Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

Calvi, François de: Beutelschneider/ Oder Neue/ warhaffte/ und eigentliche Beschreibung Der Diebs Historien. Bd. 2. Frankfurt (Main), 1627.

Bild:
<< vorherige Seite

Beutelschneider/ oder
erbet haben (dann sein Grosvatter wahr einer von
den klugsten Köffen zu seiner zeit gewesen) verlie-
se er seinen Capltänen von Monteplier vnd kehre-
te wiederumb gen Pariß: Vnd als er dahin kame/
auch vnder dessen sein Vatter vnd Mutter gestor-
ben waren/ sienge er an zu schwermen/ vnd sein Er-
erbtes Gut durch die Gurgel zu jagen: Tag vnnd
nacht lage er in den Wirts vnd Hurenhäuser/ es
vergienge auch kein Tag/ da er nit alle freundschafft
vnd kundschafft macht mit einem hauffen Bettler
vnd Diebsgesellen/ welche dann gar gern mit jhme
vmbgiengen/ damit sie das Maul vmbsonst künden
schwencken/ vnd also kame er in einer sehr kurtzen
zeit gar auff den grund vnd boden seines Seckels:
denn er pflegte von morgen an biß in die nacht hin-
ein zu spielen.

Dieses verursachte nun/ daß er an seinen Zu-
standt gedachte/ vnd was er ins kunfftig thun vnd
anfangen würde: Aber weil er alle tag mit einem
hauffen gottloser sauffbrüder vnnd bösen Buben
vmbgienge/ fienge er an vnd begabe sich auch in die
Bruderschafft der Feleus/ auff daß er/ gleich wie die
andere auch an der Beut theil haben möchte. Wann
er bißweilen an seines Vatters Namen/ wie auch
an die grosse schand/ so jn [unleserliches Material - Zeichen fehlt] begegnen möchte/ wann
er solte erdappet werden/ gedachte/ wachete jm das
gewissen auff vnd name er jhm vor solche böse ge-
sellschafft zu verlassen: Aber/ weil er einmal das
schamhütlein hatte abgezogen/ vnnd sich in solche
böse geselschafft begeben/ schluge er alle die schand/
schimpff/ spott vnd gefahr/ so jhm gar manchmals

vor-

Beutelſchneider/ oder
erbet haben (dann ſein Grosvatter wahr einer von
den klugſten Koͤffen zu ſeiner zeit geweſen) verlie-
ſe er ſeinen Capltaͤnen von Monteplier vnd kehre-
te wiederumb gen Pariß: Vnd als er dahin kame/
auch vnder deſſen ſein Vatter vnd Mutter geſtor-
ben waren/ ſienge er an zu ſchwermen/ vnd ſein Er-
erbtes Gut durch die Gurgel zu jagen: Tag vnnd
nacht lage er in den Wirts vnd Hurenhaͤuſer/ es
vergienge auch kein Tag/ da er nit alle freundſchafft
vnd kundſchafft macht mit einem hauffen Bettler
vnd Diebsgeſellen/ welche dann gar gern mit jhme
vmbgiengen/ damit ſie das Maul vmbſonſt kuͤnden
ſchwencken/ vnd alſo kame er in einer ſehr kurtzen
zeit gar auff den grund vnd boden ſeines Seckels:
denn er pflegte von morgen an biß in die nacht hin-
ein zu ſpielen.

Dieſes verurſachte nun/ daß er an ſeinen Zu-
ſtandt gedachte/ vnd was er ins kůnfftig thun vnd
anfangen wuͤrde: Aber weil er alle tag mit einem
hauffen gottloſer ſauffbruͤder vnnd boͤſen Buben
vmbgienge/ fienge er an vnd begabe ſich auch in die
Bruderſchafft der Feleus/ auff daß er/ gleich wie die
andeꝛe auch an der Beut theil haben moͤchte. Wañ
er bißweilen an ſeines Vatters Namen/ wie auch
an die groſſe ſchand/ ſo jn [unleserliches Material – Zeichen fehlt] begegnen moͤchte/ wañ
er ſolte erdappet werden/ gedachte/ wachete jm das
gewiſſen auff vnd name er jhm vor ſolche boͤſe ge-
ſellſchafft zu verlaſſen: Aber/ weil er einmal das
ſchamhuͤtlein hatte abgezogen/ vnnd ſich in ſolche
boͤſe geſelſchafft begeben/ ſchluge er alle die ſchand/
ſchimpff/ ſpott vnd gefahr/ ſo jhm gar manchmals

vor-
<TEI>
  <text>
    <body>
      <div n="1">
        <div n="2">
          <p><pb facs="#f0014" n="4"/><fw place="top" type="header">Beutel&#x017F;chneider/ oder</fw><lb/>
erbet haben (dann &#x017F;ein Grosvatter wahr einer von<lb/>
den klug&#x017F;ten Ko&#x0364;ffen zu &#x017F;einer zeit gewe&#x017F;en) verlie-<lb/>
&#x017F;e er &#x017F;einen Caplta&#x0364;nen von Monteplier vnd kehre-<lb/>
te wiederumb gen Pariß: Vnd als er dahin kame/<lb/>
auch vnder de&#x017F;&#x017F;en &#x017F;ein Vatter vnd Mutter ge&#x017F;tor-<lb/>
ben waren/ &#x017F;ienge er an zu &#x017F;chwermen/ vnd &#x017F;ein Er-<lb/>
erbtes Gut durch die Gurgel zu jagen<hi rendition="#i">:</hi> Tag vnnd<lb/>
nacht lage er in den Wirts vnd Hurenha&#x0364;u&#x017F;er/ es<lb/>
vergienge auch kein Tag/ da er nit alle freund&#x017F;chafft<lb/>
vnd kund&#x017F;chafft macht mit einem hauffen Bettler<lb/>
vnd Diebsge&#x017F;ellen/ welche dann gar gern mit jhme<lb/>
vmbgiengen/ damit &#x017F;ie das Maul vmb&#x017F;on&#x017F;t ku&#x0364;nden<lb/>
&#x017F;chwencken/ vnd al&#x017F;o kame er in einer &#x017F;ehr kurtzen<lb/>
zeit gar auff den grund vnd boden &#x017F;eines Seckels:<lb/>
denn er pflegte von morgen an biß in die nacht hin-<lb/>
ein zu &#x017F;pielen.</p><lb/>
          <p>Die&#x017F;es verur&#x017F;achte nun/ daß er an &#x017F;einen Zu-<lb/>
&#x017F;tandt gedachte/ vnd was er ins k&#x016F;nfftig thun vnd<lb/>
anfangen wu&#x0364;rde: Aber weil er alle tag mit einem<lb/>
hauffen gottlo&#x017F;er &#x017F;auffbru&#x0364;der vnnd bo&#x0364;&#x017F;en Buben<lb/>
vmbgienge/ fienge er an vnd begabe &#x017F;ich auch in die<lb/>
Bruder&#x017F;chafft der Feleus/ auff daß er/ gleich wie die<lb/>
ande&#xA75B;e auch an der Beut theil haben mo&#x0364;chte. Wan&#x0303;<lb/>
er bißweilen an &#x017F;eines Vatters Namen/ wie auch<lb/>
an die gro&#x017F;&#x017F;e &#x017F;chand/ &#x017F;o jn <gap reason="illegible" unit="chars"/> begegnen mo&#x0364;chte/ wan&#x0303;<lb/>
er &#x017F;olte erdappet werden/ gedachte/ wachete jm das<lb/>
gewi&#x017F;&#x017F;en auff vnd name er jhm vor &#x017F;olche bo&#x0364;&#x017F;e ge-<lb/>
&#x017F;ell&#x017F;chafft zu verla&#x017F;&#x017F;en: Aber/ weil er einmal das<lb/>
&#x017F;chamhu&#x0364;tlein hatte abgezogen/ vnnd &#x017F;ich in &#x017F;olche<lb/>
bo&#x0364;&#x017F;e ge&#x017F;el&#x017F;chafft begeben/ &#x017F;chluge er alle die &#x017F;chand/<lb/>
&#x017F;chimpff/ &#x017F;pott vnd gefahr/ &#x017F;o jhm gar manchmals<lb/>
<fw place="bottom" type="catch">vor-</fw><lb/></p>
        </div>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[4/0014] Beutelſchneider/ oder erbet haben (dann ſein Grosvatter wahr einer von den klugſten Koͤffen zu ſeiner zeit geweſen) verlie- ſe er ſeinen Capltaͤnen von Monteplier vnd kehre- te wiederumb gen Pariß: Vnd als er dahin kame/ auch vnder deſſen ſein Vatter vnd Mutter geſtor- ben waren/ ſienge er an zu ſchwermen/ vnd ſein Er- erbtes Gut durch die Gurgel zu jagen: Tag vnnd nacht lage er in den Wirts vnd Hurenhaͤuſer/ es vergienge auch kein Tag/ da er nit alle freundſchafft vnd kundſchafft macht mit einem hauffen Bettler vnd Diebsgeſellen/ welche dann gar gern mit jhme vmbgiengen/ damit ſie das Maul vmbſonſt kuͤnden ſchwencken/ vnd alſo kame er in einer ſehr kurtzen zeit gar auff den grund vnd boden ſeines Seckels: denn er pflegte von morgen an biß in die nacht hin- ein zu ſpielen. Dieſes verurſachte nun/ daß er an ſeinen Zu- ſtandt gedachte/ vnd was er ins kůnfftig thun vnd anfangen wuͤrde: Aber weil er alle tag mit einem hauffen gottloſer ſauffbruͤder vnnd boͤſen Buben vmbgienge/ fienge er an vnd begabe ſich auch in die Bruderſchafft der Feleus/ auff daß er/ gleich wie die andeꝛe auch an der Beut theil haben moͤchte. Wañ er bißweilen an ſeines Vatters Namen/ wie auch an die groſſe ſchand/ ſo jn _ begegnen moͤchte/ wañ er ſolte erdappet werden/ gedachte/ wachete jm das gewiſſen auff vnd name er jhm vor ſolche boͤſe ge- ſellſchafft zu verlaſſen: Aber/ weil er einmal das ſchamhuͤtlein hatte abgezogen/ vnnd ſich in ſolche boͤſe geſelſchafft begeben/ ſchluge er alle die ſchand/ ſchimpff/ ſpott vnd gefahr/ ſo jhm gar manchmals vor-

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
TCF (tokenisiert, serialisiert, lemmatisiert, normalisiert)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde gemäß den DTA-Transkriptionsrichtlinien im Double-Keying-Verfahren von Nicht-Muttersprachlern erfasst und in XML/TEI P5 nach DTA-Basisformat kodiert.




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/calvi_beutelschneider02_1627
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/calvi_beutelschneider02_1627/14
Zitationshilfe: Calvi, François de: Beutelschneider/ Oder Neue/ warhaffte/ und eigentliche Beschreibung Der Diebs Historien. Bd. 2. Frankfurt (Main), 1627, S. 4. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/calvi_beutelschneider02_1627/14>, abgerufen am 18.04.2024.