem: Also werden auch wir in
Gott haben alles in allem/ vnd also auch das Erkentnuß aller
Außerwehleten/ keinen einigen außgenommen.

Wird sich also nach dem Zeitlichen absterbem in demVbi
Perfecta
notitia.

zukünfftigen Leben an den Außerwehleten finden Perfecta no
titia/
eine volkommene Erkentnuß. Omnia ibi Clara, om nia
Chara.
Es wird alles da klar vnd offenbahr sein/ alles lieb vnd
angenehme.

Jtem es wird sich an Jhnen finden perfecta justicia/ einePerfecta
Iusticia.

volkommene Gerechtigkeit. Da wirds mit einem jeglichen
recht heissen/ wie David Ps. 45. v. 10. redt/ die Braut stehet
zu deiner Rechten in eitel köstlichem Golde. Jtem/
deß Königs Tochter ist gantz herlich inwendig/ sie

ist
C iij

Chriſtliche Leichpredig.
ſich wird beſſer duncken laſſen/ als der ander/ auch keiner jhm
ſelbs mehr Seeligkeit wird goͤnnen/ als dem andern/ ſondern es
wird ein jeglicher vornemblich an Gott/ vnd dann einer an dem
andern ewige Frewd/ vnd ewige vnauffhoͤrende Wohne ſehen
vnd haben. Da dann gantz vnd gar nichts hindern wird/ daß
wir die liebe heylige Engel/ vnd vndzehlich viel andere außer-
wehlete Menſchen/ als vnſere Vorfahren vnd Nachkommen
zuvor nie mehr geſehen haben. Sondern/ gleich wie Adam/ als
er noch im Stande der vnſchuld war/ ſeine Evam/ die er zuvor/
nie geſehen hatte/ gekant: Alſo werden wir/ nach dem wir in den
Stand der Vnſchuld widerumb werden eingeſetzt ſein/ auch
eigentlich einander kennen/ vnd ein jeglicher vor ſich ſagen
koͤnnen: Das iſt der liebe Adam/ das iſt die liebe Eva/ das iſt
der alte Methuſalem/ das iſt Abraham der Vatter aller Gleu-
bigen/ das iſt Moiſes/ das iſt Aaron/ das iſt Enoch/ das iſt E-
lias/ das iſt Joſeph/ das iſt Maria/ das iſt Johannes der Teuf-
fer/ das iſt Petrus/ Paulus/ vnd ſo fortan. Dann gleich wie
Gott ſein wird alles in allem: Alſo werden auch wir in
Gott haben alles in allem/ vnd alſo auch das Erkentnuß aller
Außerwehleten/ keinen einigen außgenommen.

Wird ſich alſo nach dem Zeitlichen abſterbem in demVbi
Perfecta
notitia.

zukuͤnfftigen Leben an den Außerwehleten finden Perfecta no
titia/
eine volkommene Erkentnuß. Omnia ibi Clara, om nia
Chara.
Es wird alles da klar vnd offenbahr ſein/ alles lieb vnd
angenehme.

Jtem es wird ſich an Jhnen finden perfecta juſticia/ einePerfecta
Iuſticia.

volkommene Gerechtigkeit. Da wirds mit einem jeglichen
recht heiſſen/ wie David Pſ. 45. v. 10. redt/ die Braut ſtehet
zu deiner Rechten in eitel koͤſtlichem Golde. Jtem/
deß Koͤnigs Tochter iſt gantz herlich inwendig/ ſie

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[21/0021] Chriſtliche Leichpredig. ſich wird beſſer duncken laſſen/ als der ander/ auch keiner jhm ſelbs mehr Seeligkeit wird goͤnnen/ als dem andern/ ſondern es wird ein jeglicher vornemblich an Gott/ vnd dann einer an dem andern ewige Frewd/ vnd ewige vnauffhoͤrende Wohne ſehen vnd haben. Da dann gantz vnd gar nichts hindern wird/ daß wir die liebe heylige Engel/ vnd vndzehlich viel andere außer- wehlete Menſchen/ als vnſere Vorfahren vnd Nachkommen zuvor nie mehr geſehen haben. Sondern/ gleich wie Adam/ als er noch im Stande der vnſchuld war/ ſeine Evam/ die er zuvor/ nie geſehen hatte/ gekant: Alſo werden wir/ nach dem wir in den Stand der Vnſchuld widerumb werden eingeſetzt ſein/ auch eigentlich einander kennen/ vnd ein jeglicher vor ſich ſagen koͤnnen: Das iſt der liebe Adam/ das iſt die liebe Eva/ das iſt der alte Methuſalem/ das iſt Abraham der Vatter aller Gleu- bigen/ das iſt Moiſes/ das iſt Aaron/ das iſt Enoch/ das iſt E- lias/ das iſt Joſeph/ das iſt Maria/ das iſt Johannes der Teuf- fer/ das iſt Petrus/ Paulus/ vnd ſo fortan. Dann gleich wie Gott ſein wird alles in allem: Alſo werden auch wir in Gott haben alles in allem/ vnd alſo auch das Erkentnuß aller Außerwehleten/ keinen einigen außgenommen. Wird ſich alſo nach dem Zeitlichen abſterbem in dem zukuͤnfftigen Leben an den Außerwehleten finden Perfecta no titia/ eine volkommene Erkentnuß. Omnia ibi Clara, om nia Chara. Es wird alles da klar vnd offenbahr ſein/ alles lieb vnd angenehme. Vbi Perfecta notitia. Jtem es wird ſich an Jhnen finden perfecta juſticia/ eine volkommene Gerechtigkeit. Da wirds mit einem jeglichen recht heiſſen/ wie David Pſ. 45. v. 10. redt/ die Braut ſtehet zu deiner Rechten in eitel koͤſtlichem Golde. Jtem/ deß Koͤnigs Tochter iſt gantz herlich inwendig/ ſie iſt Perfecta Iuſticia. C iij

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Zitationshilfe: Schellenberger, Christoph: Leichpredig Bey der Christlichen Bestattung. Gießen, 1618, S. 21. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/523612/21>, abgerufen am 24.04.2024.