Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

Albertinus, Aegidius: Der Landtstörtzer: Gusman von Alfarche oder Picaro genannt. Bd. 1. München, 1615.

Bild:
<< vorherige Seite

Der Landtstörtzer.
loß gedruckt hatte/ vnnd auß diser zeitlichen
Wanderschafft geschiden war/ so bewarb ich
mich vmm ein schöne starcke Metze/ die brauch-
te ich vnder Tags an stat einer Eselin/ dann
sie halff mir meinen Kram tragen/ vnnd deß
nachts brauchte ich sie sonsten für mein weib/
vnd lihe sie bißweilen auch einem andern guten
gesellen. Diser gestallt behalff ich mich ein
zeitlang/ vnnd brachte mich taliter qualiter
vnd mit schlechten ehren hin/ Dann wann ei-
ner gar verdorben/ vnd ein Bettler worden ist/
so suchet er letztlichen einen list/ wirdt ein Kra-
mer vnd Hausirer/ vnd hat fünffzehen Kreu-
tzer in der Handt/ so will er ziehen mit der waar
ins Landt/ vnangesehen er ein Schelm vnnd
Dieb darneben ist/ vnd so lang hin vnd wider
vmbzeucht/ biß er letztlichen an einem dürren
Holtz behencken bleibt/ jnnmassen auch mir
schier widerfahren wäre. Dann nach dem
ich lang hin vnd wider gestrichen vnnd gelof-
fen/ gerieth ich letztlich in einem Wirthshauß
zu etlichen Gesellen/ die waren meines glei-
chen vnd Maußköpff/ ernehrten sich mit auf-
klauben oder mit der vnbegerten arbeit/ waide-

ten

Der Landtſtoͤrtzer.
loß gedruckt hatte/ vnnd auß diſer zeitlichen
Wanderſchafft geſchiden war/ ſo bewarb ich
mich vm̃ ein ſchoͤne ſtarcke Metze/ die brauch-
te ich vnder Tags an ſtat einer Eſelin/ dann
ſie halff mir meinen Kram tragen/ vnnd deß
nachts brauchte ich ſie ſonſten fuͤr mein weib/
vñ lihe ſie bißweilen auch einem andern guten
geſellen. Diſer geſtallt behalff ich mich ein
zeitlang/ vnnd brachte mich taliter qualiter
vnd mit ſchlechten ehren hin/ Dann wann ei-
ner gar verdoꝛben/ vnd ein Bettler woꝛden iſt/
ſo ſuchet er letztlichen einen liſt/ wirdt ein Kra-
mer vnd Hauſirer/ vnd hat fuͤnffzehen Kreu-
tzer in der Handt/ ſo will er ziehen mit der waar
ins Landt/ vnangeſehen er ein Schelm vnnd
Dieb darneben iſt/ vnd ſo lang hin vnd wider
vmbzeucht/ biß er letztlichen an einem duͤrꝛen
Holtz behencken bleibt/ jnnmaſſen auch mir
ſchier widerfahren waͤre. Dann nach dem
ich lang hin vnd wider geſtrichen vnnd gelof-
fen/ gerieth ich letztlich in einem Wirthshauß
zu etlichen Geſellen/ die waren meines glei-
chen vnd Maußkoͤpff/ ernehꝛten ſich mit auf-
klauben oder mit der vnbegerten arbeit/ waide-

ten
<TEI>
  <text>
    <body>
      <div n="1">
        <div n="2">
          <p><pb facs="#f0454" n="432"/><fw place="top" type="header">Der Landt&#x017F;to&#x0364;rtzer.</fw><lb/>
loß gedruckt hatte/ vnnd auß di&#x017F;er zeitlichen<lb/>
Wander&#x017F;chafft ge&#x017F;chiden war/ &#x017F;o bewarb ich<lb/>
mich vm&#x0303; ein &#x017F;cho&#x0364;ne &#x017F;tarcke Metze/ die brauch-<lb/>
te ich vnder Tags an &#x017F;tat einer E&#x017F;elin/ dann<lb/>
&#x017F;ie halff mir meinen Kram tragen/ vnnd deß<lb/>
nachts brauchte ich &#x017F;ie &#x017F;on&#x017F;ten fu&#x0364;r mein weib/<lb/>
vn&#x0303; lihe &#x017F;ie bißweilen auch einem andern guten<lb/>
ge&#x017F;ellen. Di&#x017F;er ge&#x017F;tallt behalff ich mich ein<lb/>
zeitlang/ vnnd brachte mich <hi rendition="#aq">taliter qualiter</hi><lb/>
vnd mit &#x017F;chlechten ehren hin/ Dann wann ei-<lb/>
ner gar verdo&#xA75B;ben/ vnd ein Bettler wo&#xA75B;den i&#x017F;t/<lb/>
&#x017F;o &#x017F;uchet er letztlichen einen li&#x017F;t/ wirdt ein Kra-<lb/>
mer vnd Hau&#x017F;irer/ vnd hat fu&#x0364;nffzehen Kreu-<lb/>
tzer in der Handt/ &#x017F;o will er ziehen mit der waar<lb/>
ins Landt/ vnange&#x017F;ehen er ein Schelm vnnd<lb/>
Dieb darneben i&#x017F;t/ vnd &#x017F;o lang hin vnd wider<lb/>
vmbzeucht/ biß er letztlichen an einem du&#x0364;r&#xA75B;en<lb/>
Holtz behencken bleibt/ jnnma&#x017F;&#x017F;en auch mir<lb/>
&#x017F;chier widerfahren wa&#x0364;re. Dann nach dem<lb/>
ich lang hin vnd wider ge&#x017F;trichen vnnd gelof-<lb/>
fen/ gerieth ich letztlich in einem Wirthshauß<lb/>
zu etlichen Ge&#x017F;ellen/ die waren meines glei-<lb/>
chen vnd Maußko&#x0364;pff/ erneh&#xA75B;ten &#x017F;ich mit auf-<lb/>
klauben oder mit der vnbegerten arbeit/ waide-<lb/>
<fw place="bottom" type="catch">ten</fw><lb/></p>
        </div>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[432/0454] Der Landtſtoͤrtzer. loß gedruckt hatte/ vnnd auß diſer zeitlichen Wanderſchafft geſchiden war/ ſo bewarb ich mich vm̃ ein ſchoͤne ſtarcke Metze/ die brauch- te ich vnder Tags an ſtat einer Eſelin/ dann ſie halff mir meinen Kram tragen/ vnnd deß nachts brauchte ich ſie ſonſten fuͤr mein weib/ vñ lihe ſie bißweilen auch einem andern guten geſellen. Diſer geſtallt behalff ich mich ein zeitlang/ vnnd brachte mich taliter qualiter vnd mit ſchlechten ehren hin/ Dann wann ei- ner gar verdoꝛben/ vnd ein Bettler woꝛden iſt/ ſo ſuchet er letztlichen einen liſt/ wirdt ein Kra- mer vnd Hauſirer/ vnd hat fuͤnffzehen Kreu- tzer in der Handt/ ſo will er ziehen mit der waar ins Landt/ vnangeſehen er ein Schelm vnnd Dieb darneben iſt/ vnd ſo lang hin vnd wider vmbzeucht/ biß er letztlichen an einem duͤrꝛen Holtz behencken bleibt/ jnnmaſſen auch mir ſchier widerfahren waͤre. Dann nach dem ich lang hin vnd wider geſtrichen vnnd gelof- fen/ gerieth ich letztlich in einem Wirthshauß zu etlichen Geſellen/ die waren meines glei- chen vnd Maußkoͤpff/ ernehꝛten ſich mit auf- klauben oder mit der vnbegerten arbeit/ waide- ten

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
TCF (tokenisiert, serialisiert, lemmatisiert, normalisiert)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde gemäß den DTA-Transkriptionsrichtlinien im Double-Keying-Verfahren von Nicht-Muttersprachlern erfasst und in XML/TEI P5 nach DTA-Basisformat kodiert.




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/albertinus_landtstoertzer01_1615
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/albertinus_landtstoertzer01_1615/454
Zitationshilfe: Albertinus, Aegidius: Der Landtstörtzer: Gusman von Alfarche oder Picaro genannt. Bd. 1. München, 1615, S. 432. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/albertinus_landtstoertzer01_1615/454>, abgerufen am 30.03.2024.