Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

[Calvi, François de]: Beutelschneider, oder newe warhaffte vnd eigentliche Beschreibung der Diebs Historien. [Bd. 1]. Frankfurt (Main), 1627.

Bild:
<< vorherige Seite

Diebshistorien/ Das I. Buch.
von jhnen/ bald ritte er neben auff der seiten/ bald
ware er mitten vnter jhnen: Vnd das triebe er so
lang an/ biß daß endlich die Nacht ein fiele/ vnd sie
nötiget wider zu rück zu reiten/ vnd hatten sie also
von jhren nachrennen nichts anderst als ein Ge-
spenst vnnd einen vnnützigen verschwindenden
Rauche.

Aber wie endlich die Sünde sich selber straffet/
vnnd gereicht zu spott vnd schaden dessen/ der sie
angefangen vnd getrieben hat: Also trug es sich
zu/ daß als er auff ein Zeit in seinem Raubschloß
ware/ liesse der Oberste von Nantes auß den be-
nachbarten Stätten vnd Oertern viel Schützen
vnd Volcks zusammen kommen/ der gäntzlichen
Meynung vnnd Hoffnung es würde Lycaon ihn
für solches mal nicht entwischen können: Sie ver-
hielten sich auch so weißlich vnd vorsichtiglich/ als
einer sich hette einbilden können: Dann als er auff
ein Zeit sehr wenig Volck vmb sich hatte/ erdappe-
ten sie jhn/ welches jhm dann in seinem Gemüth
nicht ein geringe Angst vnd Bangigkeit erweckte/
vnd war jm also nicht heimlich bey den Sachen:
Dann er sahe wol die Gefahr/ darinnen er stacke/
aber kein Mittel sich auß derselbigen loß zu wir-
cken: Gleichwol aber so resolvieret er sich mit sei-
nem Volck zu streiten/ darzu er dann viel mehr
auß Verzweiffelung vnd Vnsinnigkeit/ als auß
wahrer Hertzhafftigkeit wurde beweget: Vnd nach
dem er den seinigen/ so bey jm waren/ befohlen sich
zu rüsten vnd zu kempffen/ (wiewol seiner viel we-
niger als der andern/ so jhn angreiffen/ waren) da

setzte
C iij

Diebshiſtorien/ Das I. Buch.
von jhnen/ bald ritte er neben auff der ſeiten/ bald
ware er mitten vnter jhnen: Vnd das triebe er ſo
lang an/ biß daß endlich die Nacht ein fiele/ vnd ſie
noͤtiget wider zu ruͤck zu reiten/ vnd hatten ſie alſo
von jhren nachrennen nichts anderſt als ein Ge-
ſpenſt vnnd einen vnnuͤtzigen verſchwindenden
Rauche.

Aber wie endlich die Suͤnde ſich ſelber ſtraffet/
vnnd gereicht zu ſpott vnd ſchaden deſſen/ der ſie
angefangen vnd getrieben hat: Alſo trug es ſich
zu/ daß als er auff ein Zeit in ſeinem Raubſchloß
ware/ lieſſe der Oberſte von Nantes auß den be-
nachbarten Staͤtten vnd Oertern viel Schuͤtzen
vnd Volcks zuſammen kommen/ der gaͤntzlichen
Meynung vnnd Hoffnung es wuͤrde Lycaon ihn
fuͤr ſolches mal nicht entwiſchen koͤnnen: Sie ver-
hielten ſich auch ſo weißlich vnd voꝛſichtiglich/ als
einer ſich hette einbilden koͤnnē: Dann als er auff
ein Zeit ſehr wenig Volck vmb ſich hatte/ erdappe-
ten ſie jhn/ welches jhm dann in ſeinem Gemuͤth
nicht ein geringe Angſt vnd Bangigkeit erweckte/
vnd war jm alſo nicht heimlich bey den Sachen:
Dann er ſahe wol die Gefahr/ darinnen er ſtacke/
aber kein Mittel ſich auß derſelbigen loß zu wir-
cken: Gleichwol aber ſo reſolvieret er ſich mit ſei-
nem Volck zu ſtreiten/ darzu er dann viel mehr
auß Verzweiffelung vnd Vnſinnigkeit/ als auß
wahrer Hertzhafftigkeit wurde beweget: Vnd nach
dem er den ſeinigen/ ſo bey jm waren/ befohlen ſich
zu ruͤſten vnd zu kempffen/ (wiewol ſeiner viel we-
niger als der andern/ ſo jhn angreiffen/ waren) da

ſetzte
C iij
<TEI>
  <text>
    <body>
      <div n="1">
        <div n="2">
          <p><pb facs="#f0041" n="29"/><fw place="top" type="header">Diebshi&#x017F;torien/ Das <hi rendition="#aq">I.</hi> Buch.</fw><lb/>
von jhnen/ bald ritte er neben auff der &#x017F;eiten/ bald<lb/>
ware er mitten vnter jhnen: Vnd das triebe er &#x017F;o<lb/>
lang an/ biß daß endlich die Nacht ein fiele/ vnd &#x017F;ie<lb/>
no&#x0364;tiget wider zu ru&#x0364;ck zu reiten/ vnd hatten &#x017F;ie al&#x017F;o<lb/>
von jhren nachrennen nichts ander&#x017F;t als ein Ge-<lb/>
&#x017F;pen&#x017F;t vnnd einen vnnu&#x0364;tzigen ver&#x017F;chwindenden<lb/>
Rauche.</p><lb/>
          <p>Aber wie endlich die Su&#x0364;nde &#x017F;ich &#x017F;elber &#x017F;traffet/<lb/>
vnnd gereicht zu &#x017F;pott vnd &#x017F;chaden de&#x017F;&#x017F;en/ der &#x017F;ie<lb/>
angefangen vnd getrieben hat: Al&#x017F;o trug es &#x017F;ich<lb/>
zu/ daß als er auff ein Zeit in &#x017F;einem Raub&#x017F;chloß<lb/>
ware/ lie&#x017F;&#x017F;e der Ober&#x017F;te von Nantes auß den be-<lb/>
nachbarten Sta&#x0364;tten vnd Oertern viel Schu&#x0364;tzen<lb/>
vnd Volcks zu&#x017F;ammen kommen/ der ga&#x0364;ntzlichen<lb/>
Meynung vnnd Hoffnung es wu&#x0364;rde Lycaon ihn<lb/>
fu&#x0364;r &#x017F;olches mal nicht entwi&#x017F;chen ko&#x0364;nnen: Sie ver-<lb/>
hielten &#x017F;ich auch &#x017F;o weißlich vnd vo&#xA75B;&#x017F;ichtiglich/ als<lb/>
einer &#x017F;ich hette einbilden ko&#x0364;nne&#x0304;: Dann als er auff<lb/>
ein Zeit &#x017F;ehr wenig Volck vmb &#x017F;ich hatte/ erdappe-<lb/>
ten &#x017F;ie jhn/ welches jhm dann in &#x017F;einem Gemu&#x0364;th<lb/>
nicht ein geringe Ang&#x017F;t vnd Bangigkeit erweckte/<lb/>
vnd war jm al&#x017F;o nicht heimlich bey den Sachen:<lb/>
Dann er &#x017F;ahe wol die Gefahr/ darinnen er &#x017F;tacke/<lb/>
aber kein Mittel &#x017F;ich auß der&#x017F;elbigen loß zu wir-<lb/>
cken: Gleichwol aber &#x017F;o re&#x017F;olvieret er &#x017F;ich mit &#x017F;ei-<lb/>
nem Volck zu &#x017F;treiten/ darzu er dann viel mehr<lb/>
auß Verzweiffelung vnd Vn&#x017F;innigkeit/ als auß<lb/>
wahrer Hertzhafftigkeit wurde beweget: Vnd nach<lb/>
dem er den &#x017F;einigen/ &#x017F;o bey jm waren/ befohlen &#x017F;ich<lb/>
zu ru&#x0364;&#x017F;ten vnd zu kempffen/ (wiewol &#x017F;einer viel we-<lb/>
niger als der andern/ &#x017F;o jhn angreiffen/ waren) da<lb/>
<fw place="bottom" type="sig">C iij</fw><fw place="bottom" type="catch">&#x017F;etzte</fw><lb/></p>
        </div>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[29/0041] Diebshiſtorien/ Das I. Buch. von jhnen/ bald ritte er neben auff der ſeiten/ bald ware er mitten vnter jhnen: Vnd das triebe er ſo lang an/ biß daß endlich die Nacht ein fiele/ vnd ſie noͤtiget wider zu ruͤck zu reiten/ vnd hatten ſie alſo von jhren nachrennen nichts anderſt als ein Ge- ſpenſt vnnd einen vnnuͤtzigen verſchwindenden Rauche. Aber wie endlich die Suͤnde ſich ſelber ſtraffet/ vnnd gereicht zu ſpott vnd ſchaden deſſen/ der ſie angefangen vnd getrieben hat: Alſo trug es ſich zu/ daß als er auff ein Zeit in ſeinem Raubſchloß ware/ lieſſe der Oberſte von Nantes auß den be- nachbarten Staͤtten vnd Oertern viel Schuͤtzen vnd Volcks zuſammen kommen/ der gaͤntzlichen Meynung vnnd Hoffnung es wuͤrde Lycaon ihn fuͤr ſolches mal nicht entwiſchen koͤnnen: Sie ver- hielten ſich auch ſo weißlich vnd voꝛſichtiglich/ als einer ſich hette einbilden koͤnnē: Dann als er auff ein Zeit ſehr wenig Volck vmb ſich hatte/ erdappe- ten ſie jhn/ welches jhm dann in ſeinem Gemuͤth nicht ein geringe Angſt vnd Bangigkeit erweckte/ vnd war jm alſo nicht heimlich bey den Sachen: Dann er ſahe wol die Gefahr/ darinnen er ſtacke/ aber kein Mittel ſich auß derſelbigen loß zu wir- cken: Gleichwol aber ſo reſolvieret er ſich mit ſei- nem Volck zu ſtreiten/ darzu er dann viel mehr auß Verzweiffelung vnd Vnſinnigkeit/ als auß wahrer Hertzhafftigkeit wurde beweget: Vnd nach dem er den ſeinigen/ ſo bey jm waren/ befohlen ſich zu ruͤſten vnd zu kempffen/ (wiewol ſeiner viel we- niger als der andern/ ſo jhn angreiffen/ waren) da ſetzte C iij

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
TCF (tokenisiert, serialisiert, lemmatisiert, normalisiert)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde gemäß den DTA-Transkriptionsrichtlinien im Double-Keying-Verfahren von Nicht-Muttersprachlern erfasst und in XML/TEI P5 nach DTA-Basisformat kodiert.




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/calvi_beutelschneider01_1627
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/calvi_beutelschneider01_1627/41
Zitationshilfe: [Calvi, François de]: Beutelschneider, oder newe warhaffte vnd eigentliche Beschreibung der Diebs Historien. [Bd. 1]. Frankfurt (Main), 1627, S. 29. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/calvi_beutelschneider01_1627/41>, abgerufen am 19.04.2024.