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Neomenius, Johann: Glaubens Prob Bringt sieg und Lob. Brieg, 1616.

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schleunigem gehorsam/ GOtt seinen Sohn zu schlachten
vnd zu opffern/ weil jhm der befehl von GOTT gegeben
war. Welches er nach art der Göttlichen offenbarung/ vnd
eigenschafft seiner rede/ gantz gewiß war/ darzu das zeug-
nüß seines inwendigen Geistes im hertzen/ jhme diß gewal-
tig confirmirete/ drumb (denckt er) gebühret dir nicht
lange bedenckzeit zunemen/ sondern bist ohne alles mittel
1. Sam. 25.
[unleserliches Material - 2 Zeichen fehlen].
zugehorsamen schuldig. Denn gehorsam ist besser denn
opffern/ vnnd auffmercken besser/ denn das fette
von Wieddern.

Darnach schreibt Mose/ Abraham habe seinen E-
sel gegürtet/
Er meldet nicht/ das Abraham solches al-
lererst seinem Knecht befohlen/ sondern habe es selbst ver-
richtet/ wie Rabbi. Salomo meldet/ nur das er schleunig/
vnnd vnvorhindert fort kommen möge/ denn den geboten
Gottes/ muß man gehorchen/ vnnd nicht allererst davon
disputiren. Vielleicht hat Abraham den Esel gebraucht/
das er das holtz zum opffer/ vnnd andere sachen so zur reise
gehöreten/ auff jhn laden vnnd desto besser fortbringen
möchte.

Fürs dritte zeiget Mose an/ Er habe mit sich ge-
nommen/ zween seiner Knaben/
oder Knechte/ welche
er für andern sonderlich trew befunden/ darzu auch seinen
Sohn Jsaac/
denn auff jhn war der Göttliche befehl
gerichtet/ drumb konte er jhn nicht daheime lassen/ sondern
muste jhn mit sich führen. So wegert sich dessen Jsaac
gar nichts/ sondern ist willig vnd bereit mit seinem Vater
gehorsamlich fortzuziehen/ wer aber die zween Knechte gewe-

sen/

ſchleunigem gehorſam/ GOtt ſeinen Sohn zu ſchlachten
vnd zu opffern/ weil jhm der befehl von GOTT gegeben
war. Welches er nach art der Goͤttlichen offenbarung/ vnd
eigenſchafft ſeiner rede/ gantz gewiß war/ darzu das zeug-
nuͤß ſeines inwendigen Geiſtes im hertzen/ jhme diß gewal-
tig confirmirete/ drumb (denckt er) gebuͤhret dir nicht
lange bedenckzeit zunemen/ ſondern biſt ohne alles mittel
1. Sam. 25.
[unleserliches Material – 2 Zeichen fehlen].
zugehorſamen ſchuldig. Denn gehorſam iſt beſſer denn
opffern/ vnnd auffmercken beſſer/ denn das fette
von Wieddern.

Darnach ſchreibt Moſe/ Abraham habe ſeinen E-
ſel geguͤrtet/
Er meldet nicht/ das Abraham ſolches al-
lererſt ſeinem Knecht befohlen/ ſondern habe es ſelbſt ver-
richtet/ wie Rabbi. Salomo meldet/ nur das er ſchleunig/
vnnd vnvorhindert fort kommen moͤge/ denn den geboten
Gottes/ muß man gehorchen/ vnnd nicht allererſt davon
diſputiren. Vielleicht hat Abraham den Eſel gebraucht/
das er das holtz zum opffer/ vnnd andere ſachen ſo zur reiſe
gehoͤreten/ auff jhn laden vnnd deſto beſſer fortbringen
moͤchte.

Fuͤrs dritte zeiget Moſe an/ Er habe mit ſich ge-
nommen/ zween ſeiner Knaben/
oder Knechte/ welche
er fuͤr andern ſonderlich trew befunden/ darzu auch ſeinen
Sohn Jſaac/
denn auff jhn war der Goͤttliche befehl
gerichtet/ drumb konte er jhn nicht daheime laſſen/ ſondern
muſte jhn mit ſich fuͤhren. So wegert ſich deſſen Jſaac
gar nichts/ ſondern iſt willig vnd bereit mit ſeinem Vater
gehorſamlich fortzuziehen/ wer aber die zween Knechte gewe-

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[[24]/0024] ſchleunigem gehorſam/ GOtt ſeinen Sohn zu ſchlachten vnd zu opffern/ weil jhm der befehl von GOTT gegeben war. Welches er nach art der Goͤttlichen offenbarung/ vnd eigenſchafft ſeiner rede/ gantz gewiß war/ darzu das zeug- nuͤß ſeines inwendigen Geiſtes im hertzen/ jhme diß gewal- tig confirmirete/ drumb (denckt er) gebuͤhret dir nicht lange bedenckzeit zunemen/ ſondern biſt ohne alles mittel zugehorſamen ſchuldig. Denn gehorſam iſt beſſer denn opffern/ vnnd auffmercken beſſer/ denn das fette von Wieddern. 1. Sam. 25. __. Darnach ſchreibt Moſe/ Abraham habe ſeinen E- ſel geguͤrtet/ Er meldet nicht/ das Abraham ſolches al- lererſt ſeinem Knecht befohlen/ ſondern habe es ſelbſt ver- richtet/ wie Rabbi. Salomo meldet/ nur das er ſchleunig/ vnnd vnvorhindert fort kommen moͤge/ denn den geboten Gottes/ muß man gehorchen/ vnnd nicht allererſt davon diſputiren. Vielleicht hat Abraham den Eſel gebraucht/ das er das holtz zum opffer/ vnnd andere ſachen ſo zur reiſe gehoͤreten/ auff jhn laden vnnd deſto beſſer fortbringen moͤchte. Fuͤrs dritte zeiget Moſe an/ Er habe mit ſich ge- nommen/ zween ſeiner Knaben/ oder Knechte/ welche er fuͤr andern ſonderlich trew befunden/ darzu auch ſeinen Sohn Jſaac/ denn auff jhn war der Goͤttliche befehl gerichtet/ drumb konte er jhn nicht daheime laſſen/ ſondern muſte jhn mit ſich fuͤhren. So wegert ſich deſſen Jſaac gar nichts/ ſondern iſt willig vnd bereit mit ſeinem Vater gehorſamlich fortzuziehen/ wer aber die zween Knechte gewe- ſen/

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Zitationshilfe: Neomenius, Johann: Glaubens Prob Bringt sieg und Lob. Brieg, 1616, S. [24]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/523923/24>, abgerufen am 29.03.2024.