Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

Albertinus, Aegidius: Der Landtstörtzer: Gusman von Alfarche oder Picaro genannt. Bd. 1. München, 1615.

Bild:
<< vorherige Seite

Der Landtstörtzer.
derumb ein Ganapan oder Betler. Das al-
ler erste/ welches ich am morgen früh zu To-
ledo thate/ war/ daß ich das obuermelte er-
kauffte Kleyd etlicher massen verkehren vnnd
verändern ließ/ damit mans nicht kennen/
vnnd man mich villeicht an statt deß vori-
gen Knabens ansehen vnd ergreiffen möchte.
Jn disem schönen Kleyd ging ich zwen Tag-
lang zu Toledo vmb/ vnnd fragte nach der
Gesellschafft der Soldaten/ aber keine waren
verhanden/ ward derwegen gezwungen noch
länger daselbst zu verbleiben. Einsmals an
einem Sontag kam ich in die Kirch vnd hör-
te Meß: folgendts ging ich hin vnnd wider in
der Kirchen spatzieren/ vnd sahe letztlichen in
einer Capellen etliche sehr schöne Frawen/ sie
vnd jederman sahen mich an/ vnd verwunderten
sich vber meine närrische sitten vnd geberden/
dann ich stoltzierte vnnd prangte mit meinem
Kleyd vnd Federn/ samb wäre ich der Hanen
König. Jhrer eine warff jhr Aug auff mich/
oder/ daß ich recht sage/ auff mein Gelt/ ich a-
ber nam es nit gewar/ sonder verwendete mei-
ne Augen auf ein andere/ welche neben jr stund:

vnd

Der Landtſtoͤrtzer.
derumb ein Ganapan oder Betler. Das al-
ler erſte/ welches ich am morgen fruͤh zu To-
ledo thate/ war/ daß ich das obuermelte er-
kauffte Kleyd etlicher maſſen verkehren vnnd
veraͤndern ließ/ damit mans nicht kennen/
vnnd man mich villeicht an ſtatt deß vori-
gen Knabens anſehen vnd ergreiffen moͤchte.
Jn diſem ſchoͤnen Kleyd ging ich zwen Tag-
lang zu Toledo vmb/ vnnd fragte nach der
Geſellſchafft der Soldaten/ aber keine waren
verhanden/ ward derwegen gezwungen noch
laͤnger daſelbſt zu verbleiben. Einsmals an
einem Sontag kam ich in die Kirch vnd hoͤꝛ-
te Meß: folgendts ging ich hin vnnd wider in
der Kirchen ſpatzieren/ vnd ſahe letztlichen in
einer Capellen etliche ſehr ſchoͤne Frawen/ ſie
vñ jederman ſahen mich an/ vñ verwunderten
ſich vber meine naͤrꝛiſche ſitten vnd geberden/
dann ich ſtoltzierte vnnd prangte mit meinem
Kleyd vnd Federn/ ſamb waͤre ich der Hanen
Koͤnig. Jhrer eine warff jhr Aug auff mich/
oder/ daß ich recht ſage/ auff mein Gelt/ ich a-
ber nam es nit gewar/ ſonder verwendete mei-
ne Augẽ auf ein andere/ welche neben jr ſtund:

vnd
<TEI>
  <text>
    <body>
      <div n="1">
        <div n="2">
          <p><pb facs="#f0101" n="79"/><fw place="top" type="header">Der Landt&#x017F;to&#x0364;rtzer.</fw><lb/>
derumb ein <hi rendition="#aq">Ganapan</hi> oder Betler. Das al-<lb/>
ler er&#x017F;te/ welches ich am morgen fru&#x0364;h zu To-<lb/>
ledo thate/ war/ daß ich das obuermelte er-<lb/>
kauffte Kleyd etlicher ma&#x017F;&#x017F;en verkehren vnnd<lb/>
vera&#x0364;ndern ließ/ damit mans nicht kennen/<lb/>
vnnd man mich villeicht an &#x017F;tatt deß vori-<lb/>
gen Knabens an&#x017F;ehen vnd ergreiffen mo&#x0364;chte.<lb/>
Jn di&#x017F;em &#x017F;cho&#x0364;nen Kleyd ging ich zwen Tag-<lb/>
lang zu Toledo vmb/ vnnd fragte nach der<lb/>
Ge&#x017F;ell&#x017F;chafft der Soldaten/ aber keine waren<lb/>
verhanden/ ward derwegen gezwungen noch<lb/>
la&#x0364;nger da&#x017F;elb&#x017F;t zu verbleiben. Einsmals an<lb/>
einem Sontag kam ich in die Kirch vnd ho&#x0364;&#xA75B;-<lb/>
te Meß: folgendts ging ich hin vnnd wider in<lb/>
der Kirchen &#x017F;patzieren/ vnd &#x017F;ahe letztlichen in<lb/>
einer Capellen etliche &#x017F;ehr &#x017F;cho&#x0364;ne Frawen/ &#x017F;ie<lb/>
vn&#x0303; jederman &#x017F;ahen mich an/ vn&#x0303; verwunderten<lb/>
&#x017F;ich vber meine na&#x0364;r&#xA75B;i&#x017F;che &#x017F;itten vnd geberden/<lb/>
dann ich &#x017F;toltzierte vnnd prangte mit meinem<lb/>
Kleyd vnd Federn/ &#x017F;amb wa&#x0364;re ich der Hanen<lb/>
Ko&#x0364;nig. Jhrer eine warff jhr Aug auff mich/<lb/>
oder/ daß ich recht &#x017F;age/ auff mein Gelt/ ich a-<lb/>
ber nam es nit gewar/ &#x017F;onder verwendete mei-<lb/>
ne Auge&#x0303; auf ein andere/ welche neben jr &#x017F;tund:<lb/>
<fw place="bottom" type="catch">vnd</fw><lb/></p>
        </div>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[79/0101] Der Landtſtoͤrtzer. derumb ein Ganapan oder Betler. Das al- ler erſte/ welches ich am morgen fruͤh zu To- ledo thate/ war/ daß ich das obuermelte er- kauffte Kleyd etlicher maſſen verkehren vnnd veraͤndern ließ/ damit mans nicht kennen/ vnnd man mich villeicht an ſtatt deß vori- gen Knabens anſehen vnd ergreiffen moͤchte. Jn diſem ſchoͤnen Kleyd ging ich zwen Tag- lang zu Toledo vmb/ vnnd fragte nach der Geſellſchafft der Soldaten/ aber keine waren verhanden/ ward derwegen gezwungen noch laͤnger daſelbſt zu verbleiben. Einsmals an einem Sontag kam ich in die Kirch vnd hoͤꝛ- te Meß: folgendts ging ich hin vnnd wider in der Kirchen ſpatzieren/ vnd ſahe letztlichen in einer Capellen etliche ſehr ſchoͤne Frawen/ ſie vñ jederman ſahen mich an/ vñ verwunderten ſich vber meine naͤrꝛiſche ſitten vnd geberden/ dann ich ſtoltzierte vnnd prangte mit meinem Kleyd vnd Federn/ ſamb waͤre ich der Hanen Koͤnig. Jhrer eine warff jhr Aug auff mich/ oder/ daß ich recht ſage/ auff mein Gelt/ ich a- ber nam es nit gewar/ ſonder verwendete mei- ne Augẽ auf ein andere/ welche neben jr ſtund: vnd

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
TCF (tokenisiert, serialisiert, lemmatisiert, normalisiert)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde gemäß den DTA-Transkriptionsrichtlinien im Double-Keying-Verfahren von Nicht-Muttersprachlern erfasst und in XML/TEI P5 nach DTA-Basisformat kodiert.




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/albertinus_landtstoertzer01_1615
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/albertinus_landtstoertzer01_1615/101
Zitationshilfe: Albertinus, Aegidius: Der Landtstörtzer: Gusman von Alfarche oder Picaro genannt. Bd. 1. München, 1615, S. 79. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/albertinus_landtstoertzer01_1615/101>, abgerufen am 23.04.2024.