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Schreier, Johann Christoph: Calix in manu Domini. Straßburg, 1614.

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Dem Gestrengen/ Edlen vnd Vesten
Hans Heinrich von Rechburg/ meinem Jnson-
ders Großgünstigen Junckern.
Gnad vnnd Trost/ sampt aller Wolfahrt/ Leibs
vnd der Seelen/ von Gott durch Christum Jesum/
in krafft deß Heiligen Geistes bevor.

GEstrenger/ Edler/ Vester/ Jnsonders Groß-1. Sam.
25.

günstiger Juncker/ Wir lesen 1. Sam. 25.
da daß kluge vnnd verstendige Weib Abi-
gail/ den zornigen David wider auß dem
Harnisch/ darein jhn der filtzige Nabal ge-
jaget/ reden/ vnnd seinen zorn wider stillen
wollen/ daß sie vnder andern bescheidenen/ vnd zu jhrem da-
zumal fürnehmen dienlichen wortten/ auch diese gebraucht:
So wird die Seel meines Herren (nämlich Davids)
eingebunden sein in bündelein der Lebendigen/ bey
dem Herren deinem Gott.
Auß welchem nit allein offen-
bahrlich erscheinet/ was ein Gottsförchtig vnd Tugendsam
Weib/ welches ein Edle gaab/ mit vernünfftigkeit bey Men-
schen auff Erden/ allermeist aber mit jhrem lieben vnd glaubi-
gen Gebett bey Gott im Himmel vermag/ vnd was ein from-
mer Eheman verliehre durch jhren abgang: Alß das sie
damit für jhren lieben Eheman/ vnnd deß gantzen Hauses
wolfahrt gleichsam sich zu einem schutz vnnd Ringmauren
machet: Sondern es lehret auch diß Hochverstendige Weib
Abigail/ zwar in einem Weibischen/ aber doch solchem gleich-
nuß/ in welchem Weißheit/ vnnd tröstliche lehr verborgen
ist: Wie nemlich vnser Herre Gott/ der vns behütet. Ps. 121.

nicht
A ij
Dem Geſtrengen/ Edlen vnd Veſten
Hans Heinrich von Rechburg/ meinem Jnſon-
ders Großguͤnſtigen Junckern.
Gnad vnnd Troſt/ ſampt aller Wolfahrt/ Leibs
vnd der Seelen/ von Gott durch Chriſtum Jeſum/
in krafft deß Heiligen Geiſtes bevor.

GEſtrenger/ Edler/ Veſter/ Jnſonders Groß-1. Sam.
25.

guͤnſtiger Juncker/ Wir leſen 1. Sam. 25.
da daß kluge vnnd verſtendige Weib Abi-
gail/ den zornigen David wider auß dem
Harniſch/ darein jhn der filtzige Nabal ge-
jaget/ reden/ vnnd ſeinen zorn wider ſtillen
wollen/ daß ſie vnder andern beſcheidenen/ vnd zu jhrem da-
zumal fuͤrnehmen dienlichen wortten/ auch dieſe gebraucht:
So wird die Seel meines Herꝛen (naͤmlich Davids)
eingebunden ſein in buͤndelein der Lebendigen/ bey
dem Herꝛen deinem Gott.
Auß welchem nit allein offen-
bahrlich erſcheinet/ was ein Gottsfoͤrchtig vnd Tugendſam
Weib/ welches ein Edle gaab/ mit vernuͤnfftigkeit bey Men-
ſchen auff Erden/ allermeiſt aber mit jhrem lieben vñ glaubi-
gen Gebett bey Gott im Him̃el vermag/ vnd was ein from-
mer Eheman verliehre durch jhren abgang: Alß das ſie
damit fuͤr jhren lieben Eheman/ vnnd deß gantzen Hauſes
wolfahrt gleichſam ſich zu einem ſchutz vnnd Ringmauren
machet: Sondern es lehret auch diß Hochverſtendige Weib
Abigail/ zwar in einem Weibiſchen/ aber doch ſolchem gleich-
nuß/ in welchem Weißheit/ vnnd troͤſtliche lehr verborgen
iſt: Wie nemlich vnſer Herꝛe Gott/ der vns behuͤtet. Pſ. 121.

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[[3]/0003] Dem Geſtrengen/ Edlen vnd Veſten Hans Heinrich von Rechburg/ meinem Jnſon- ders Großguͤnſtigen Junckern. Gnad vnnd Troſt/ ſampt aller Wolfahrt/ Leibs vnd der Seelen/ von Gott durch Chriſtum Jeſum/ in krafft deß Heiligen Geiſtes bevor. GEſtrenger/ Edler/ Veſter/ Jnſonders Groß- guͤnſtiger Juncker/ Wir leſen 1. Sam. 25. da daß kluge vnnd verſtendige Weib Abi- gail/ den zornigen David wider auß dem Harniſch/ darein jhn der filtzige Nabal ge- jaget/ reden/ vnnd ſeinen zorn wider ſtillen wollen/ daß ſie vnder andern beſcheidenen/ vnd zu jhrem da- zumal fuͤrnehmen dienlichen wortten/ auch dieſe gebraucht: So wird die Seel meines Herꝛen (naͤmlich Davids) eingebunden ſein in buͤndelein der Lebendigen/ bey dem Herꝛen deinem Gott. Auß welchem nit allein offen- bahrlich erſcheinet/ was ein Gottsfoͤrchtig vnd Tugendſam Weib/ welches ein Edle gaab/ mit vernuͤnfftigkeit bey Men- ſchen auff Erden/ allermeiſt aber mit jhrem lieben vñ glaubi- gen Gebett bey Gott im Him̃el vermag/ vnd was ein from- mer Eheman verliehre durch jhren abgang: Alß das ſie damit fuͤr jhren lieben Eheman/ vnnd deß gantzen Hauſes wolfahrt gleichſam ſich zu einem ſchutz vnnd Ringmauren machet: Sondern es lehret auch diß Hochverſtendige Weib Abigail/ zwar in einem Weibiſchen/ aber doch ſolchem gleich- nuß/ in welchem Weißheit/ vnnd troͤſtliche lehr verborgen iſt: Wie nemlich vnſer Herꝛe Gott/ der vns behuͤtet. Pſ. 121. nicht 1. Sam. 25. A ij

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Zitationshilfe: Schreier, Johann Christoph: Calix in manu Domini. Straßburg, 1614, S. [3]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/523843/3>, abgerufen am 24.04.2024.