Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

Andreä, Johann Valentin: Chymische Hochzeit Christiani Rosencreutz Anno 1459. Straßburg, 1616.

Bild:
<< vorherige Seite

Chymische Hochzeit:
schäfftig/ vnd anrichtig/ daß sie jedem wust Ar-
beit gnug zugeben/ da musten wir vns recht in die-
ser Insel dummeln/ biß wir alles zuwegen bra-
chten/ was zu widerbringung der enthaupten Lei-
ber vonnöten. Vnter deß (wie ich nachmahlen
Virginum.vernommen) waren die drey Jungfrawen im
ersten Zimmer/ vnd wäscheten die Leichnam aufs
fleissigst. Entlich wie wir nun mit solchem zube-
reiten fast fertig/ bracht man vns mehr nit als ein
Cibus.
Potus.
Suppe/ mit eim Triüncklin Weins/ dabey ich
wol mercket/ daß wir vmb Wollusts willen nit
hier/ dann auch da wir vnser Tagwerck verrichtet/
Lectus te-
[n]uis.
wurde jedem nur ein Kolter auff die Erden ge-
legt/ damit wir solten für gut nemmen. Mich
zwar fachte der Schlaff soviel nit an/ Spatziert
deßwegen hinauß in die Gärten/ kam auch ent-
Autor spe
culaetur
Coelum pro
somno.
lich biß an den Wahl/ vnd weil der Himmel dazu-
mal sehr hell/ kondte ich mir die weil mit Con-
templierung der Sternen wol vertreiben. Vn-
gefehr kam ich zu grossen Steinenen Stafflen/
die führeten auff den Wahl. Vnd weil der Mon
gar hell schiene/ war ich desto kecker/ gieng hinauf/
vnd ersahe mich auch ein wenig auff dem Meer/
daß war nun gantz stille/ vnd weil ich also gute ge-
legenheit hätte der Astronomj besser nach zu den-
cken/ befand ich/ daß auff gegenwertige Nacht ein
solche Conjunction der Planeten geschehe/ der-
gleichen nit bald sonsten zu observieren. Wie ich
nun also ein gute weil vber daß Meer hinein sihe/
vnd es eben vmb Mitternacht war/ so bald es

zwölff

Chymiſche Hochzeit:
ſchaͤfftig/ vnd anrichtig/ daß ſie jedem wuſt Ar-
beit gnug zugeben/ da muſten wir vns recht in die-
ſer Inſel dummeln/ biß wir alles zuwegen bra-
chten/ was zu widerbringung der enthaupten Lei-
ber vonnoͤten. Vnter deß (wie ich nachmahlen
Virginum.vernommen) waren die drey Jungfrawen im
erſten Zimmer/ vnd waͤſcheten die Leichnam aufs
fleiſſigſt. Entlich wie wir nun mit ſolchem zube-
reiten faſt fertig/ bracht man vns mehr nit als ein
Cibus.
Potus.
Suppe/ mit eim Triuͤncklin Weins/ dabey ich
wol mercket/ daß wir vmb Wolluſts willen nit
hier/ dann auch da wir vnſer Tagwerck verrichtet/
Lectus te-
[n]uis.
wurde jedem nur ein Kolter auff die Erden ge-
legt/ damit wir ſolten fuͤr gut nemmen. Mich
zwar fachte der Schlaff ſoviel nit an/ Spatziert
deßwegen hinauß in die Gaͤrten/ kam auch ent-
Autor ſpe
culætur
Cœlum pro
ſomno.
lich biß an den Wahl/ vnd weil der Himmel dazu-
mal ſehr hell/ kondte ich mir die weil mit Con-
templierung der Sternen wol vertreiben. Vn-
gefehr kam ich zu groſſen Steinenen Stafflen/
die fuͤhreten auff den Wahl. Vnd weil der Mon
gar hell ſchiene/ war ich deſto kecker/ gieng hinauf/
vnd erſahe mich auch ein wenig auff dem Meer/
daß war nun gantz ſtille/ vnd weil ich alſo gute ge-
legenheit haͤtte der Aſtronomj beſſer nach zu den-
cken/ befand ich/ daß auff gegenwertige Nacht ein
ſolche Conjunction der Planeten geſchehe/ der-
gleichen nit bald ſonſten zu obſervieren. Wie ich
nun alſo ein gute weil vber daß Meer hinein ſihe/
vnd es eben vmb Mitternacht war/ ſo bald es

zwoͤlff
<TEI>
  <text>
    <body>
      <div n="1">
        <div n="2">
          <p><pb facs="#f0112" n="108"/><fw place="top" type="header"><hi rendition="#aq">Chymi&#x017F;che</hi> Hochzeit:</fw><lb/>
&#x017F;cha&#x0364;fftig/ vnd anrichtig/ daß &#x017F;ie jedem wu&#x017F;t Ar-<lb/>
beit gnug zugeben/ da mu&#x017F;ten wir vns recht in die-<lb/>
&#x017F;er In&#x017F;el dummeln/ biß wir alles zuwegen bra-<lb/>
chten/ was zu widerbringung der enthaupten Lei-<lb/>
ber vonno&#x0364;ten. Vnter deß (wie ich nachmahlen<lb/><note place="left"><hi rendition="#i"><hi rendition="#aq">Virginum.</hi></hi></note>vernommen) waren die drey Jungfrawen im<lb/>
er&#x017F;ten Zimmer/ vnd wa&#x0364;&#x017F;cheten die Leichnam aufs<lb/>
flei&#x017F;&#x017F;ig&#x017F;t. Entlich wie wir nun mit &#x017F;olchem zube-<lb/>
reiten fa&#x017F;t fertig/ bracht man vns mehr nit als ein<lb/><note place="left"><hi rendition="#i"><hi rendition="#aq">Cibus.<lb/>
Potus.</hi></hi></note>Suppe/ mit eim Triu&#x0364;ncklin Weins/ dabey ich<lb/>
wol mercket/ daß wir vmb Wollu&#x017F;ts willen nit<lb/>
hier/ dann auch da wir vn&#x017F;er Tagwerck verrichtet/<lb/><note place="left"><hi rendition="#i"><hi rendition="#aq">Lectus te-<lb/><supplied>n</supplied>uis.</hi></hi></note>wurde jedem nur ein Kolter auff die Erden ge-<lb/>
legt/ damit wir &#x017F;olten fu&#x0364;r gut nemmen. Mich<lb/>
zwar fachte der Schlaff &#x017F;oviel nit an/ Spatziert<lb/>
deßwegen hinauß in die Ga&#x0364;rten/ kam auch ent-<lb/><note place="left"><hi rendition="#i"><hi rendition="#aq">Autor &#x017F;pe<lb/>
culætur<lb/>
C&#x0153;lum pro<lb/>
&#x017F;omno.</hi></hi></note>lich biß an den Wahl/ vnd weil der Himmel dazu-<lb/>
mal &#x017F;ehr hell/ kondte ich mir die weil mit Con-<lb/>
templierung der Sternen wol vertreiben. Vn-<lb/>
gefehr kam ich zu gro&#x017F;&#x017F;en Steinenen Stafflen/<lb/>
die fu&#x0364;hreten auff den Wahl. Vnd weil der Mon<lb/>
gar hell &#x017F;chiene/ war ich de&#x017F;to kecker/ gieng hinauf/<lb/>
vnd er&#x017F;ahe mich auch ein wenig auff dem Meer/<lb/>
daß war nun gantz &#x017F;tille/ vnd weil ich al&#x017F;o gute ge-<lb/>
legenheit ha&#x0364;tte der A&#x017F;tronomj be&#x017F;&#x017F;er nach zu den-<lb/>
cken/ befand ich/ daß auff gegenwertige Nacht ein<lb/>
&#x017F;olche Conjunction der Planeten ge&#x017F;chehe/ der-<lb/>
gleichen nit bald &#x017F;on&#x017F;ten zu ob&#x017F;ervieren. Wie ich<lb/>
nun al&#x017F;o ein gute weil vber daß Meer hinein &#x017F;ihe/<lb/>
vnd es eben vmb Mitternacht war/ &#x017F;o bald es<lb/>
<fw place="bottom" type="catch">zwo&#x0364;lff</fw><lb/></p>
        </div>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[108/0112] Chymiſche Hochzeit: ſchaͤfftig/ vnd anrichtig/ daß ſie jedem wuſt Ar- beit gnug zugeben/ da muſten wir vns recht in die- ſer Inſel dummeln/ biß wir alles zuwegen bra- chten/ was zu widerbringung der enthaupten Lei- ber vonnoͤten. Vnter deß (wie ich nachmahlen vernommen) waren die drey Jungfrawen im erſten Zimmer/ vnd waͤſcheten die Leichnam aufs fleiſſigſt. Entlich wie wir nun mit ſolchem zube- reiten faſt fertig/ bracht man vns mehr nit als ein Suppe/ mit eim Triuͤncklin Weins/ dabey ich wol mercket/ daß wir vmb Wolluſts willen nit hier/ dann auch da wir vnſer Tagwerck verrichtet/ wurde jedem nur ein Kolter auff die Erden ge- legt/ damit wir ſolten fuͤr gut nemmen. Mich zwar fachte der Schlaff ſoviel nit an/ Spatziert deßwegen hinauß in die Gaͤrten/ kam auch ent- lich biß an den Wahl/ vnd weil der Himmel dazu- mal ſehr hell/ kondte ich mir die weil mit Con- templierung der Sternen wol vertreiben. Vn- gefehr kam ich zu groſſen Steinenen Stafflen/ die fuͤhreten auff den Wahl. Vnd weil der Mon gar hell ſchiene/ war ich deſto kecker/ gieng hinauf/ vnd erſahe mich auch ein wenig auff dem Meer/ daß war nun gantz ſtille/ vnd weil ich alſo gute ge- legenheit haͤtte der Aſtronomj beſſer nach zu den- cken/ befand ich/ daß auff gegenwertige Nacht ein ſolche Conjunction der Planeten geſchehe/ der- gleichen nit bald ſonſten zu obſervieren. Wie ich nun alſo ein gute weil vber daß Meer hinein ſihe/ vnd es eben vmb Mitternacht war/ ſo bald es zwoͤlff Virginum. Cibus. Potus. Lectus te- nuis. Autor ſpe culætur Cœlum pro ſomno.

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
TCF (tokenisiert, serialisiert, lemmatisiert, normalisiert)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde gemäß den DTA-Transkriptionsrichtlinien im Double-Keying-Verfahren von Nicht-Muttersprachlern erfasst und in XML/TEI P5 nach DTA-Basisformat kodiert.




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/valentin_hochzeit_1616
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/valentin_hochzeit_1616/112
Zitationshilfe: Andreä, Johann Valentin: Chymische Hochzeit Christiani Rosencreutz Anno 1459. Straßburg, 1616, S. 108. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/valentin_hochzeit_1616/112>, abgerufen am 19.04.2024.