Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

[Calvi, François de]: Beutelschneider, oder newe warhaffte vnd eigentliche Beschreibung der Diebs Historien. [Bd. 1]. Frankfurt (Main), 1627.

Bild:
<< vorherige Seite

Beutelschneider/ oder
lerbeste jhre Würckung über euch wölle auß-
giessen/ vnd euch/ mir allezeit die Ehr ewer
Liebe vnd Gunst zuerhalten vnd zugeniessen/
vnd mir vergünstigen/ daß ich mich möge
nennen

Ewer vnterthäniger Diener
La Fosse.

Der Limosin thut das Packet auff/ sihet die ver-
meinte Guldenekett vnd den Demant/ vnd nach
dem er den Brieff gelesen/ gehet er in die Berga-
mentgassen hinein: Es folget jhm aber auff dem
Fuß ein Filou/ der schreyet jhm laut nach: Ge-
mach/ Gesell/ jhr habt alleweil ein Packet auff der
Gassen auffgehoben: Es ist billich/ daß ich das
halbe Theil darvon habe/ oder daß ich auff das we-
nigste mit euch abtheile/ vnd etwas darvon be-
komme.

Als nun der Limosin sihet/ daß er erdappet
wird/ vnd andere solches auch gesehen haben/ den-
cket er in sich selbsten/ ob nicht ein Betrug vnd
Bubenstuck darhinder stecke: Dann man hatte
jhm mehr von dergleichen Bubenstücken gesaget:
Gehet derhalben in den nechsten Laden/ vnd saget
zu dem Filou/ es sey ja billich/ daß er mit jhm thei-
le/ vnd den halben theil darvon bekomme/ weil er
hätte gesehen/ daß er solches auff der Gassen auff-
gehoben vnd gefunden hatte: Vnd nach dem er die
gefundene Waar außgeleget/ fraget er jhn selber/
welches vnter solchen beyden stücken er begehre/
ob er wölle den Demant oder die Güldene ketten

haben?

Beutelſchneider/ oder
lerbeſte jhꝛe Wuͤrckung uͤber euch woͤlle auß-
gieſſen/ vnd euch/ mir allezeit die Ehr ewer
Liebe vnd Gunſt zuerhalten vnd zugenieſſen/
vnd mir verguͤnſtigen/ daß ich mich moͤge
nennen

Ewer vnterthaͤniger Diener
La Foſſe.

Der Limoſin thut das Packet auff/ ſihet die ver-
meinte Guldenekett vnd den Demant/ vnd nach
dem er den Brieff geleſen/ gehet er in die Berga-
mentgaſſen hinein: Es folget jhm aber auff dem
Fuß ein Filou/ der ſchreyet jhm laut nach: Ge-
mach/ Geſell/ jhr habt alleweil ein Packet auff der
Gaſſen auffgehoben: Es iſt billich/ daß ich das
halbe Theil darvon habe/ oder daß ich auff das we-
nigſte mit euch abtheile/ vnd etwas darvon be-
komme.

Als nun der Limoſin ſihet/ daß er erdappet
wird/ vnd andere ſolches auch geſehen haben/ den-
cket er in ſich ſelbſten/ ob nicht ein Betrug vnd
Bubenſtuck darhinder ſtecke: Dann man hatte
jhm mehr von dergleichen Bubenſtuͤcken geſaget:
Gehet derhalben in den nechſten Laden/ vnd ſaget
zu dem Filou/ es ſey ja billich/ daß er mit jhm thei-
le/ vnd den halben theil darvon bekomme/ weil er
haͤtte geſehen/ daß er ſolches auff der Gaſſen auff-
gehoben vnd gefunden hatte: Vnd nach dem er die
gefundene Waar außgeleget/ fraget er jhn ſelber/
welches vnter ſolchen beyden ſtuͤcken er begehre/
ob er woͤlle den Demant oder die Guͤldene ketten

haben?
<TEI>
  <text>
    <body>
      <div n="1">
        <div n="2">
          <floatingText>
            <body>
              <div type="letter">
                <p><pb facs="#f0212" n="200"/><fw place="top" type="header">Beutel&#x017F;chneider/ oder</fw><lb/>
lerbe&#x017F;te jh&#xA75B;e Wu&#x0364;rckung u&#x0364;ber euch wo&#x0364;lle auß-<lb/>
gie&#x017F;&#x017F;en/ vnd euch/ mir allezeit die Ehr ewer<lb/>
Liebe vnd Gun&#x017F;t zuerhalten vnd zugenie&#x017F;&#x017F;en/<lb/>
vnd mir vergu&#x0364;n&#x017F;tigen/ daß ich mich mo&#x0364;ge<lb/>
nennen</p><lb/>
                <closer>
                  <salute> <hi rendition="#et">Ewer vntertha&#x0364;niger Diener<lb/>
La Fo&#x017F;&#x017F;e.</hi> </salute>
                </closer>
              </div>
            </body>
          </floatingText><lb/>
          <p>Der Limo&#x017F;in thut das Packet auff/ &#x017F;ihet die ver-<lb/>
meinte Guldenekett vnd den Demant/ vnd nach<lb/>
dem er den Brieff gele&#x017F;en/ gehet er in die Berga-<lb/>
mentga&#x017F;&#x017F;en hinein: Es folget jhm aber auff dem<lb/>
Fuß ein Filou/ der &#x017F;chreyet jhm laut nach: Ge-<lb/>
mach/ Ge&#x017F;ell/ jhr habt alleweil ein Packet auff der<lb/>
Ga&#x017F;&#x017F;en auffgehoben: Es i&#x017F;t billich/ daß ich das<lb/>
halbe Theil darvon habe/ oder daß ich auff das we-<lb/>
nig&#x017F;te mit euch abtheile/ vnd etwas darvon be-<lb/>
komme.</p><lb/>
          <p>Als nun der Limo&#x017F;in &#x017F;ihet/ daß er erdappet<lb/>
wird/ vnd andere &#x017F;olches auch ge&#x017F;ehen haben/ den-<lb/>
cket er in &#x017F;ich &#x017F;elb&#x017F;ten/ ob nicht ein Betrug vnd<lb/>
Buben&#x017F;tuck darhinder &#x017F;tecke: Dann man hatte<lb/>
jhm mehr von dergleichen Buben&#x017F;tu&#x0364;cken ge&#x017F;aget:<lb/>
Gehet derhalben in den nech&#x017F;ten Laden/ vnd &#x017F;aget<lb/>
zu dem Filou/ es &#x017F;ey ja billich/ daß er mit jhm thei-<lb/>
le/ vnd den halben theil darvon bekomme/ weil er<lb/>
ha&#x0364;tte ge&#x017F;ehen/ daß er &#x017F;olches auff der Ga&#x017F;&#x017F;en auff-<lb/>
gehoben vnd gefunden hatte: Vnd nach dem er die<lb/>
gefundene Waar außgeleget/ fraget er jhn &#x017F;elber/<lb/>
welches vnter &#x017F;olchen beyden &#x017F;tu&#x0364;cken er begehre/<lb/>
ob er wo&#x0364;lle den Demant oder die Gu&#x0364;ldene ketten<lb/>
<fw place="bottom" type="catch">haben?</fw><lb/></p>
        </div>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[200/0212] Beutelſchneider/ oder lerbeſte jhꝛe Wuͤrckung uͤber euch woͤlle auß- gieſſen/ vnd euch/ mir allezeit die Ehr ewer Liebe vnd Gunſt zuerhalten vnd zugenieſſen/ vnd mir verguͤnſtigen/ daß ich mich moͤge nennen Ewer vnterthaͤniger Diener La Foſſe. Der Limoſin thut das Packet auff/ ſihet die ver- meinte Guldenekett vnd den Demant/ vnd nach dem er den Brieff geleſen/ gehet er in die Berga- mentgaſſen hinein: Es folget jhm aber auff dem Fuß ein Filou/ der ſchreyet jhm laut nach: Ge- mach/ Geſell/ jhr habt alleweil ein Packet auff der Gaſſen auffgehoben: Es iſt billich/ daß ich das halbe Theil darvon habe/ oder daß ich auff das we- nigſte mit euch abtheile/ vnd etwas darvon be- komme. Als nun der Limoſin ſihet/ daß er erdappet wird/ vnd andere ſolches auch geſehen haben/ den- cket er in ſich ſelbſten/ ob nicht ein Betrug vnd Bubenſtuck darhinder ſtecke: Dann man hatte jhm mehr von dergleichen Bubenſtuͤcken geſaget: Gehet derhalben in den nechſten Laden/ vnd ſaget zu dem Filou/ es ſey ja billich/ daß er mit jhm thei- le/ vnd den halben theil darvon bekomme/ weil er haͤtte geſehen/ daß er ſolches auff der Gaſſen auff- gehoben vnd gefunden hatte: Vnd nach dem er die gefundene Waar außgeleget/ fraget er jhn ſelber/ welches vnter ſolchen beyden ſtuͤcken er begehre/ ob er woͤlle den Demant oder die Guͤldene ketten haben?

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
TCF (tokenisiert, serialisiert, lemmatisiert, normalisiert)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde gemäß den DTA-Transkriptionsrichtlinien im Double-Keying-Verfahren von Nicht-Muttersprachlern erfasst und in XML/TEI P5 nach DTA-Basisformat kodiert.




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/calvi_beutelschneider01_1627
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/calvi_beutelschneider01_1627/212
Zitationshilfe: [Calvi, François de]: Beutelschneider, oder newe warhaffte vnd eigentliche Beschreibung der Diebs Historien. [Bd. 1]. Frankfurt (Main), 1627, S. 200. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/calvi_beutelschneider01_1627/212>, abgerufen am 28.03.2024.