Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

Leuchter, Heinrich: Ein Christliche Leich- Klag- vnd Trost-Predigt. Darmstadt, 1617.

Bild:
<< vorherige Seite

Christliche LeichPredigt/
gesse/ ich sey nicht ohngefehr geboren/ ich lebe auch nicht ohngefehr/
sterbe auch nicht ohngefehr/ sondern es gehe alles vnter deiner Hand
zu: vnd daß du mir mein Leben geordnet hast/ daß du mir mein Leben
zugemessen/ daß du alle Stunde/ Tage/ Wochen/ Monaten vnnd
Jahr/ Summa allezeit von vnnd auß der grossen Weltzeit abge-
messen/ abgezehlet/ vnd abgestickt habst/ wie lange es mit mir wehren
soll/ vnd daß mich kein Vnfall/ kein Creutz/ kein Betrang/ vnd nichts
vberall an diesem verkürtzen müge/ vnd wann ich sterbe/ daß du sol-
ches also verordnet habst/ vnd konde als dann nicht gehindert noch
auffgehalten werden: jtem daß ich auch nicht ehe dann dein zeit da
ist/ hinsterben konde/ jtem daß ich nicht ewig allhier verbleiben mö-
ge. O Herr gib vnd verleihe/ daß ich fleissig an diß gedencke/ vnd
daß ich mich damit in meinen nöthen vnd ängsten trösten möge.

3. Es spricht David auch zum drittenmahl/ Herr lehre mich.
Was aber? nemblich das ich davon muß/ Das ist/ daß ich zwar die-
se Welt vnd diß betrübte aber den Gottlosen sehr anmühtige Welt
vnnd Leben verlassen muß/ vmb meiner Sünden willen/ dargegen
aber kommen soll in ein ander Welt zu dir in den Himmel/ zu dei-
nen seligen Wohnungen/ zur ewigen Frewd vnd in das ewige selige
Leben/ da ich alles Leyds mich ergetzen/ vnnd ohn allen Mangel bey
dir vnd allen Außerwehlten bleiben vnnd leben soll in höchster Se-
ligkeit vnd vnaußsprechlicher Frewde/ vnd ob ich gleich sterbe/ vnnd
mein Leib zu Erden wird/ daß jedoch dieselbige hernach widerumb
durch deine grosse Krafft vnd Macht aufferweckt/ vnd zu ewigem
Leben vnd Herrligkeit soll gebracht werden. O herr gib/ daß ich diß
alles auch wisse/ behalte/ daran gedencke/ in allem meinem Leben/ in
allen meinen Sachen/ vnd in allem was ich nur thue vnd anfange:
Auch mit diesem mich tröste gegen alle Trawrigkeit vnnd Hertze-
leid/ auch in aller Todtsangst vnd Nöthen. Warumb spricht aber
David/ ich muß dauon? nemblich die Gläubige haben hie kein blei-
Esa. 65. &
66.
bende statt/ sondern jhr Burgerschafft ist droben im Himmel/ vnd
Gott der Herr hat nicht diesen Himmel vnd diese Erden/ welche

wir

Chriſtliche LeichPredigt/
geſſe/ ich ſey nicht ohngefehr geboren/ ich lebe auch nicht ohngefehr/
ſterbe auch nicht ohngefehr/ ſondern es gehe alles vnter deiner Hand
zu: vnd daß du mir mein Leben geordnet haſt/ daß du mir mein Leben
zugemeſſen/ daß du alle Stunde/ Tage/ Wochen/ Monaten vnnd
Jahr/ Summa allezeit von vnnd auß der groſſen Weltzeit abge-
meſſen/ abgezehlet/ vñ abgeſtickt habſt/ wie lange es mit mir wehren
ſoll/ vnd daß mich kein Vnfall/ kein Creutz/ kein Betrang/ vñ nichts
vberall an dieſem verkuͤrtzen muͤge/ vnd wann ich ſterbe/ daß du ſol-
ches alſo verordnet habſt/ vnd konde als dann nicht gehindert noch
auffgehalten werden: jtem daß ich auch nicht ehe dann dein zeit da
iſt/ hinſterben konde/ jtem daß ich nicht ewig allhier verbleiben moͤ-
ge. O Herr gib vnd verleihe/ daß ich fleiſſig an diß gedencke/ vnd
daß ich mich damit in meinen noͤthen vnd aͤngſten troͤſten moͤge.

3. Es ſpricht David auch zum drittenmahl/ Herr lehre mich.
Was aber? nemblich das ich davon muß/ Das iſt/ daß ich zwar die-
ſe Welt vnd diß betruͤbte aber den Gottloſen ſehr anmuͤhtige Welt
vnnd Leben verlaſſen muß/ vmb meiner Suͤnden willen/ dargegen
aber kommen ſoll in ein ander Welt zu dir in den Himmel/ zu dei-
nen ſeligen Wohnungen/ zur ewigen Frewd vnd in das ewige ſelige
Leben/ da ich alles Leyds mich ergetzen/ vnnd ohn allen Mangel bey
dir vnd allen Außerwehlten bleiben vnnd leben ſoll in hoͤchſter Se-
ligkeit vnd vnaußſprechlicher Frewde/ vnd ob ich gleich ſterbe/ vnnd
mein Leib zu Erden wird/ daß jedoch dieſelbige hernach widerumb
durch deine groſſe Krafft vnd Macht aufferweckt/ vnd zu ewigem
Leben vnd Herꝛligkeit ſoll gebracht werden. O herꝛ gib/ daß ich diß
alles auch wiſſe/ behalte/ daran gedencke/ in allem meinem Leben/ in
allen meinen Sachen/ vnd in allem was ich nur thue vnd anfange:
Auch mit dieſem mich troͤſte gegen alle Trawrigkeit vnnd Hertze-
leid/ auch in aller Todtsangſt vnd Noͤthen. Warumb ſpricht aber
David/ ich muß dauon? nemblich die Glaͤubige haben hie kein blei-
Eſa. 65. &
66.
bende ſtatt/ ſondern jhr Burgerſchafft iſt droben im Himmel/ vnd
Gott der Herr hat nicht dieſen Himmel vnd dieſe Erden/ welche

wir
<TEI>
  <text>
    <body>
      <div type="fsSermon" n="1">
        <div type="fsMainPart" n="2">
          <div n="3">
            <p><pb facs="#f0016" n="16"/><fw place="top" type="header"><hi rendition="#b">Chri&#x017F;tliche LeichPredigt/</hi></fw><lb/>
ge&#x017F;&#x017F;e/ ich &#x017F;ey nicht ohngefehr geboren/ ich lebe auch nicht ohngefehr/<lb/>
&#x017F;terbe auch nicht ohngefehr/ &#x017F;ondern es gehe alles vnter deiner Hand<lb/>
zu: vnd daß du mir mein Leben geordnet ha&#x017F;t/ daß du mir mein Leben<lb/>
zugeme&#x017F;&#x017F;en/ daß du alle Stunde/ Tage/ Wochen/ Monaten vnnd<lb/>
Jahr/ Summa allezeit von vnnd auß der gro&#x017F;&#x017F;en Weltzeit abge-<lb/>
me&#x017F;&#x017F;en/ abgezehlet/ vn&#x0303; abge&#x017F;tickt hab&#x017F;t/ wie lange es mit mir wehren<lb/>
&#x017F;oll/ vnd daß mich kein Vnfall/ kein Creutz/ kein Betrang/ vn&#x0303; nichts<lb/>
vberall an die&#x017F;em verku&#x0364;rtzen mu&#x0364;ge/ vnd wann ich &#x017F;terbe/ daß du &#x017F;ol-<lb/>
ches al&#x017F;o verordnet hab&#x017F;t/ vnd konde als dann nicht gehindert noch<lb/>
auffgehalten werden: jtem daß ich auch nicht ehe dann dein zeit da<lb/>
i&#x017F;t/ hin&#x017F;terben konde/ jtem daß ich nicht ewig allhier verbleiben mo&#x0364;-<lb/>
ge. O <hi rendition="#k">Herr</hi> gib vnd verleihe/ daß ich flei&#x017F;&#x017F;ig an diß gedencke/ vnd<lb/>
daß ich mich damit in meinen no&#x0364;then vnd a&#x0364;ng&#x017F;ten tro&#x0364;&#x017F;ten mo&#x0364;ge.</p><lb/>
            <p>3. Es &#x017F;pricht David auch zum drittenmahl/ <hi rendition="#k">Herr</hi> lehre mich.<lb/>
Was aber? nemblich das ich davon muß/ Das i&#x017F;t/ daß ich zwar die-<lb/>
&#x017F;e Welt vnd diß betru&#x0364;bte aber den Gottlo&#x017F;en &#x017F;ehr anmu&#x0364;htige Welt<lb/>
vnnd Leben verla&#x017F;&#x017F;en muß/ vmb meiner Su&#x0364;nden willen/ dargegen<lb/>
aber kommen &#x017F;oll in ein ander Welt zu dir in den Himmel/ zu dei-<lb/>
nen &#x017F;eligen Wohnungen/ zur ewigen Frewd vnd in das ewige &#x017F;elige<lb/>
Leben/ da ich alles Leyds mich ergetzen/ vnnd ohn allen Mangel bey<lb/>
dir vnd allen Außerwehlten bleiben vnnd leben &#x017F;oll in ho&#x0364;ch&#x017F;ter Se-<lb/>
ligkeit vnd vnauß&#x017F;prechlicher Frewde/ vnd ob ich gleich &#x017F;terbe/ vnnd<lb/>
mein Leib zu Erden wird/ daß jedoch die&#x017F;elbige hernach widerumb<lb/>
durch deine gro&#x017F;&#x017F;e Krafft vnd Macht aufferweckt/ vnd zu ewigem<lb/>
Leben vnd Her&#xA75B;ligkeit &#x017F;oll gebracht werden. O <hi rendition="#k">he</hi>r&#xA75B; gib/ daß ich diß<lb/>
alles auch wi&#x017F;&#x017F;e/ behalte/ daran gedencke/ in allem meinem Leben/ in<lb/>
allen meinen Sachen/ vnd in allem was ich nur thue vnd anfange:<lb/>
Auch mit die&#x017F;em mich tro&#x0364;&#x017F;te gegen alle Trawrigkeit vnnd Hertze-<lb/>
leid/ auch in aller Todtsang&#x017F;t vnd No&#x0364;then. Warumb &#x017F;pricht aber<lb/>
David/ ich muß dauon? nemblich die Gla&#x0364;ubige haben hie kein blei-<lb/><note place="left"><hi rendition="#i"><hi rendition="#aq">E&#x017F;a.</hi> 65. &amp;<lb/>
66.</hi></note>bende &#x017F;tatt/ &#x017F;ondern jhr Burger&#x017F;chafft i&#x017F;t droben im Himmel/ vnd<lb/>
Gott der <hi rendition="#k">Herr</hi> hat nicht die&#x017F;en Himmel vnd die&#x017F;e Erden/ welche<lb/>
<fw place="bottom" type="catch">wir</fw><lb/></p>
          </div>
        </div>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[16/0016] Chriſtliche LeichPredigt/ geſſe/ ich ſey nicht ohngefehr geboren/ ich lebe auch nicht ohngefehr/ ſterbe auch nicht ohngefehr/ ſondern es gehe alles vnter deiner Hand zu: vnd daß du mir mein Leben geordnet haſt/ daß du mir mein Leben zugemeſſen/ daß du alle Stunde/ Tage/ Wochen/ Monaten vnnd Jahr/ Summa allezeit von vnnd auß der groſſen Weltzeit abge- meſſen/ abgezehlet/ vñ abgeſtickt habſt/ wie lange es mit mir wehren ſoll/ vnd daß mich kein Vnfall/ kein Creutz/ kein Betrang/ vñ nichts vberall an dieſem verkuͤrtzen muͤge/ vnd wann ich ſterbe/ daß du ſol- ches alſo verordnet habſt/ vnd konde als dann nicht gehindert noch auffgehalten werden: jtem daß ich auch nicht ehe dann dein zeit da iſt/ hinſterben konde/ jtem daß ich nicht ewig allhier verbleiben moͤ- ge. O Herr gib vnd verleihe/ daß ich fleiſſig an diß gedencke/ vnd daß ich mich damit in meinen noͤthen vnd aͤngſten troͤſten moͤge. 3. Es ſpricht David auch zum drittenmahl/ Herr lehre mich. Was aber? nemblich das ich davon muß/ Das iſt/ daß ich zwar die- ſe Welt vnd diß betruͤbte aber den Gottloſen ſehr anmuͤhtige Welt vnnd Leben verlaſſen muß/ vmb meiner Suͤnden willen/ dargegen aber kommen ſoll in ein ander Welt zu dir in den Himmel/ zu dei- nen ſeligen Wohnungen/ zur ewigen Frewd vnd in das ewige ſelige Leben/ da ich alles Leyds mich ergetzen/ vnnd ohn allen Mangel bey dir vnd allen Außerwehlten bleiben vnnd leben ſoll in hoͤchſter Se- ligkeit vnd vnaußſprechlicher Frewde/ vnd ob ich gleich ſterbe/ vnnd mein Leib zu Erden wird/ daß jedoch dieſelbige hernach widerumb durch deine groſſe Krafft vnd Macht aufferweckt/ vnd zu ewigem Leben vnd Herꝛligkeit ſoll gebracht werden. O herꝛ gib/ daß ich diß alles auch wiſſe/ behalte/ daran gedencke/ in allem meinem Leben/ in allen meinen Sachen/ vnd in allem was ich nur thue vnd anfange: Auch mit dieſem mich troͤſte gegen alle Trawrigkeit vnnd Hertze- leid/ auch in aller Todtsangſt vnd Noͤthen. Warumb ſpricht aber David/ ich muß dauon? nemblich die Glaͤubige haben hie kein blei- bende ſtatt/ ſondern jhr Burgerſchafft iſt droben im Himmel/ vnd Gott der Herr hat nicht dieſen Himmel vnd dieſe Erden/ welche wir Eſa. 65. & 66.

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
TCF (tokenisiert, serialisiert, lemmatisiert, normalisiert)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde im Rahmen des Moduls DTA-Erweiterungen (DTAE) digitalisiert. Weitere Informationen …




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/524109
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/524109/16
Zitationshilfe: Leuchter, Heinrich: Ein Christliche Leich- Klag- vnd Trost-Predigt. Darmstadt, 1617, S. 16. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/524109/16>, abgerufen am 23.04.2024.