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Tilesius, Gottfried: II. Christliche Predigten. Oels, 1622.

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Augustin.mihi, peto, amarescant propter Te, ut Tu Solus dulcis appa-
reas Animae meae.
O Lieber HERR JEsu/ Jch bitte dich/
Laß mir alle ding herbe vnd bitter werden vmb deinet willen/
damit du nur meiner Seelen süsse vnd lieblich seyest.

2. Tim. 4. Seine Seele ist gebracht de agone ad Brabaeum, vom
Kämpffen vnd Streitten zum Kleinot. Wer einen gutten
Kampff kämpffet/ wer seinen Lauff vollendet vnd Glauben
Augustin.helt/ dem ist beygelegt die Kron der Gerechtigkeit. Nequa-
quam enim datur nobis quies felicitatis aeternae absque vitae
hujus certamine & labore,
Denn niemandt erlanget das
Kleinoth Ewiger Seligkeit/ Er habe dann darumb ge-
kämpffet vnd gestritten in diesem Leben.

Seine Seel hat sich gewendet de fide ad Noticiam, vom
Glauben zum Schawen. Der Seelen nach schawet vnser
Selig verstorbener GOtt den Ewigen Vater/ als seinen
schöpffer/ an den er gegläubet/ den Sohn Gottes Christum
JEsum/ seinen lieben Bruder vnd Erlöser/ an den Er ge-
gläubet/ den H. Geist/ als seinen gewesenen Beystand vnd
Tröster/ an den er gegläubet: Vnd solcher Anblick ist nicht
Momentanea & evanescens Noticia, Ein Augenblickliches
vnd vergängliches Schawen/ als wann einer für den spiegel
Jac. 1.tritt/ vnd sich darinnen besiehet/ vnd gehet widerumb davon/
vnd vergisset/ wie Er gestalt war/ sondern weret für vnd für:
nicht Jejuna & inefficax Noticia, Ein solch Schawen/ das
keine Krafft vnd Wirckung in sich hat/ gleich wie es etwan
hie auff der Welt zugehet/ wann Kayser Augustus, oder
König Herodes sein güldenes Kleid angelegt/ vnd darinnen
gepranget/ vnd seine Vnterthanen für Jhm gestanden vnd
Jhn angesehen/ so hats zwar dem Menschen eine Lust vnd
Ergetzligkeit gemacht/ Aber damit hat Er weder Hunger
noch Durst stillen können/ Ja so bald der Anschawer den
Rücken gewendet/ so ist Er von seiner Augenfrewde/ so satt

gewesen

Auguſtin.mihi, peto, amareſcant propter Te, ut Tu Solus dulcis appa-
reas Animæ meæ.
O Lieber HERR JEſu/ Jch bitte dich/
Laß mir alle ding herbe vñ bitter werden vmb deinet willen/
damit du nur meiner Seelen ſuͤſſe vnd lieblich ſeyeſt.

2. Tim. 4. Seine Seele iſt gebꝛacht de agone ad Brabæum, vom
Kaͤmpffen vnd Streitten zum Kleinot. Wer einen gutten
Kampff kaͤmpffet/ wer ſeinen Lauff vollendet vnd Glauben
Auguſtin.helt/ dem iſt beygelegt die Kron der Gerechtigkeit. Nequa-
quàm enim datur nobis quies felicitatis æternæ absqué vitæ
hujus certamine & labore,
Denn niemandt erlanget das
Kleinoth Ewiger Seligkeit/ Er habe dann darumb ge-
kaͤmpffet vnd geſtritten in dieſem Leben.

Seine Seel hat ſich gewendet de fide ad Noticiam, vom
Glauben zum Schawen. Der Seelen nach ſchawet vnſer
Selig verſtoꝛbener GOtt den Ewigen Vater/ als ſeinen
ſchoͤpffer/ an den er geglaͤubet/ den Sohn Gottes Chꝛiſtum
JEſum/ ſeinen lieben Bꝛuder vnd Erloͤſer/ an den Er ge-
glaͤubet/ den H. Geiſt/ als ſeinen geweſenen Beyſtand vnd
Troͤſter/ an den er geglaͤubet: Vnd ſolcher Anblick iſt nicht
Momentanea & evaneſcens Noticia, Ein Augenblickliches
vnd vergaͤngliches Schawen/ als wañ einer fuͤr den ſpiegel
Jac. 1.tritt/ vnd ſich darinnen beſiehet/ vnd gehet widerumb davõ/
vnd vergiſſet/ wie Er geſtalt war/ ſondern weret fuͤr vñ fuͤr:
nicht Jejuna & inefficax Noticia, Ein ſolch Schawen/ das
keine Krafft vnd Wirckung in ſich hat/ gleich wie es etwan
hie auff der Welt zugehet/ wann Kayſer Augustus, oder
Koͤnig Herodes ſein guͤldenes Kleid angelegt/ vnd darinnen
gepꝛanget/ vnd ſeine Vnterthanen fuͤr Jhm geſtanden vnd
Jhn angeſehen/ ſo hats zwar dem Menſchen eine Luſt vnd
Ergetzligkeit gemacht/ Aber damit hat Er weder Hunger
noch Durſt ſtillen koͤnnen/ Ja ſo bald der Anſchawer den
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Zitationshilfe: Tilesius, Gottfried: II. Christliche Predigten. Oels, 1622, S. [10]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/510964/10>, abgerufen am 16.04.2024.