Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

[Calvi, François de]: Beutelschneider, oder newe warhaffte vnd eigentliche Beschreibung der Diebs Historien. [Bd. 1]. Frankfurt (Main), 1627.

Bild:
<< vorherige Seite

Diebs Historien/ das I, Buch.
man allerley Fewerwerck vnd Racketlein pfleget
zu werffen/ vnd war in solchem Hauß ein Laquey/
welcher/ weil er wolte en Greve gehen/ vnd allda
das Fewerwerck sehen/ zuvor wolte im Hauß sein
Rohr abschiessen/ vnnd widerumb frisch laden:
Was geschicht? Als er wider die Erden scheust/
vnd nicht weiß/ daß das Rohr mit einer Bleyer-
nen Kugel ist geladen/ zerschmettert sich die Ku-
gel vnd schmeist ein stück von der Kugel durch die
dargestelt Lade hindurch/ vnd verletzet la Fleur/
der in der Laden verborgen lage/ an einem Bein/
welches er gleichwol mit aller gedult vnnd still-
schweigen alsolitte vnd außstunde.

Deß Abends aber wird der Laden vergessen/
vnd bleibt also im Hof stehen/ vnd als nun la
Fleur sihet/ daß sie in dem Hause alle zu Beth
seyn/ kreuchet er auß seinem Nest herfür/ wiewol
er so übel an seinem Bein verletzet war/ vnd nach
dem er das Bein/ so gut als er kondte/ verbunden
hatte/ gehet er vnd wil seinen Gesellen die Thür
deß Hauses auffmachen. Aber zu allem Vnglück
waren alle Thüren im Hauß so wol verwahret/
daß man sie nicht kondte auffthun/ außgenom-
men die Küchenthür/ dieselbige kondte er noch
auffthun/ vnd namen sie auß der Küchen hinweg
etliches Zinn/ wie auch ein S[i]lbernes Handbe-
cken/ welches auß vergessenheit in der Küchen wa-
re ligen blieben. Aber die grosse Begierd die diese
Raubvögel hatten/ dem Rentmeister über seinen
Schatz vnd Geltkist zukommen/ bewegte sie daß
sie sich noch weiter in das Hauß hinein wagten/

schla-
M v

Diebs Hiſtorien/ das I, Buch.
man allerley Fewerwerck vnd Racketlein pfleget
zu werffen/ vnd war in ſolchem Hauß ein Laquey/
welcher/ weil er wolte en Greve gehen/ vnd allda
das Fewerwerck ſehen/ zuvor wolte im Hauß ſein
Rohr abſchieſſen/ vnnd widerumb friſch laden:
Was geſchicht? Als er wider die Erden ſcheuſt/
vnd nicht weiß/ daß das Rohr mit einer Bleyer-
nen Kugel iſt geladen/ zerſchmettert ſich die Ku-
gel vnd ſchmeiſt ein ſtuͤck von der Kugel durch die
dargeſtelt Lade hindurch/ vnd verletzet la Fleur/
der in der Laden verborgen lage/ an einem Bein/
welches er gleichwol mit aller gedult vnnd ſtill-
ſchweigen alſolitte vnd außſtunde.

Deß Abends aber wird der Laden vergeſſen/
vnd bleibt alſo im Hof ſtehen/ vnd als nun la
Fleur ſihet/ daß ſie in dem Hauſe alle zu Beth
ſeyn/ kreuchet er auß ſeinem Neſt herfuͤr/ wiewol
er ſo uͤbel an ſeinem Bein verletzet war/ vnd nach
dem er das Bein/ ſo gut als er kondte/ verbunden
hatte/ gehet er vnd wil ſeinen Geſellen die Thuͤr
deß Hauſes auffmachen. Aber zu allem Vngluͤck
waren alle Thuͤren im Hauß ſo wol verwahret/
daß man ſie nicht kondte auffthun/ außgenom-
men die Kuͤchenthuͤr/ dieſelbige kondte er noch
auffthun/ vnd namen ſie auß der Kuͤchen hinweg
etliches Zinn/ wie auch ein S[i]lbernes Handbe-
cken/ welches auß vergeſſenheit in der Kuͤchen wa-
re ligen blieben. Aber die groſſe Begierd die dieſe
Raubvoͤgel hatten/ dem Rentmeiſter uͤber ſeinen
Schatz vnd Geltkiſt zukommen/ bewegte ſie daß
ſie ſich noch weiter in das Hauß hinein wagten/

ſchla-
M v
<TEI>
  <text>
    <body>
      <div n="1">
        <div n="2">
          <p><pb facs="#f0189" n="177"/><fw place="top" type="header">Diebs Hi&#x017F;torien/ das <hi rendition="#aq">I,</hi> Buch.</fw><lb/>
man allerley Fewerwerck vnd Racketlein pfleget<lb/>
zu werffen/ vnd war in &#x017F;olchem Hauß ein Laquey/<lb/>
welcher/ weil er wolte en Greve gehen/ vnd allda<lb/>
das Fewerwerck &#x017F;ehen/ zuvor wolte im Hauß &#x017F;ein<lb/>
Rohr ab&#x017F;chie&#x017F;&#x017F;en/ vnnd widerumb fri&#x017F;ch laden:<lb/>
Was ge&#x017F;chicht? Als er wider die Erden &#x017F;cheu&#x017F;t/<lb/>
vnd nicht weiß/ daß das Rohr mit einer Bleyer-<lb/>
nen Kugel i&#x017F;t geladen/ zer&#x017F;chmettert &#x017F;ich die Ku-<lb/>
gel vnd &#x017F;chmei&#x017F;t ein &#x017F;tu&#x0364;ck von der Kugel durch die<lb/>
darge&#x017F;telt Lade hindurch/ vnd verletzet la Fleur/<lb/>
der in der Laden verborgen lage/ an einem Bein/<lb/>
welches er gleichwol mit aller gedult vnnd &#x017F;till-<lb/>
&#x017F;chweigen al&#x017F;olitte vnd auß&#x017F;tunde.</p><lb/>
          <p>Deß Abends aber wird der Laden verge&#x017F;&#x017F;en/<lb/>
vnd bleibt al&#x017F;o im Hof &#x017F;tehen/ vnd als nun la<lb/>
Fleur &#x017F;ihet/ daß &#x017F;ie in dem Hau&#x017F;e alle zu Beth<lb/>
&#x017F;eyn/ kreuchet er auß &#x017F;einem Ne&#x017F;t herfu&#x0364;r/ wiewol<lb/>
er &#x017F;o u&#x0364;bel an &#x017F;einem Bein verletzet war/ vnd nach<lb/>
dem er das Bein/ &#x017F;o gut als er kondte/ verbunden<lb/>
hatte/ gehet er vnd wil &#x017F;einen Ge&#x017F;ellen die Thu&#x0364;r<lb/>
deß Hau&#x017F;es auffmachen. Aber zu allem Vnglu&#x0364;ck<lb/>
waren alle Thu&#x0364;ren im Hauß &#x017F;o wol verwahret/<lb/>
daß man &#x017F;ie nicht kondte auffthun/ außgenom-<lb/>
men die Ku&#x0364;chenthu&#x0364;r/ die&#x017F;elbige kondte er noch<lb/>
auffthun/ vnd namen &#x017F;ie auß der Ku&#x0364;chen hinweg<lb/>
etliches Zinn/ wie auch ein S<supplied>i</supplied>lbernes Handbe-<lb/>
cken/ welches auß verge&#x017F;&#x017F;enheit in der Ku&#x0364;chen wa-<lb/>
re ligen blieben. Aber die gro&#x017F;&#x017F;e Begierd die die&#x017F;e<lb/>
Raubvo&#x0364;gel hatten/ dem Rentmei&#x017F;ter u&#x0364;ber &#x017F;einen<lb/>
Schatz vnd Geltki&#x017F;t zukommen/ bewegte &#x017F;ie daß<lb/>
&#x017F;ie &#x017F;ich noch weiter in das Hauß hinein wagten/<lb/>
<fw place="bottom" type="sig">M v</fw><fw place="bottom" type="catch">&#x017F;chla-</fw><lb/></p>
        </div>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[177/0189] Diebs Hiſtorien/ das I, Buch. man allerley Fewerwerck vnd Racketlein pfleget zu werffen/ vnd war in ſolchem Hauß ein Laquey/ welcher/ weil er wolte en Greve gehen/ vnd allda das Fewerwerck ſehen/ zuvor wolte im Hauß ſein Rohr abſchieſſen/ vnnd widerumb friſch laden: Was geſchicht? Als er wider die Erden ſcheuſt/ vnd nicht weiß/ daß das Rohr mit einer Bleyer- nen Kugel iſt geladen/ zerſchmettert ſich die Ku- gel vnd ſchmeiſt ein ſtuͤck von der Kugel durch die dargeſtelt Lade hindurch/ vnd verletzet la Fleur/ der in der Laden verborgen lage/ an einem Bein/ welches er gleichwol mit aller gedult vnnd ſtill- ſchweigen alſolitte vnd außſtunde. Deß Abends aber wird der Laden vergeſſen/ vnd bleibt alſo im Hof ſtehen/ vnd als nun la Fleur ſihet/ daß ſie in dem Hauſe alle zu Beth ſeyn/ kreuchet er auß ſeinem Neſt herfuͤr/ wiewol er ſo uͤbel an ſeinem Bein verletzet war/ vnd nach dem er das Bein/ ſo gut als er kondte/ verbunden hatte/ gehet er vnd wil ſeinen Geſellen die Thuͤr deß Hauſes auffmachen. Aber zu allem Vngluͤck waren alle Thuͤren im Hauß ſo wol verwahret/ daß man ſie nicht kondte auffthun/ außgenom- men die Kuͤchenthuͤr/ dieſelbige kondte er noch auffthun/ vnd namen ſie auß der Kuͤchen hinweg etliches Zinn/ wie auch ein Silbernes Handbe- cken/ welches auß vergeſſenheit in der Kuͤchen wa- re ligen blieben. Aber die groſſe Begierd die dieſe Raubvoͤgel hatten/ dem Rentmeiſter uͤber ſeinen Schatz vnd Geltkiſt zukommen/ bewegte ſie daß ſie ſich noch weiter in das Hauß hinein wagten/ ſchla- M v

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
TCF (tokenisiert, serialisiert, lemmatisiert, normalisiert)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde gemäß den DTA-Transkriptionsrichtlinien im Double-Keying-Verfahren von Nicht-Muttersprachlern erfasst und in XML/TEI P5 nach DTA-Basisformat kodiert.




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/calvi_beutelschneider01_1627
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/calvi_beutelschneider01_1627/189
Zitationshilfe: [Calvi, François de]: Beutelschneider, oder newe warhaffte vnd eigentliche Beschreibung der Diebs Historien. [Bd. 1]. Frankfurt (Main), 1627, S. 177. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/calvi_beutelschneider01_1627/189>, abgerufen am 23.04.2024.