Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

Albertinus, Aegidius: Der Landtstörtzer: Gusman von Alfarche oder Picaro genannt. Bd. 1. München, 1615.

Bild:
<< vorherige Seite

Der Landtstörtzer.
man alsdann eben ein solches mitleiden mit
jhr tragen solle/ wie mit einer Ganß/ welche
mitten im Winter barfuß im Wasser vmb-
zeucht: Aber doch stelte ich mich sehr mitlei-
dig/ tröstete sie/ vnnd erbotte mich/ daß ich ge-
schwind hin zu etwan einem Goldtschmidt
gehen/ vnnd ein andere dergleichen Schüssel
kauffen/ wie auch etwan einen guten Freund
finden wolte/ der das Gelt darfür herlihe.
Mein gnedige Fraw bedanckte sich gegen mit
wegen dises guten Raths/ vnd bate mich/ daß
ich doch geschwindt hingehen/ vnd es also zu
werck ziehen wolte. Jch ging zwar alsbaldt
hin/ nam die gestohlene Schüssel zu mir/
brachte sie einem Goldtschmidt/ vnd bate jh-
ne/ daß er sie geschwindt ein wenig renoui-
ren
vnnd verneweren thete/ ich gab jhm für
sein benügung zwen Real/ brachte meiner
Frawen die gleichsamb newe Schüssel vnnd
sprach: Gnedige Fraw/ zu allem vnserm
Glück hab ich ein Schüssel beym Goldt-
schmidt angetroffen/ die wigt siben vnnd
funfftzig Real/ vnnd er fordert für sein Arbeit
weniger nicht/ als acht Real. Wer war fröher

als

Der Landtſtoͤrtzer.
man alsdann eben ein ſolches mitleiden mit
jhr tragen ſolle/ wie mit einer Ganß/ welche
mitten im Winter barfuß im Waſſer vmb-
zeucht: Aber doch ſtelte ich mich ſehr mitlei-
dig/ troͤſtete ſie/ vnnd erbotte mich/ daß ich ge-
ſchwind hin zu etwan einem Goldtſchmidt
gehen/ vnnd ein andere dergleichen Schuͤſſel
kauffen/ wie auch etwan einen guten Freund
finden wolte/ der das Gelt darfuͤr herlihe.
Mein gnedige Fraw bedanckte ſich gegen mit
wegen diſes guten Raths/ vnd bate mich/ daß
ich doch geſchwindt hingehen/ vnd es alſo zu
werck ziehen wolte. Jch ging zwar alsbaldt
hin/ nam die geſtohlene Schuͤſſel zu mir/
brachte ſie einem Goldtſchmidt/ vnd bate jh-
ne/ daß er ſie geſchwindt ein wenig renoui-
ren
vnnd verneweren thete/ ich gab jhm fuͤr
ſein benuͤgung zwen Real/ brachte meiner
Frawen die gleichſamb newe Schuͤſſel vnnd
ſprach: Gnedige Fraw/ zu allem vnſerm
Gluͤck hab ich ein Schuͤſſel beym Goldt-
ſchmidt angetroffen/ die wigt ſiben vnnd
funfftzig Real/ vnnd er fordert fuͤr ſein Arbeit
weniger nicht/ als acht Real. Wer war froͤher

als
<TEI>
  <text>
    <body>
      <div n="1">
        <div n="2">
          <p><pb facs="#f0084" n="62"/><fw place="top" type="header">Der Landt&#x017F;to&#x0364;rtzer.</fw><lb/>
man alsdann eben ein &#x017F;olches mitleiden mit<lb/>
jhr tragen &#x017F;olle/ wie mit einer Ganß/ welche<lb/>
mitten im Winter barfuß im Wa&#x017F;&#x017F;er vmb-<lb/>
zeucht: Aber doch &#x017F;telte ich mich &#x017F;ehr mitlei-<lb/>
dig/ tro&#x0364;&#x017F;tete &#x017F;ie/ vnnd erbotte mich/ daß ich ge-<lb/>
&#x017F;chwind hin zu etwan einem Goldt&#x017F;chmidt<lb/>
gehen/ vnnd ein andere dergleichen Schu&#x0364;&#x017F;&#x017F;el<lb/>
kauffen/ wie auch etwan einen guten Freund<lb/>
finden wolte/ der das Gelt darfu&#x0364;r herlihe.<lb/>
Mein gnedige Fraw bedanckte &#x017F;ich gegen mit<lb/>
wegen di&#x017F;es guten Raths/ vnd bate mich/ daß<lb/>
ich doch ge&#x017F;chwindt hingehen/ vnd es al&#x017F;o zu<lb/>
werck ziehen wolte. Jch ging zwar alsbaldt<lb/>
hin/ nam die ge&#x017F;tohlene Schu&#x0364;&#x017F;&#x017F;el zu mir/<lb/>
brachte &#x017F;ie einem Goldt&#x017F;chmidt/ vnd bate jh-<lb/>
ne/ daß er &#x017F;ie ge&#x017F;chwindt ein wenig <hi rendition="#aq">renoui-<lb/>
ren</hi> vnnd verneweren thete/ ich gab jhm fu&#x0364;r<lb/>
&#x017F;ein benu&#x0364;gung zwen Real/ brachte meiner<lb/>
Frawen die gleich&#x017F;amb newe Schu&#x0364;&#x017F;&#x017F;el vnnd<lb/>
&#x017F;prach: Gnedige Fraw/ zu allem vn&#x017F;erm<lb/>
Glu&#x0364;ck hab ich ein Schu&#x0364;&#x017F;&#x017F;el beym Goldt-<lb/>
&#x017F;chmidt angetroffen/ die wigt &#x017F;iben vnnd<lb/>
funfftzig Real/ vnnd er fordert fu&#x0364;r &#x017F;ein Arbeit<lb/>
weniger nicht/ als acht Real. Wer war fro&#x0364;her<lb/>
<fw place="bottom" type="catch">als</fw><lb/></p>
        </div>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[62/0084] Der Landtſtoͤrtzer. man alsdann eben ein ſolches mitleiden mit jhr tragen ſolle/ wie mit einer Ganß/ welche mitten im Winter barfuß im Waſſer vmb- zeucht: Aber doch ſtelte ich mich ſehr mitlei- dig/ troͤſtete ſie/ vnnd erbotte mich/ daß ich ge- ſchwind hin zu etwan einem Goldtſchmidt gehen/ vnnd ein andere dergleichen Schuͤſſel kauffen/ wie auch etwan einen guten Freund finden wolte/ der das Gelt darfuͤr herlihe. Mein gnedige Fraw bedanckte ſich gegen mit wegen diſes guten Raths/ vnd bate mich/ daß ich doch geſchwindt hingehen/ vnd es alſo zu werck ziehen wolte. Jch ging zwar alsbaldt hin/ nam die geſtohlene Schuͤſſel zu mir/ brachte ſie einem Goldtſchmidt/ vnd bate jh- ne/ daß er ſie geſchwindt ein wenig renoui- ren vnnd verneweren thete/ ich gab jhm fuͤr ſein benuͤgung zwen Real/ brachte meiner Frawen die gleichſamb newe Schuͤſſel vnnd ſprach: Gnedige Fraw/ zu allem vnſerm Gluͤck hab ich ein Schuͤſſel beym Goldt- ſchmidt angetroffen/ die wigt ſiben vnnd funfftzig Real/ vnnd er fordert fuͤr ſein Arbeit weniger nicht/ als acht Real. Wer war froͤher als

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
TCF (tokenisiert, serialisiert, lemmatisiert, normalisiert)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde gemäß den DTA-Transkriptionsrichtlinien im Double-Keying-Verfahren von Nicht-Muttersprachlern erfasst und in XML/TEI P5 nach DTA-Basisformat kodiert.




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/albertinus_landtstoertzer01_1615
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/albertinus_landtstoertzer01_1615/84
Zitationshilfe: Albertinus, Aegidius: Der Landtstörtzer: Gusman von Alfarche oder Picaro genannt. Bd. 1. München, 1615, S. 62. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/albertinus_landtstoertzer01_1615/84>, abgerufen am 25.04.2024.