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Mollenfeld, Johann: Christliche LeichPredigt/ Bey dem seligen Abschied. Darmstadt, 1617.

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Christliche Leich Predigt/
39.der hohes noch tieffes/ noch keine andere Creatur
mag vns scheyden/ von der Liebe GOttes/ die da ist in
Christo Jesu vnserm Herrn.
Vnd das ist das ander.

III.
Sollen sich
der vnflerb-
ligkeit jhrer
Seelen er-innern.
Zum dritten ist es gar nützlich vnnd tröstlich/ daß ein sterbender
Christ sich der Vnsterbligkeit seiner Seelen eri[nne]re/ wie all[hie]
Dauid thut. Er wuste sich wol zuentsinnen/ daß er were von
Erden/ vnd müste
auch dermal eins wider zur Erden wer-
den/
Darneben wuste er sich auch zuerinnern/ daß die Seele vn-
Gen. 3. 19.sterblich/ darumb er sie auch seinem trewen Gott commendirt
vnd befihlt. Mit den vnvernünfftigen Thieren hat es die Mey-
nung/ daß in ihrem Todt Leib vnd Seele zugleich auffgehen: A-
ber mit dem Menschen/ in welchem ein vernünfftige Seele woh-
net/ ist es gantz anders beschaffen. Da stirbt der Leib/ die Seele
aber bleibt lebendig. Dann also zeuget Moses wann er spricht:
Gen. 2. 7.GOtt hat dem Menschen eingeblasen eine lebendige
Seele/
da das Leben für ein jmmerwehrendes Leben zuhalten/ vnd
zuverstehen ist. Dahin sihet Christus wann er sagt: Daß Abra-
Matth 22.
32.
ham/ Jsaac vnd Jacob leben/ ob sie gleich gestorbe[n]/ dann
jhre Seele leben/ Derowegen gott jhr als lebendigen Men-
schen gott ist. Dahin sihet auch Christus/ wann er vermahnet/
Matth. 10.
28.
daß wir den fürchten sollen/ der macht habe die Seelen ins
Hellischt Fewer zustossen.
Soll sie nun daselbst gequelet wer-
den/ so muß sie ja leben/ auch dann zumal/ wann sie schon vom Leibe
geschieden ist. Zwar eines jeden Menschen gewissen zeugt selbst gar
genug/ daß die Seele nicht mit dem Leib absterbe. Dahero auch die
Xenophon.vernünfftigen Heyden als Xenophon, Cicero, vnnd andere mit
Cicero.schönen Argumenten die Vnsterbligkeit der Seelen bewiesen
haben.

Diese Lehr soll vns nun dienen zum Trost/ dann darauß haben

wir

Chriſtliche Leich Predigt/
39.der hohes noch tieffes/ noch keine andere Creatur
mag vns ſcheyden/ von der Liebe GOttes/ die da iſt in
Chriſto Jeſu vnſerm Herrn.
Vnd das iſt das ander.

III.
Sollen ſich
der vnflerb-
ligkeit jhrer
Seelen er-innern.
Zum dritten iſt es gar nuͤtzlich vnnd troͤſtlich/ daß ein ſterbender
Chriſt ſich der Vnſterbligkeit ſeiner Seelen eri[nne]re/ wie all[hie]
Dauid thut. Er wuſte ſich wol zuentſinnen/ daß er were von
Erden/ vnd muͤſte
auch dermal eins wider zur Erden wer-
den/
Darneben wuſte er ſich auch zuerinnern/ daß die Seele vn-
Gen. 3. 19.ſterblich/ darumb er ſie auch ſeinem trewen Gott commendirt
vnd befihlt. Mit den vnvernuͤnfftigen Thieren hat es die Mey-
nung/ daß in ihrem Todt Leib vnd Seele zugleich auffgehen: A-
ber mit dem Menſchen/ in welchem ein vernuͤnfftige Seele woh-
net/ iſt es gantz anders beſchaffen. Da ſtirbt der Leib/ die Seele
aber bleibt lebendig. Dann alſo zeuget Moſes wann er ſpricht:
Gen. 2. 7.GOtt hat dem Menſchen eingeblaſen eine lebendige
Seele/
da das Leben fuͤr ein jmmerwehrendes Leben zuhalten/ vnd
zuverſtehen iſt. Dahin ſihet Chriſtus wann er ſagt: Daß Abra-
Matth 22.
32.
ham/ Jſaac vnd Jacob leben/ ob ſie gleich geſtorbe[n]/ dann
jhre Seele leben/ Derowegen gott jhr als lebendigen Men-
ſchen gott iſt. Dahin ſihet auch Chriſtus/ wann er vermahnet/
Matth. 10.
28.
daß wir den fuͤrchten ſollen/ der macht habe die Seelen ins
Helliſcht Fewer zuſtoſſen.
Soll ſie nun daſelbſt gequelet wer-
den/ ſo muß ſie ja leben/ auch dañ zumal/ wann ſie ſchon vom Leibe
geſchieden iſt. Zwar eines jeden Menſchen gewiſſen zeugt ſelbſt gar
genug/ daß die Seele nicht mit dem Leib abſterbe. Dahero auch die
Xenophon.vernuͤnfftigen Heyden als Xenophon, Cicero, vnnd andere mit
Cicero.ſchoͤnen Argumenten die Vnſterbligkeit der Seelen bewieſen
haben.

Dieſe Lehr ſoll vns nun dienen zum Troſt/ dann darauß haben

wir
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[14/0014] Chriſtliche Leich Predigt/ der hohes noch tieffes/ noch keine andere Creatur mag vns ſcheyden/ von der Liebe GOttes/ die da iſt in Chriſto Jeſu vnſerm Herrn. Vnd das iſt das ander. 39. Zum dritten iſt es gar nuͤtzlich vnnd troͤſtlich/ daß ein ſterbender Chriſt ſich der Vnſterbligkeit ſeiner Seelen erinnere/ wie allhie Dauid thut. Er wuſte ſich wol zuentſinnen/ daß er were von Erden/ vnd muͤſte auch dermal eins wider zur Erden wer- den/ Darneben wuſte er ſich auch zuerinnern/ daß die Seele vn- ſterblich/ darumb er ſie auch ſeinem trewen Gott commendirt vnd befihlt. Mit den vnvernuͤnfftigen Thieren hat es die Mey- nung/ daß in ihrem Todt Leib vnd Seele zugleich auffgehen: A- ber mit dem Menſchen/ in welchem ein vernuͤnfftige Seele woh- net/ iſt es gantz anders beſchaffen. Da ſtirbt der Leib/ die Seele aber bleibt lebendig. Dann alſo zeuget Moſes wann er ſpricht: GOtt hat dem Menſchen eingeblaſen eine lebendige Seele/ da das Leben fuͤr ein jmmerwehrendes Leben zuhalten/ vnd zuverſtehen iſt. Dahin ſihet Chriſtus wann er ſagt: Daß Abra- ham/ Jſaac vnd Jacob leben/ ob ſie gleich geſtorben/ dann jhre Seele leben/ Derowegen gott jhr als lebendigen Men- ſchen gott iſt. Dahin ſihet auch Chriſtus/ wann er vermahnet/ daß wir den fuͤrchten ſollen/ der macht habe die Seelen ins Helliſcht Fewer zuſtoſſen. Soll ſie nun daſelbſt gequelet wer- den/ ſo muß ſie ja leben/ auch dañ zumal/ wann ſie ſchon vom Leibe geſchieden iſt. Zwar eines jeden Menſchen gewiſſen zeugt ſelbſt gar genug/ daß die Seele nicht mit dem Leib abſterbe. Dahero auch die vernuͤnfftigen Heyden als Xenophon, Cicero, vnnd andere mit ſchoͤnen Argumenten die Vnſterbligkeit der Seelen bewieſen haben. III. Sollen ſich der vnflerb- ligkeit jhrer Seelen er-innern. Gen. 3. 19. Gen. 2. 7. Matth 22. 32. Matth. 10. 28. Xenophon. Cicero. Dieſe Lehr ſoll vns nun dienen zum Troſt/ dann darauß haben wir

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Zitationshilfe: Mollenfeld, Johann: Christliche LeichPredigt/ Bey dem seligen Abschied. Darmstadt, 1617, S. 14. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/524107/14>, abgerufen am 28.03.2024.