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Butschky, Samuel: Aureus Christianorum thesaurus Cum Aerario. Oels, 1617.

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Christliche Leichpredigt.
II.

WEil wir vernommen auß vorlesenen Worten/II.
Thesau.
aerarium

was fromer Christen liebster vnd bester Schatz sey:
So last vns auch diesem vornehmen Schatz/ ein Schatz-
kästlein auffbawen/ darinnen wir jhn vorwahren vnnd er-Ejus re-
quisita.

halten. Zur zubereitung aber solches Schatzkästleins/ ge-
hören drey vnterschiedene Stücke.

1. Das Erste Stücke an stadt der Bretter/ Jst nun/1.
Assidua
brevita-
tis vitae
nostrae
medita-
tio.

aßidua brevitatis vitae nostrae meditatio, Stete betrachtung
der Pflichtigkeit vnsers Lebens. Denn so sagt Syrach in
vorlesenen Worten: Ein Leben/ es sey wie gutt es
wolle/ so wehret es eine kleine Zeit.
Was man hier
Zeitlich bawet das bawet man also/ das man sich getröstet
ein lange zeit brauff zuverlassen/ vnd dasselbe zum besten nutz
zu gebrauchen: Wer das güldene Schatzkästlein bawen
wil/ der muß es so anstellen/ das er auch dessen Ewigen nutz
vnd ruhm habe/ vnd das kan gar wol geschehen/ wann man
täglichen mit fleiß die Nichtigkeit vnd pflichtigkeit Mensch-
lichen Lebens betrachtet. Der Alvater Jacob nennets eineGen. 47.
Wahlfart/ denn da er gefragt ward/ vom König Pharao-
ne/ wie Alt er wehre/ gab er zur antwort/ die Zeit meiner
Wahlfart ist Hundert vnd Dreissig Jahr/ wenig vnd böse
ist die Zeit meines Lebens/ vnnd langet nicht an die Zeit
meiner Väter/ inn jhrer Wahlfart/ damit anzuze[i]gen/
das wir auff dieser Welt keine bleybende städte haben/ wieEbr. 13.
Ebr. 13. geschrieben stehet/ denn ob er zwar 130. Jahr alt
gewesen/ dennoch spricht er/ es sind kurtze Tage gewesen/
das doch jetzunder nicht geschicht/ das einer so alt würde/
denn vnter viel Tausenten/ wird nicht einer gefunden/ der
das Hundertste Jahr erreichete/ geschicht es/ so achtet

man
C
Chꝛiſtliche Leichpꝛedigt.
II.

WEil wir vernom̃en auß vorleſenen Worten/II.
Theſau.
ærarium

was fromer Chriſten liebſter vnd beſter Schatz ſey:
So laſt vns auch dieſem vornehmen Schatz/ ein Schatz-
kaͤſtlein auffbawen/ darinnen wir jhn vorwahren vnnd er-Ejus re-
quiſita.

halten. Zur zubereitung aber ſolches Schatzkaͤſtleins/ ge-
hoͤren drey vnterſchiedene Stuͤcke.

1. Das Erſte Stuͤcke an ſtadt der Bretter/ Jſt nun/1.
Aſſidua
brevita-
tis vitæ
noſtræ
medita-
tio.

aßidua brevitatis vitæ noſtræ meditatio, Stete betrachtung
der Pflichtigkeit vnſers Lebens. Denn ſo ſagt Syrach in
vorleſenen Worten: Ein Leben/ es ſey wie gutt es
wolle/ ſo wehret es eine kleine Zeit.
Was man hier
Zeitlich bawet das bawet man alſo/ das man ſich getroͤſtet
ein lange zeit brauff zuverlaſſen/ vñ daſſelbe zum beſten nutz
zu gebrauchen: Wer das güldene Schatzkaͤſtlein bawen
wil/ der muß es ſo anſtellen/ das er auch deſſen Ewigẽ nutz
vnd ruhm habe/ vnd das kan gar wol geſchehen/ wañ man
taͤglichen mit fleiß die Nichtigkeit vñ pflichtigkeit Menſch-
lichen Lebens betrachtet. Der Alvater Jacob nennets eineGen. 47.
Wahlfart/ deñ da er gefragt ward/ vom Koͤnig Pharao-
ne/ wie Alt er wehre/ gab er zur antwort/ die Zeit meiner
Wahlfart iſt Hundert vnd Dreiſſig Jahr/ wenig vnd boͤſe
iſt die Zeit meines Lebens/ vnnd langet nicht an die Zeit
meiner Vaͤter/ inn jhrer Wahlfart/ damit anzuze[i]gen/
das wir auff dieſer Welt keine bleybende ſtaͤdte haben/ wieEbr. 13.
Ebr. 13. geſchrieben ſtehet/ denn ob er zwar 130. Jahr alt
geweſen/ dennoch ſpricht er/ es ſind kurtze Tage geweſen/
das doch jetzunder nicht geſchicht/ das einer ſo alt wuͤrde/
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[[17]/0017] Chꝛiſtliche Leichpꝛedigt. II. WEil wir vernom̃en auß vorleſenen Worten/ was fromer Chriſten liebſter vnd beſter Schatz ſey: So laſt vns auch dieſem vornehmen Schatz/ ein Schatz- kaͤſtlein auffbawen/ darinnen wir jhn vorwahren vnnd er- halten. Zur zubereitung aber ſolches Schatzkaͤſtleins/ ge- hoͤren drey vnterſchiedene Stuͤcke. II. Theſau. ærarium Ejus re- quiſita. 1. Das Erſte Stuͤcke an ſtadt der Bretter/ Jſt nun/ aßidua brevitatis vitæ noſtræ meditatio, Stete betrachtung der Pflichtigkeit vnſers Lebens. Denn ſo ſagt Syrach in vorleſenen Worten: Ein Leben/ es ſey wie gutt es wolle/ ſo wehret es eine kleine Zeit. Was man hier Zeitlich bawet das bawet man alſo/ das man ſich getroͤſtet ein lange zeit brauff zuverlaſſen/ vñ daſſelbe zum beſten nutz zu gebrauchen: Wer das güldene Schatzkaͤſtlein bawen wil/ der muß es ſo anſtellen/ das er auch deſſen Ewigẽ nutz vnd ruhm habe/ vnd das kan gar wol geſchehen/ wañ man taͤglichen mit fleiß die Nichtigkeit vñ pflichtigkeit Menſch- lichen Lebens betrachtet. Der Alvater Jacob nennets eine Wahlfart/ deñ da er gefragt ward/ vom Koͤnig Pharao- ne/ wie Alt er wehre/ gab er zur antwort/ die Zeit meiner Wahlfart iſt Hundert vnd Dreiſſig Jahr/ wenig vnd boͤſe iſt die Zeit meines Lebens/ vnnd langet nicht an die Zeit meiner Vaͤter/ inn jhrer Wahlfart/ damit anzuzeigen/ das wir auff dieſer Welt keine bleybende ſtaͤdte haben/ wie Ebr. 13. geſchrieben ſtehet/ denn ob er zwar 130. Jahr alt geweſen/ dennoch ſpricht er/ es ſind kurtze Tage geweſen/ das doch jetzunder nicht geſchicht/ das einer ſo alt wuͤrde/ denn vnter viel Tauſenten/ wird nicht einer gefunden/ der das Hundertſte Jahr erꝛeichete/ geſchicht es/ ſo achtet man 1. Aſſidua brevita- tis vitæ noſtræ medita- tio. Gen. 47. Ebr. 13. C

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Zitationshilfe: Butschky, Samuel: Aureus Christianorum thesaurus Cum Aerario. Oels, 1617, S. [17]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/524794/17>, abgerufen am 29.03.2024.