Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

Calvi, François de: Beutelschneider/ Oder Neue/ warhaffte/ und eigentliche Beschreibung Der Diebs Historien. Bd. 2. Frankfurt (Main), 1627.

Bild:
<< vorherige Seite

Beutelschneider/ oder
den hinein gegangen/ gehet zum Mahler vnd bittet
jn er sol jm doch ein schönes Stücklein zeigen/ dann
er möchte gern etwas von seinen Gemählen haben:
Endlich sehen sie ein schönes Täffelein in einer E-
cken deß Ladens darauff Cleopatra gemahlet war:
solches Täffelein wollen sie alle beyde haben/ vnnd
hat doch keiner viel Lust vmbs Gelt zu kauffen: L'E-
sclair
sagt/ er hab zu erst darumb gemarcket/ der an-
der aber wil es auch mit gwalt haben. Endlich aber
als deß Esclairs Gesell den Kauffman auff ein sey-
ten zeucht/ vnd sich annimpt/ als wann er wz heim-
lichs mit jm wölle reden/ gehet Esclair auch hinden
hernach/ nimbt der Zeit in acht fehret dem Kauff-
man vnvermerckter subtiler weise inn den Hosen-
sack mit der Hand/ vnd erwischete ein Wischtuch/
darinn zwantzig Pistoleten waren/ welche der Ma-
ler allweil hatte gelöset auß dreyen Täffelein/ welche
er einem Bürger so in der Gassen Dauphune wo-
net/ verkauffet hatte: L'Esclair ist nun mit diesem
Fang noch nicht zu frieden/ sondern wil widerkom-
men/ vnd es noch weiter wagen: greifft dem Kauff-
man noch ein mal in den Hosensack/ vnnd bekom-
met einen Beutel/ darinnen auch viel Gelt ist: aber
was geschicht? Es wil der Kauffman in seinen Ho-
sensack greiffen/ vnnd das Wischtuch suchen/ sich
darmit zu schneutzen/ vnnd erdappet zu allem Vn-
glück den Esclair die Hand inn seinem Hosensack/
welche er jhm helt/ vnnd fanget an vmb Hülff über
laut zu schreyen:

Als nun Esclair sihet/ daß er erdappet ist/ wincket
er seinem Gesellen mit den Augen/ daß er bey jn ge-

he/ vnd

Beutelſchneider/ oder
den hinein gegangen/ gehet zum Mahler vnd bittet
jn er ſol jm doch ein ſchoͤnes Stuͤcklein zeigen/ dañ
er moͤchte gern etwas von ſeinen Gemaͤhlen haben:
Endlich ſehen ſie ein ſchoͤnes Taͤffelein in einer E-
cken deß Ladens darauff Cleopatra gemahlet war:
ſolches Taͤffelein wollen ſie alle beyde haben/ vnnd
hat doch keiner viel Luſt vmbs Gelt zu kauffen: L’E-
ſclair
ſagt/ er hab zu erſt darumb gemaꝛcket/ der an-
der aber wil es auch mit gwalt haben. Endlich aber
als deß Eſclairs Geſell den Kauffman auff ein ſey-
ten zeucht/ vnd ſich annimpt/ als wann er wz heim-
lichs mit jm woͤlle reden/ gehet Eſclair auch hinden
hernach/ nimbt der Zeit in acht fehret dem Kauff-
man vnvermerckter ſubtiler weiſe inn den Hoſen-
ſack mit der Hand/ vnd erwiſchete ein Wiſchtuch/
darinn zwantzig Piſtoleten waren/ welche der Ma-
ler allweil hatte geloͤſet auß dreyen Taͤffelein/ welche
er einem Buͤrger ſo in der Gaſſen Dauphune wo-
net/ verkauffet hatte: L’Eſclair iſt nun mit dieſem
Fang noch nicht zu frieden/ ſondern wil widerkom-
men/ vnd es noch weiter wagen: greifft dem Kauff-
man noch ein mal in den Hoſenſack/ vnnd bekom-
met einen Beutel/ darinnen auch viel Gelt iſt: aber
was geſchicht? Es wil der Kauffman in ſeinen Ho-
ſenſack greiffen/ vnnd das Wiſchtuch ſuchen/ ſich
darmit zu ſchneutzen/ vnnd erdappet zu allem Vn-
gluͤck den Eſclair die Hand inn ſeinem Hoſenſack/
welche er jhm helt/ vnnd fanget an vmb Huͤlff uͤber
laut zu ſchreyen:

Als nun Eſclair ſihet/ daß er eꝛdappet iſt/ wincket
er ſeinem Geſellen mit den Augen/ daß er bey jn ge-

he/ vnd
<TEI>
  <text>
    <body>
      <div n="1">
        <div n="2">
          <p><pb facs="#f0040" n="30"/><fw place="top" type="header"><hi rendition="#b">Beutel&#x017F;chneider/ oder</hi></fw><lb/>
den hinein gegangen/ gehet zum Mahler vnd bittet<lb/>
jn er &#x017F;ol jm doch ein &#x017F;cho&#x0364;nes Stu&#x0364;cklein zeigen/ dan&#x0303;<lb/>
er mo&#x0364;chte gern etwas von &#x017F;einen Gema&#x0364;hlen haben:<lb/>
Endlich &#x017F;ehen &#x017F;ie ein &#x017F;cho&#x0364;nes Ta&#x0364;ffelein in einer E-<lb/>
cken deß Ladens darauff Cleopatra gemahlet war:<lb/>
&#x017F;olches Ta&#x0364;ffelein wollen &#x017F;ie alle beyde haben/ vnnd<lb/>
hat doch keiner viel Lu&#x017F;t vmbs Gelt zu kauffen: <hi rendition="#aq">L&#x2019;E-<lb/>
&#x017F;clair</hi> &#x017F;agt/ er hab zu er&#x017F;t darumb gema&#xA75B;cket/ der an-<lb/>
der aber wil es auch mit gwalt haben. Endlich aber<lb/>
als deß <hi rendition="#aq">E&#x017F;clairs</hi> Ge&#x017F;ell den Kauffman auff ein &#x017F;ey-<lb/>
ten zeucht/ vnd &#x017F;ich annimpt/ als wann er wz heim-<lb/>
lichs mit jm wo&#x0364;lle reden/ gehet <hi rendition="#aq">E&#x017F;clair</hi> auch hinden<lb/>
hernach/ nimbt der Zeit in acht fehret dem Kauff-<lb/>
man vnvermerckter &#x017F;ubtiler wei&#x017F;e inn den Ho&#x017F;en-<lb/>
&#x017F;ack mit der Hand/ vnd erwi&#x017F;chete ein Wi&#x017F;chtuch/<lb/>
darinn zwantzig Pi&#x017F;toleten waren/ welche der Ma-<lb/>
ler allweil hatte gelo&#x0364;&#x017F;et auß dreyen Ta&#x0364;ffelein/ welche<lb/>
er einem Bu&#x0364;rger &#x017F;o in der Ga&#x017F;&#x017F;en <hi rendition="#aq">Dauphune</hi> wo-<lb/>
net/ verkauffet hatte: <hi rendition="#aq">L&#x2019;E&#x017F;clair</hi> i&#x017F;t nun mit die&#x017F;em<lb/>
Fang noch nicht zu frieden/ &#x017F;ondern wil widerkom-<lb/>
men/ vnd es noch weiter wagen: greifft dem Kauff-<lb/>
man noch ein mal in den Ho&#x017F;en&#x017F;ack/ vnnd bekom-<lb/>
met einen Beutel/ darinnen auch viel Gelt i&#x017F;t: aber<lb/>
was ge&#x017F;chicht? Es wil der Kauffman in &#x017F;einen Ho-<lb/>
&#x017F;en&#x017F;ack greiffen/ vnnd das Wi&#x017F;chtuch &#x017F;uchen/ &#x017F;ich<lb/>
darmit zu &#x017F;chneutzen/ vnnd erdappet zu allem Vn-<lb/>
glu&#x0364;ck den <hi rendition="#aq">E&#x017F;clair</hi> die Hand inn &#x017F;einem Ho&#x017F;en&#x017F;ack/<lb/>
welche er jhm helt/ vnnd fanget an vmb Hu&#x0364;lff u&#x0364;ber<lb/>
laut zu &#x017F;chreyen:</p><lb/>
          <p>Als nun <hi rendition="#aq">E&#x017F;clair</hi> &#x017F;ihet/ daß er e&#xA75B;dappet i&#x017F;t/ wincket<lb/>
er &#x017F;einem Ge&#x017F;ellen mit den Augen/ daß er bey jn ge-<lb/>
<fw place="bottom" type="catch">he/ vnd</fw><lb/></p>
        </div>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[30/0040] Beutelſchneider/ oder den hinein gegangen/ gehet zum Mahler vnd bittet jn er ſol jm doch ein ſchoͤnes Stuͤcklein zeigen/ dañ er moͤchte gern etwas von ſeinen Gemaͤhlen haben: Endlich ſehen ſie ein ſchoͤnes Taͤffelein in einer E- cken deß Ladens darauff Cleopatra gemahlet war: ſolches Taͤffelein wollen ſie alle beyde haben/ vnnd hat doch keiner viel Luſt vmbs Gelt zu kauffen: L’E- ſclair ſagt/ er hab zu erſt darumb gemaꝛcket/ der an- der aber wil es auch mit gwalt haben. Endlich aber als deß Eſclairs Geſell den Kauffman auff ein ſey- ten zeucht/ vnd ſich annimpt/ als wann er wz heim- lichs mit jm woͤlle reden/ gehet Eſclair auch hinden hernach/ nimbt der Zeit in acht fehret dem Kauff- man vnvermerckter ſubtiler weiſe inn den Hoſen- ſack mit der Hand/ vnd erwiſchete ein Wiſchtuch/ darinn zwantzig Piſtoleten waren/ welche der Ma- ler allweil hatte geloͤſet auß dreyen Taͤffelein/ welche er einem Buͤrger ſo in der Gaſſen Dauphune wo- net/ verkauffet hatte: L’Eſclair iſt nun mit dieſem Fang noch nicht zu frieden/ ſondern wil widerkom- men/ vnd es noch weiter wagen: greifft dem Kauff- man noch ein mal in den Hoſenſack/ vnnd bekom- met einen Beutel/ darinnen auch viel Gelt iſt: aber was geſchicht? Es wil der Kauffman in ſeinen Ho- ſenſack greiffen/ vnnd das Wiſchtuch ſuchen/ ſich darmit zu ſchneutzen/ vnnd erdappet zu allem Vn- gluͤck den Eſclair die Hand inn ſeinem Hoſenſack/ welche er jhm helt/ vnnd fanget an vmb Huͤlff uͤber laut zu ſchreyen: Als nun Eſclair ſihet/ daß er eꝛdappet iſt/ wincket er ſeinem Geſellen mit den Augen/ daß er bey jn ge- he/ vnd

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
TCF (tokenisiert, serialisiert, lemmatisiert, normalisiert)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde gemäß den DTA-Transkriptionsrichtlinien im Double-Keying-Verfahren von Nicht-Muttersprachlern erfasst und in XML/TEI P5 nach DTA-Basisformat kodiert.




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/calvi_beutelschneider02_1627
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/calvi_beutelschneider02_1627/40
Zitationshilfe: Calvi, François de: Beutelschneider/ Oder Neue/ warhaffte/ und eigentliche Beschreibung Der Diebs Historien. Bd. 2. Frankfurt (Main), 1627, S. 30. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/calvi_beutelschneider02_1627/40>, abgerufen am 23.04.2024.