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Klärhe, Johannes: Historia Josephs: Bey dem Adelichen vnd Volckreichen Leichbegängnüß. Breslau, 1619.

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Gen. 4.Gott den gerechten Abel/ lest den Gottlosen
Cain leben/ Darumb spricht Gott bey dem
Esa. 26.Propheten Esaia: Gehe mein Volck inn deine
Kammer/ vnnd schleus die Thür nach dir zu.
Esa. 56.Vnd abermals: Der Gerechte kommet vmb/
vnd niemand ist/ der es zu Hertzen nehme/ vnd
die Heiligen werden auffgerafft/ vnd niemand
achtet darauff/ darumb daß dein Kind gestor-
ben ist/ so ists geschehen nach dem willen deß
HErren/ nicht aus Zorn/ sondern aus Gna-
den/ dann er hat wollen dein Vnglück (da er
viel dargegen leben lest) wegnehmen/ wie ge-
sagt ist worden. So viel von dem ersten Theil.

Das Ander Theil.

Die vrsa-
chen war-
umb sie
auffge-
rafft wer-
den.
WAs mögen denn für vrsachen sein/ daß
Gott mit den frommen vnd gleubigen
Kindern aus dieser Welt eilet? Dersel-
ben erzehlet allhier der Spruch der Weißheit/
I.vnd saget/ Erste Vrsache sey/ Er gefelt GOtt.

Woher hat dann Gott einen solchen wol-
Tit. 3.gefallen an vns? Freylich nicht nach vnsern
Wercken/ die wir gethan hetten/ seind daß wir
Luc. 17.vntüchtig sein zu allem gutten/ Vnd wenn wir
gleich alles gethan hetten/ alle die Wercke die
wir schuldig sein/ so bleiben wir doch vnnütze
Knechte/ wie Christus bezeugt/ Luc. 17. Dann
Gen. 6. &
8.
wir durch Adams Fall seind gantz verderbet/
daß all vnser Thun/ Tichten vnnd Trachten

seind

Gen. 4.Gott den gerechten Abel/ leſt den Gottloſen
Cain leben/ Darumb ſpricht Gott bey dem
Eſa. 26.Propheten Eſaia: Gehe mein Volck inn deine
Kammer/ vnnd ſchleus die Thuͤr nach dir zu.
Eſa. 56.Vnd abermals: Der Gerechte kommet vmb/
vnd niemand iſt/ der es zu Hertzen nehme/ vnd
die Heiligen werden auffgerafft/ vnd niemand
achtet darauff/ darumb daß dein Kind geſtor-
ben iſt/ ſo iſts geſchehen nach dem willen deß
HErren/ nicht aus Zorn/ ſondern aus Gna-
den/ dann er hat wollen dein Vngluͤck (da er
viel dargegen leben leſt) wegnehmen/ wie ge-
ſagt iſt worden. So viel von dem erſten Theil.

Das Ander Theil.

Die vrſa-
chen war-
umb ſie
auffge-
rafft wer-
den.
WAs moͤgen denn fuͤr vrſachen ſein/ daß
Gott mit den frommen vnd gleubigen
Kindern aus dieſer Welt eilet? Derſel-
ben erzehlet allhier der Spruch der Weißheit/
I.vnd ſaget/ Erſte Vrſache ſey/ Er gefelt GOtt.

Woher hat dann Gott einen ſolchen wol-
Tit. 3.gefallen an vns? Freylich nicht nach vnſern
Wercken/ die wir gethan hetten/ ſeind daß wir
Luc. 17.vntuͤchtig ſein zu allem gutten/ Vnd wenn wir
gleich alles gethan hetten/ alle die Wercke die
wir ſchuldig ſein/ ſo bleiben wir doch vnnuͤtze
Knechte/ wie Chriſtus bezeugt/ Luc. 17. Dann
Gen. 6. &
8.
wir durch Adams Fall ſeind gantz verderbet/
daß all vnſer Thun/ Tichten vnnd Trachten

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Zitationshilfe: Klärhe, Johannes: Historia Josephs: Bey dem Adelichen vnd Volckreichen Leichbegängnüß. Breslau, 1619, S. [50]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/523619/50>, abgerufen am 28.03.2024.