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Milichius, Daniel: Concio Threnodica. Oels, 1617.

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Christl. Leich oder Thränenpredigt.
Mutter ist/ daher die Alten gesaget: Terram teris, terramSyr: 40.
geris, & in terram reverteris. Weil dann jhr gang auß
dieser Welt/ jhren Gottseligen Eltern/ vnd vns allzumahl
(wie nicht vnbillich) bekümmerlich ist/ denn was hertzet/ das
schmertzet/ was liebet/ das betrübet/ als habe ich mir diesen
abgelesenen Text zu erkleren bey jhrem Begräbnüß/ vnnd
Leich Begängnüß vorgenommen/ Zweyer vrsachen halben.

Erstlichen/ Ratione convenientiae. Dieweil
dieser Text gar wol mit dieser verstorbenen Leiche vberein
stimmet/ denn wer lieget inn diesem Sarche oder Schlaff-
kämmerlein? Niemandt anders als des Lammes weib/ wieApoc. 19
der Text redet/ das ist/ JEsu Christi/ des Hochgebenedey-
ten vnd Hochgepreiseten Bräutigams Chefciba vnd Braut/
mit welcher er sich in der H. Tauffe verlobet hat/ in Gerech-Oseae 2.
tigkeit vnd Barmhertzigkeit.

Zum andern/ Ratione consolationis abundan-
tißimae.
Wegen des reichen Trostes/ so in diesen abgelesenen
Worten artlich vnd kürtzlich verfasset ist. Auff grosse wunden
gehören auch gute Kräuter/ vnd starcke confortativa, also
weil der verstorbenen Eltern verwundete/ vnd mit Trawrig-
keit beschädigte Hertzen haben/ als geschichts billich/ das ich
jhnen zu Trost/ vnd zu Linderung jhres Schmertzens/ dieses
Lenitivum vnd Confortativum, so auß der Geistlichen
Apotecken Göttliches wortes/ genommen ist/ gebrauche/
vnd auff jhre Wunden lege.

Damit aber solches GOtt zu Lob vnd Ehren/ vnnd den
betrübten Eltern zu Trost gereichen möge: So wollen wir
auß diesen abgelesenen Worten/ mit einander Zwey
Stücklein anhören.

Erstlichen/
B iij

Chriſtl. Leich oder Thꝛaͤnenpꝛedigt.
Mutter iſt/ daher die Alten geſaget: Terram teris, terramSyr: 40.
geris, & in terram revertêris. Weil dann jhr gang auß
dieſer Welt/ jhren Gottſeligen Eltern/ vnd vns allzumahl
(wie nicht vnbillich) bekuͤmmerlich iſt/ deñ was hertzet/ das
ſchmertzet/ was liebet/ das betruͤbet/ als habe ich mir dieſen
abgeleſenen Text zu erkleren bey jhrem Begraͤbnuͤß/ vnnd
Leich Begaͤngnuͤß vorgenommen/ Zweyer vrſachen halben.

Erſtlichen/ Ratione convenientiæ. Dieweil
dieſer Text gar wol mit dieſer verſtorbenen Leiche vberein
ſtimmet/ denn wer lieget inn dieſem Sarche oder Schlaff-
kaͤmmerlein? Niemandt anders als des Lammes weib/ wieApoc. 19
der Text redet/ das iſt/ JEſu Chriſti/ des Hochgebenedey-
ten vnd Hochgepreiſeten Bꝛaͤutigams Chefciba vñ Bꝛaut/
mit welcher er ſich in der H. Tauffe verlobet hat/ in Gerech-Oſeæ 2.
tigkeit vnd Barmhertzigkeit.

Zum andern/ Ratione conſolationis abundan-
tißimæ.
Wegen des reichen Troſtes/ ſo in dieſen abgeleſenen
Worten artlich vñ kuͤrtzlich verfaſſet iſt. Auff groſſe wunden
gehoͤren auch gute Kraͤuter/ vnd ſtarcke confortativa, alſo
weil der verſtorbenen Eltern verwundete/ vnd mit Trawrig-
keit beſchaͤdigte Hertzen haben/ als geſchichts billich/ das ich
jhnen zu Troſt/ vnd zu Linderung jhres Schmertzens/ dieſes
Lenitivum vnd Confortativum, ſo auß der Geiſtlichen
Apotecken Göttliches wortes/ genommen iſt/ gebrauche/
vnd auff jhre Wunden lege.

Damit aber ſolches GOtt zu Lob vnd Ehren/ vnnd den
betruͤbten Eltern zu Troſt gereichen moͤge: So wollen wir
auß dieſen abgeleſenen Worten/ mit einander Zwey
Stuͤcklein anhoͤren.

Erſtlichen/
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Zitationshilfe: Milichius, Daniel: Concio Threnodica. Oels, 1617, S. [13]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/542123/13>, abgerufen am 25.04.2024.