Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

Albertinus, Aegidius: Der Landtstörtzer: Gusman von Alfarche oder Picaro genannt. Bd. 1. München, 1615.

Bild:
<< vorherige Seite

Der Landtstörtzer.
an den Füssen ersparen/ das müssen sie letztli-
chen an dem Halß ersparen. Diß wolte ich
noch nicht recht verstehn noch einnemen/ son-
dern nams inn schertz auff: Derwegen gab
er mir letztlichen zuuerstehn/ dz ich mich wol
gehaben solte/ seytemal man mich baldt auß-
lassen/ erhöhen vnnd in Lufft arrestiren las-
sen wurde: Jch fragte vnnd bate jhne/ daß
er mir doch eygentlich sagen wolte/ wie ers
vermeine/ vnd wie es müglich were/ daß man
einen in die Lufft verarrestiren könne? Aber
er lächelte/ nam vrlaub von mir/ vnnd sagte/
daß gar baldander Leuth zu mir kommen vnd
mir sein mainung erklären würden. Da
fing ich erst an zu zweiflen/ vnd gedachte daß
er villeicht durch die obberührte Phrases das
hencken vermeint haben möchte/ derwegen
machte ich mir je länger je mehr böse Gedan-
cken/ gedachte zu ruck/ hinder mich vnnd für
mich/ das vergangene/ das gegenwertige vnd
zukünfftige: O hette ichs ehe gethan/ so wur-
de ich mich an jetzo in keinem solchen bösen
Standt befunden haben: Aber leyder/ es war
nunmehr zuspat/ derwegen vnd weil ich Gott

meinen

Der Landtſtoͤrtzer.
an den Fuͤſſen erſparen/ das muͤſſen ſie letztli-
chen an dem Halß erſparen. Diß wolte ich
noch nicht recht verſtehn noch einnemen/ ſon-
dern nams inn ſchertz auff: Derwegen gab
er mir letztlichen zuuerſtehn/ dz ich mich wol
gehaben ſolte/ ſeytemal man mich baldt auß-
laſſen/ erhoͤhen vnnd in Lufft arreſtiren laſ-
ſen wurde: Jch fragte vnnd bate jhne/ daß
er mir doch eygentlich ſagen wolte/ wie ers
vermeine/ vnd wie es muͤglich were/ daß man
einen in die Lufft verarꝛeſtiren koͤnne? Aber
er laͤchelte/ nam vrlaub von mir/ vnnd ſagte/
daß gar baldander Leuth zu mir kommen vnd
mir ſein mainung erklaͤren wuͤrden. Da
fing ich erſt an zu zweiflen/ vnd gedachte daß
er villeicht durch die obberuͤhꝛte Phraſes das
hencken vermeint haben moͤchte/ derwegen
machte ich mir je laͤnger je mehꝛ boͤſe Gedan-
cken/ gedachte zu ruck/ hinder mich vnnd fuͤr
mich/ das vergangene/ das gegenwertige vnd
zukuͤnfftige: O hette ichs ehe gethan/ ſo wur-
de ich mich an jetzo in keinem ſolchen boͤſen
Standt befunden haben: Aber leyder/ es war
nunmehr zuſpat/ derwegen vnd weil ich Gott

meinen
<TEI>
  <text>
    <body>
      <div n="1">
        <div n="2">
          <p><pb facs="#f0515" n="493"/><fw place="top" type="header">Der Landt&#x017F;to&#x0364;rtzer.</fw><lb/>
an den Fu&#x0364;&#x017F;&#x017F;en er&#x017F;paren/ das mu&#x0364;&#x017F;&#x017F;en &#x017F;ie letztli-<lb/>
chen an dem Halß er&#x017F;paren. Diß wolte ich<lb/>
noch nicht recht ver&#x017F;tehn noch einnemen/ &#x017F;on-<lb/>
dern nams inn &#x017F;chertz auff: Derwegen gab<lb/>
er mir letztlichen zuuer&#x017F;tehn/ dz ich mich wol<lb/>
gehaben &#x017F;olte/ &#x017F;eytemal man mich baldt auß-<lb/>
la&#x017F;&#x017F;en/ erho&#x0364;hen vnnd in Lufft arre&#x017F;tiren la&#x017F;-<lb/>
&#x017F;en wurde: Jch fragte vnnd bate jhne/ daß<lb/>
er mir doch eygentlich &#x017F;agen wolte/ wie ers<lb/>
vermeine/ vnd wie es mu&#x0364;glich were/ daß man<lb/>
einen in die Lufft verar&#xA75B;e&#x017F;tiren ko&#x0364;nne? Aber<lb/>
er la&#x0364;chelte/ nam vrlaub von mir/ vnnd &#x017F;agte/<lb/>
daß gar baldander Leuth zu mir kommen vnd<lb/>
mir &#x017F;ein mainung erkla&#x0364;ren wu&#x0364;rden. Da<lb/>
fing ich er&#x017F;t an zu zweiflen/ vnd gedachte daß<lb/>
er villeicht durch die obberu&#x0364;h&#xA75B;te <hi rendition="#aq">Phra&#x017F;es</hi> das<lb/>
hencken vermeint haben mo&#x0364;chte/ derwegen<lb/>
machte ich mir je la&#x0364;nger je meh&#xA75B; bo&#x0364;&#x017F;e Gedan-<lb/>
cken/ gedachte zu ruck/ hinder mich vnnd fu&#x0364;r<lb/>
mich/ das vergangene/ das gegenwertige vnd<lb/>
zuku&#x0364;nfftige: O hette ichs ehe gethan/ &#x017F;o wur-<lb/>
de ich mich an jetzo in keinem &#x017F;olchen bo&#x0364;&#x017F;en<lb/>
Standt befunden haben: Aber leyder/ es war<lb/>
nunmehr zu&#x017F;pat/ derwegen vnd weil ich Gott<lb/>
<fw place="bottom" type="catch">meinen</fw><lb/></p>
        </div>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[493/0515] Der Landtſtoͤrtzer. an den Fuͤſſen erſparen/ das muͤſſen ſie letztli- chen an dem Halß erſparen. Diß wolte ich noch nicht recht verſtehn noch einnemen/ ſon- dern nams inn ſchertz auff: Derwegen gab er mir letztlichen zuuerſtehn/ dz ich mich wol gehaben ſolte/ ſeytemal man mich baldt auß- laſſen/ erhoͤhen vnnd in Lufft arreſtiren laſ- ſen wurde: Jch fragte vnnd bate jhne/ daß er mir doch eygentlich ſagen wolte/ wie ers vermeine/ vnd wie es muͤglich were/ daß man einen in die Lufft verarꝛeſtiren koͤnne? Aber er laͤchelte/ nam vrlaub von mir/ vnnd ſagte/ daß gar baldander Leuth zu mir kommen vnd mir ſein mainung erklaͤren wuͤrden. Da fing ich erſt an zu zweiflen/ vnd gedachte daß er villeicht durch die obberuͤhꝛte Phraſes das hencken vermeint haben moͤchte/ derwegen machte ich mir je laͤnger je mehꝛ boͤſe Gedan- cken/ gedachte zu ruck/ hinder mich vnnd fuͤr mich/ das vergangene/ das gegenwertige vnd zukuͤnfftige: O hette ichs ehe gethan/ ſo wur- de ich mich an jetzo in keinem ſolchen boͤſen Standt befunden haben: Aber leyder/ es war nunmehr zuſpat/ derwegen vnd weil ich Gott meinen

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
TCF (tokenisiert, serialisiert, lemmatisiert, normalisiert)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde gemäß den DTA-Transkriptionsrichtlinien im Double-Keying-Verfahren von Nicht-Muttersprachlern erfasst und in XML/TEI P5 nach DTA-Basisformat kodiert.




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/albertinus_landtstoertzer01_1615
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/albertinus_landtstoertzer01_1615/515
Zitationshilfe: Albertinus, Aegidius: Der Landtstörtzer: Gusman von Alfarche oder Picaro genannt. Bd. 1. München, 1615, S. 493. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/albertinus_landtstoertzer01_1615/515>, abgerufen am 28.03.2024.