Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

Andreä, Jacob: Ein Christliche Predig. Tübingen, 1564.

Bild:
<< vorherige Seite

Hansen von Liebenstein.
tigkeit verschlossen ward/ Nämlich allein vnser
Herr vnnd Säligmacher/ Jhesus Christus/
durch sein gehorsam/ Blutuergiessen/ leiden vnd
sterben/ wie er dann selbst spricht: Jch bin der
Weg/ die warheit/ vnd das Leben/ niemandtJoan. xiiij.
kompt zum Vatter denn durch mich. Vnd aber-
mals: Jch bin die Thür züm Schaffstall/Joan. x.
wer durch ein andere Thür eingehet/ denn
durch mich/ der ist ein Dieb vnnd ein Mörder.
Also sagt auch Sanct Paulus: Es sey ferr von
mir rhümen/ denn des Creütz Jhesu Christi.
Vnnd zum Philippern: Was mir gewin war/Phil. iij.
das habe ich vmb Christus willen für schaden
geachtet/ dann ich achte es alles für schaden/
gegen der überschwencklichen erkanntnuß Chri-
sti Jhesu meines Herren/ vmb wölches willen
ich alles hab für schaden gerechnet/ vnd achte es
für Kaat/ auff das ich Christum gewinne/ vnd
in jm erfunden werde/ das ich nicht habe mein
Gerechtigkeit/ die auß dem Gesetz/ sonder die
durch den Glauben an Christo kompt/ nemlich/
die Gerechtigkeit die von Gott dem Glauben zu-
gerechnet würdt.

Damit wir aber diser grechtigkeit des glaubens/Nutz der heiligen
Sacramenten.
Rom. v.

wölche ist vergebung der sünden allein im ghorsam
Christi/ gnugsam versichert weren/ hat sie der Herr
Christus nit allein mit den blossen wort seiner gött-

lichen
C ij

Hanſen von Liebenſtein.
tigkeit verſchloſſen ward/ Naͤmlich allein vnſer
Herꝛ vnnd Saͤligmacher/ Jheſus Chꝛiſtus/
durch ſein gehoꝛſam/ Blůtuergieſſen/ leiden vnd
ſterben/ wie er dann ſelbſt ſpꝛicht: Jch bin der
Weg/ die warheit/ vnd das Leben/ niemandtJoan. xiiij.
kompt zům Vatter denn durch mich. Vnd aber-
mals: Jch bin die Thür zuͤm Schaffſtall/Joan. x.
wer durch ein andere Thür eingehet/ denn
durch mich/ der iſt ein Dieb vnnd ein Moͤꝛder.
Alſo ſagt auch Sanct Paulus: Es ſey ferꝛ von
mir rhuͤmen/ denn des Creütz Jheſu Chꝛiſti.
Vnnd zům Philippern: Was mir gewin war/Phil. iij.
das habe ich vmb Chꝛiſtus willen für ſchaden
geachtet/ dann ich achte es alles für ſchaden/
gegen der überſchwencklichen erkanntnuß Chꝛi-
ſti Jheſu meines Herꝛen/ vmb woͤlches willen
ich alles hab für ſchaden gerechnet/ vnd achte es
für Kaat/ auff das ich Chꝛiſtum gewinne/ vnd
in jm erfunden werde/ das ich nicht habe mein
Gerechtigkeit/ die auß dem Geſetz/ ſonder die
durch den Glauben an Chꝛiſto kompt/ nemlich/
die Gerechtigkeit die von Gott dem Glauben zů-
gerechnet würdt.

Damit wir aber diſer grechtigkeit des glaubens/Nutz der heiligen
Sacramenten.
Rom. v.

woͤlche iſt vergebung der ſünden allein im ghoꝛſam
Chꝛiſti/ gnůgſam verſichert weren/ hat ſie der Herꝛ
Chꝛiſtus nit allein mit den bloſſen woꝛt ſeiner goͤtt-

lichen
C ij
<TEI>
  <text>
    <body>
      <div type="fsSermon" n="1">
        <div type="fsMainPart" n="2">
          <p><pb facs="#f0019" n="7[14]"/><fw type="header" place="top">Han&#x017F;en von Lieben&#x017F;tein.</fw><lb/>
tigkeit ver&#x017F;chlo&#x017F;&#x017F;en ward/ Na&#x0364;mlich allein vn&#x017F;er<lb/>
Her&#xA75B; vnnd Sa&#x0364;ligmacher/ Jhe&#x017F;us Ch&#xA75B;i&#x017F;tus/<lb/>
durch &#x017F;ein geho&#xA75B;&#x017F;am/ Bl&#x016F;tuergie&#x017F;&#x017F;en/ leiden vnd<lb/>
&#x017F;terben/ wie er dann &#x017F;elb&#x017F;t &#x017F;p&#xA75B;icht: Jch bin der<lb/>
Weg/ die warheit/ vnd das Leben/ niemandt<note place="right">Joan. xiiij.</note><lb/>
kompt z&#x016F;m Vatter denn durch mich. Vnd aber-<lb/>
mals: Jch bin die Thür zu&#x0364;m Schaff&#x017F;tall/<note place="right">Joan. x.</note><lb/>
wer durch ein andere Thür eingehet/ denn<lb/>
durch mich/ der i&#x017F;t ein Dieb vnnd ein Mo&#x0364;&#xA75B;der.<lb/>
Al&#x017F;o &#x017F;agt auch Sanct Paulus: Es &#x017F;ey fer&#xA75B; von<lb/>
mir rhu&#x0364;men/ denn des Creütz Jhe&#x017F;u Ch&#xA75B;i&#x017F;ti.<lb/>
Vnnd z&#x016F;m Philippern: Was mir gewin war/<note place="right">Phil. iij.</note><lb/>
das habe ich vmb Ch&#xA75B;i&#x017F;tus willen für &#x017F;chaden<lb/>
geachtet/ dann ich achte es alles für &#x017F;chaden/<lb/>
gegen der über&#x017F;chwencklichen erkanntnuß Ch&#xA75B;i-<lb/>
&#x017F;ti Jhe&#x017F;u meines Her&#xA75B;en/ vmb wo&#x0364;lches willen<lb/>
ich alles hab für &#x017F;chaden gerechnet/ vnd achte es<lb/>
für Kaat/ auff das ich Ch&#xA75B;i&#x017F;tum gewinne/ vnd<lb/>
in jm erfunden werde/ das ich nicht habe mein<lb/>
Gerechtigkeit/ die auß dem Ge&#x017F;etz/ &#x017F;onder die<lb/>
durch den Glauben an Ch&#xA75B;i&#x017F;to kompt/ nemlich/<lb/>
die Gerechtigkeit die von Gott dem Glauben z&#x016F;-<lb/>
gerechnet würdt.</p><lb/>
          <p>Damit wir aber di&#x017F;er grechtigkeit des glaub<choice><abbr>e&#x0303;</abbr><expan>en</expan></choice>s/<note place="right">Nutz der heilig<choice><abbr>e&#x0303;</abbr><expan>en</expan></choice><lb/>
Sacramenten.<lb/>
Rom. v.</note><lb/>
wo&#x0364;lche i&#x017F;t vergeb<choice><abbr>u&#x0303;</abbr><expan>un</expan></choice>g der &#x017F;ünd<choice><abbr>e&#x0303;</abbr><expan>en</expan></choice> allein im gho&#xA75B;&#x017F;am<lb/>
Ch&#xA75B;i&#x017F;ti/ gn&#x016F;g&#x017F;am ver&#x017F;ichert wer<choice><abbr>e&#x0303;</abbr><expan>en</expan></choice>/ hat &#x017F;ie <choice><abbr>&#x010F;</abbr><expan>der</expan></choice> Her&#xA75B;<lb/>
Ch&#xA75B;i&#x017F;tus nit allein mit d<choice><abbr>e&#x0303;</abbr><expan>en</expan></choice> blo&#x017F;&#x017F;<choice><abbr>e&#x0303;</abbr><expan>en</expan></choice> wo&#xA75B;t &#x017F;einer go&#x0364;tt-<lb/>
<fw type="sig" place="bottom">C ij</fw><fw type="catch" place="bottom">lichen</fw><lb/></p>
        </div>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[7[14]/0019] Hanſen von Liebenſtein. tigkeit verſchloſſen ward/ Naͤmlich allein vnſer Herꝛ vnnd Saͤligmacher/ Jheſus Chꝛiſtus/ durch ſein gehoꝛſam/ Blůtuergieſſen/ leiden vnd ſterben/ wie er dann ſelbſt ſpꝛicht: Jch bin der Weg/ die warheit/ vnd das Leben/ niemandt kompt zům Vatter denn durch mich. Vnd aber- mals: Jch bin die Thür zuͤm Schaffſtall/ wer durch ein andere Thür eingehet/ denn durch mich/ der iſt ein Dieb vnnd ein Moͤꝛder. Alſo ſagt auch Sanct Paulus: Es ſey ferꝛ von mir rhuͤmen/ denn des Creütz Jheſu Chꝛiſti. Vnnd zům Philippern: Was mir gewin war/ das habe ich vmb Chꝛiſtus willen für ſchaden geachtet/ dann ich achte es alles für ſchaden/ gegen der überſchwencklichen erkanntnuß Chꝛi- ſti Jheſu meines Herꝛen/ vmb woͤlches willen ich alles hab für ſchaden gerechnet/ vnd achte es für Kaat/ auff das ich Chꝛiſtum gewinne/ vnd in jm erfunden werde/ das ich nicht habe mein Gerechtigkeit/ die auß dem Geſetz/ ſonder die durch den Glauben an Chꝛiſto kompt/ nemlich/ die Gerechtigkeit die von Gott dem Glauben zů- gerechnet würdt. Joan. xiiij. Joan. x. Phil. iij. Damit wir aber diſer grechtigkeit des glaubẽs/ woͤlche iſt vergebũg der ſündẽ allein im ghoꝛſam Chꝛiſti/ gnůgſam verſichert werẽ/ hat ſie ď Herꝛ Chꝛiſtus nit allein mit dẽ bloſſẽ woꝛt ſeiner goͤtt- lichen Nutz der heiligẽ Sacramenten. Rom. v. C ij

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
TCF (tokenisiert, serialisiert, lemmatisiert, normalisiert)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde im Rahmen des Moduls DTA-Erweiterungen (DTAE) digitalisiert. Weitere Informationen …




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/527796
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/527796/19
Zitationshilfe: Andreä, Jacob: Ein Christliche Predig. Tübingen, 1564, S. 7[14]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/527796/19>, abgerufen am 28.03.2024.