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Volcius, Melchior: Christliche Leichpredigt Auß dem Propheten Hezechiel. Augsburg, 1614.

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zogen/ Alda beuilcht jm Gott den gefangnen Juden zu
predigen/ zeigt jhm aber darneben an/ das es ein abtrünnigsEzech. [unleserliches Material - 1 Zeichen fehlt].
Volck/ haben harte köpff vnd verstockte hertzen/ seien wi-
derspenstige vnd stachlichte dorn/ er wohne vnter den Scor-
pionen,
vnter welchen der Prophet sich ohn zweifel sehr
vil gelitten/ als leichtlich zuerachten. Jnn disem harten
stand aber hatte Jme Gott die gnad erwisen/ das er Jme
ein getrewen gehülfen vnd frommes Ehegemahel beschert/
die jn hertzlich erfreuet/ vnd in allem leiden vnd betrübnus
getröstet vnd erquickt hat. Die war damahlen noch frisch
vnd gsund/ wartet jhr arbeit vnd haußhaltung fleissig vnd
mit frewden ab. Einsmahl aber kompt Gott/ kündet jr dz
Leben ab/ vnnd sagt zum Propheten: Du Menschen-
kind/ Sihe Jch will dir deiner augen lust weg
nemmen durch ein plage. Daß Er jne ein Menschen-
kind nennet/ will Gott Jne damit seiner Menschlichen
natur vnd schwachheit erünneren/ damit er sich anderer
seiner hohen gaben vnd Göttlichen Offenbarung nit v-
berhebe/ sonder gedencke/ daß er ein Mensch seye/ der Gott
seim Herren zu gehorsamen schuldig/ vnnd das jenig/ was
Gott jhme jetz verkünden wirt/ mit vndertheniger Reue-
rentz vnd demütigem hertzen gehorsamlich vnnd willig an-
nemmen vnd Gottes werck vnd willen geschehen lassen solle.

Was verkündiget oder sagt Jm dann Gott?

Jch will dir etwas nemmen: Jch komm jetz nit/ das
Jch dir etwas geben oder was besonders bringen vnnd of-
fenbaren wöll: Jch will dir nemmen. Was[?] Wans nur
nichts ist/ dz mir Lieb/ oder vil dran gelegen ist/ so will ichs
gern lassen. Was wilt mir nemmen[?] Jch hab doch
selbs hie zu Babel/ als ein gefangen Mann/ nichts. Wilt

mir
B ij

zogen/ Alda beuilcht jm Gott den gefangnen Juden zu
pꝛedigen/ zeigt jhm aber darneben an/ das es ein abtrüñigsEzech. [unleserliches Material – 1 Zeichen fehlt].
Volck/ haben harte koͤpff vnd verſtockte hertzen/ ſeien wi-
derſpenſtige vnd ſtachlichte doꝛn/ er wohne vnter den Scor-
pionen,
vnter welchen der Pꝛophet ſich ohn zweifel ſehꝛ
vil gelitten/ als leichtlich zuerachten. Jnn diſem harten
ſtand aber hatte Jme Gott die gnad erwiſen/ das er Jme
ein getrewen gehülfen vnd from̃es Ehegemahel beſchert/
die jn hertzlich erfreuet/ vnd in allem leiden vnd betruͤbnus
getroͤſtet vnd erquickt hat. Die war damahlen noch friſch
vnd gſund/ wartet jhꝛ arbeit vnd haußhaltung fleiſſig vnd
mit frewden ab. Einsmahl aber kompt Gott/ kündet jr dz
Leben ab/ vnnd ſagt zum Pꝛopheten: Du Menſchen-
kind/ Sihe Jch will dir deiner augen luſt weg
nemmen durch ein plage. Daß Er jne ein Menſchẽ-
kind nennet/ will Gott Jne damit ſeiner Menſchlichen
natur vnd ſchwachheit erünneren/ damit er ſich anderer
ſeiner hohen gaben vnd Goͤttlichen Offenbarung nit v-
berhebe/ ſonder gedencke/ daß er ein Menſch ſeye/ der Gott
ſeim Herꝛen zu gehoꝛſamen ſchuldig/ vnnd das jenig/ was
Gott jhme jetz verkünden wirt/ mit vndertheniger Reue-
rentz vnd demütigem hertzen gehoꝛſamlich vnnd willig an-
nem̃en vnd Gottes werck vñ willen geſchehen laſſen ſolle.

Was verkündiget oder ſagt Jm dann Gott?

Jch will dir etwas nemmen: Jch kom̃ jetz nit/ das
Jch dir etwas geben oder was beſonders bꝛingen vnnd of-
fenbaren woͤll: Jch will dir nemmen. Was[?] Wans nur
nichts iſt/ dz mir Lieb/ oder vil dran gelegen iſt/ ſo will ichs
gern laſſen. Was wilt mir nemmen[?] Jch hab doch
ſelbs hie zu Babel/ als ein gefangen Mann/ nichts. Wilt

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B ij
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[4/0011] zogen/ Alda beuilcht jm Gott den gefangnen Juden zu pꝛedigen/ zeigt jhm aber darneben an/ das es ein abtrüñigs Volck/ haben harte koͤpff vnd verſtockte hertzen/ ſeien wi- derſpenſtige vnd ſtachlichte doꝛn/ er wohne vnter den Scor- pionen, vnter welchen der Pꝛophet ſich ohn zweifel ſehꝛ vil gelitten/ als leichtlich zuerachten. Jnn diſem harten ſtand aber hatte Jme Gott die gnad erwiſen/ das er Jme ein getrewen gehülfen vnd from̃es Ehegemahel beſchert/ die jn hertzlich erfreuet/ vnd in allem leiden vnd betruͤbnus getroͤſtet vnd erquickt hat. Die war damahlen noch friſch vnd gſund/ wartet jhꝛ arbeit vnd haußhaltung fleiſſig vnd mit frewden ab. Einsmahl aber kompt Gott/ kündet jr dz Leben ab/ vnnd ſagt zum Pꝛopheten: Du Menſchen- kind/ Sihe Jch will dir deiner augen luſt weg nemmen durch ein plage. Daß Er jne ein Menſchẽ- kind nennet/ will Gott Jne damit ſeiner Menſchlichen natur vnd ſchwachheit erünneren/ damit er ſich anderer ſeiner hohen gaben vnd Goͤttlichen Offenbarung nit v- berhebe/ ſonder gedencke/ daß er ein Menſch ſeye/ der Gott ſeim Herꝛen zu gehoꝛſamen ſchuldig/ vnnd das jenig/ was Gott jhme jetz verkünden wirt/ mit vndertheniger Reue- rentz vnd demütigem hertzen gehoꝛſamlich vnnd willig an- nem̃en vnd Gottes werck vñ willen geſchehen laſſen ſolle. Ezech. _. Was verkündiget oder ſagt Jm dann Gott? Jch will dir etwas nemmen: Jch kom̃ jetz nit/ das Jch dir etwas geben oder was beſonders bꝛingen vnnd of- fenbaren woͤll: Jch will dir nemmen. Was? Wans nur nichts iſt/ dz mir Lieb/ oder vil dran gelegen iſt/ ſo will ichs gern laſſen. Was wilt mir nemmen? Jch hab doch ſelbs hie zu Babel/ als ein gefangen Mann/ nichts. Wilt mir B ij

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Zitationshilfe: Volcius, Melchior: Christliche Leichpredigt Auß dem Propheten Hezechiel. Augsburg, 1614, S. 4. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/523566/11>, abgerufen am 28.03.2024.