Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

Andreä, Johann Valentin: Chymische Hochzeit Christiani Rosencreutz Anno 1459. Straßburg, 1616.

Bild:
<< vorherige Seite

Christiani Rosencreütz.
vnd arbeit vergebens/ dann man fieng schon oben
an die Liechter außzuleschen: daß ich dann so schnell
gethan/ das ich auch den Hüter nit behiet/ so angst
war mir/ vnd zwar war es warlich vonnöten. Dann
so starck kunt ich nit lauffen/ es war die Jung-
fraw schon an mir/ nach deren alle Liechter auß-
geloschen/ hätte auch den weg nimmer treffen kön-
nen/ wann sie mir nit mit jhrer Fackel noch ein
schein gemacht hätte: Noch treibet mich die not/
das ich allernechst an jhr hinein kommen/ da dannPortae clau-
ditur.

die Port so schnell zugeschlagen worden/ das mir
auch ein stuck vom Rocke hinein geschlossen wor-
den/ welchs ich gewißlichen dahinden lassen müs-
sen/ dann den Thorwartten kondten weder Ich/
noch die so allbereit vor der Thuren daraussen ge-
rufft/ dahin bringen/ daß erwider eröffnet hät-
te/ Sondern er hab die Schlüssel der Jungfra-
wen gegeben/ die sie mit sich in den Hoff genom-
men: Vnder deßen sihe ich mich abermals an
der Porten vmb/ die war nuhn so köstlich/ daß
jhrs gleichens die gantze Welt nicht hatt: Neben
der Thüren waren zwo Seülen. Auff der einen
stund ein frölich Bild mit dieser inscription: con-
gratulor.
Das ander verhüllet sein Angesicht/Pyramide[-]
Portae,

war trawrig/ vnd stund darunder Condoleo. In
Summa/ solche dunckele verborgene Sprüch/
vnd Bilder waren daran/ daß sie die gescheide-
sten auff Erden nit hätten außlegen können. Es
sollen aber solche alle/ so es anderst Gott zulest/ in
kurtzem von mir an Tag gebracht/ vnnd eröffnetPromissum
Autoris.

werden. Vnder dieser Porten mußte ich aber-

B iiij

Chriſtiani Roſencreuͤtz.
vnd arbeit vergebens/ dann man fieng ſchon oben
an die Liechter außzuleſchen: daß ich dañ ſo ſchnell
gethan/ das ich auch den Huͤter nit behiet/ ſo angſt
war mir/ vnd zwar war es warlich vonnoͤtẽ. Dañ
ſo ſtarck kunt ich nit lauffen/ es war die Jung-
fraw ſchon an mir/ nach deren alle Liechter auß-
geloſchen/ haͤtte auch den weg nim̃er treffen koͤn-
nen/ wann ſie mir nit mit jhrer Fackel noch ein
ſchein gemacht haͤtte: Noch treibet mich die not/
das ich allernechſt an jhr hinein kommen/ da dañPortæ clau-
ditur.

die Port ſo ſchnell zugeſchlagen worden/ das mir
auch ein ſtuck vom Rocke hinein geſchloſſen wor-
den/ welchs ich gewißlichen dahinden laſſen muͤſ-
ſen/ dann den Thorwartten kondten weder Ich/
noch die ſo allbereit vor der Thůren darauſſen ge-
rufft/ dahin bringen/ daß erwider eroͤffnet haͤt-
te/ Sondern er hab die Schluͤſſel der Jungfra-
wen gegeben/ die ſie mit ſich in den Hoff genom-
men: Vnder deßen ſihe ich mich abermals an
der Porten vmb/ die war nuhn ſo koͤſtlich/ daß
jhrs gleichens die gantze Welt nicht hatt: Neben
der Thuͤren waren zwo Seuͤlen. Auff der einen
ſtund ein froͤlich Bild mit dieſer inſcription: con-
gratulor.
Das ander verhuͤllet ſein Angeſicht/Pyramide[-]
Portæ,

war trawrig/ vnd ſtund darunder Condoleo. In
Summa/ ſolche dunckele verborgene Spruͤch/
vnd Bilder waren daran/ daß ſie die geſcheide-
ſten auff Erden nit haͤtten außlegen koͤnnen. Es
ſollen aber ſolche alle/ ſo es anderſt Gott zuleſt/ in
kurtzem von mir an Tag gebracht/ vnnd eroͤffnetPromiſſum
Autoris.

werden. Vnder dieſer Porten mußte ich aber-

B iiij
<TEI>
  <text>
    <body>
      <div n="1">
        <div n="2">
          <p><pb facs="#f0027" n="23"/><fw place="top" type="header"><hi rendition="#aq">Chri&#x017F;tiani</hi> Ro&#x017F;encreu&#x0364;tz.</fw><lb/>
vnd arbeit vergebens/ dann man fieng &#x017F;chon oben<lb/>
an die Liechter außzule&#x017F;chen: daß ich dan&#x0303; &#x017F;o &#x017F;chnell<lb/>
gethan/ das ich auch den Hu&#x0364;ter nit behiet/ &#x017F;o ang&#x017F;t<lb/>
war mir/ vnd zwar war es warlich vonno&#x0364;te&#x0303;. Dan&#x0303;<lb/>
&#x017F;o &#x017F;tarck kunt ich nit lauffen/ es war die Jung-<lb/>
fraw &#x017F;chon an mir/ nach deren alle Liechter auß-<lb/>
gelo&#x017F;chen/ ha&#x0364;tte auch den weg nim&#x0303;er treffen ko&#x0364;n-<lb/>
nen/ wann &#x017F;ie mir nit mit jhrer Fackel noch ein<lb/>
&#x017F;chein gemacht ha&#x0364;tte: Noch treibet mich die not/<lb/>
das ich allernech&#x017F;t an jhr hinein kommen/ da dan&#x0303;<note place="right"><hi rendition="#i"><hi rendition="#aq">Portæ clau-<lb/>
ditur.</hi></hi></note><lb/>
die Port &#x017F;o &#x017F;chnell zuge&#x017F;chlagen worden/ das mir<lb/>
auch ein &#x017F;tuck vom Rocke hinein ge&#x017F;chlo&#x017F;&#x017F;en wor-<lb/>
den/ welchs ich gewißlichen dahinden la&#x017F;&#x017F;en mu&#x0364;&#x017F;-<lb/>
&#x017F;en/ dann den Thorwartten kondten weder Ich/<lb/>
noch die &#x017F;o allbereit vor der Th&#x016F;ren darau&#x017F;&#x017F;en ge-<lb/>
rufft/ dahin bringen/ daß erwider ero&#x0364;ffnet ha&#x0364;t-<lb/>
te/ Sondern er hab die Schlu&#x0364;&#x017F;&#x017F;el der Jungfra-<lb/>
wen gegeben/ die &#x017F;ie mit &#x017F;ich in den Hoff genom-<lb/>
men: Vnder deßen &#x017F;ihe ich mich abermals an<lb/>
der Porten vmb/ die war nuhn &#x017F;o ko&#x0364;&#x017F;tlich/ daß<lb/>
jhrs gleichens die gantze Welt nicht hatt: Neben<lb/>
der Thu&#x0364;ren waren zwo Seu&#x0364;len. Auff der einen<lb/>
&#x017F;tund ein fro&#x0364;lich Bild mit die&#x017F;er <hi rendition="#aq">in&#x017F;cription: con-<lb/>
gratulor.</hi> Das ander verhu&#x0364;llet &#x017F;ein Ange&#x017F;icht/<note place="right"><hi rendition="#i"><hi rendition="#aq">Pyramide<supplied>-</supplied><lb/>
Portæ,</hi></hi></note><lb/>
war trawrig/ vnd &#x017F;tund darunder <hi rendition="#aq">Condoleo.</hi> In<lb/>
Summa/ &#x017F;olche dunckele verborgene Spru&#x0364;ch/<lb/>
vnd Bilder waren daran/ daß &#x017F;ie die ge&#x017F;cheide-<lb/>
&#x017F;ten auff Erden nit ha&#x0364;tten außlegen ko&#x0364;nnen. Es<lb/>
&#x017F;ollen aber &#x017F;olche alle/ &#x017F;o es ander&#x017F;t Gott zule&#x017F;t/ in<lb/>
kurtzem von mir an Tag gebracht/ vnnd ero&#x0364;ffnet<note place="right"><hi rendition="#i"><hi rendition="#aq">Promi&#x017F;&#x017F;um<lb/>
Autoris.</hi></hi></note><lb/>
werden. Vnder die&#x017F;er Porten mußte ich aber-<lb/>
<fw place="bottom" type="sig">B iiij</fw><lb/></p>
        </div>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[23/0027] Chriſtiani Roſencreuͤtz. vnd arbeit vergebens/ dann man fieng ſchon oben an die Liechter außzuleſchen: daß ich dañ ſo ſchnell gethan/ das ich auch den Huͤter nit behiet/ ſo angſt war mir/ vnd zwar war es warlich vonnoͤtẽ. Dañ ſo ſtarck kunt ich nit lauffen/ es war die Jung- fraw ſchon an mir/ nach deren alle Liechter auß- geloſchen/ haͤtte auch den weg nim̃er treffen koͤn- nen/ wann ſie mir nit mit jhrer Fackel noch ein ſchein gemacht haͤtte: Noch treibet mich die not/ das ich allernechſt an jhr hinein kommen/ da dañ die Port ſo ſchnell zugeſchlagen worden/ das mir auch ein ſtuck vom Rocke hinein geſchloſſen wor- den/ welchs ich gewißlichen dahinden laſſen muͤſ- ſen/ dann den Thorwartten kondten weder Ich/ noch die ſo allbereit vor der Thůren darauſſen ge- rufft/ dahin bringen/ daß erwider eroͤffnet haͤt- te/ Sondern er hab die Schluͤſſel der Jungfra- wen gegeben/ die ſie mit ſich in den Hoff genom- men: Vnder deßen ſihe ich mich abermals an der Porten vmb/ die war nuhn ſo koͤſtlich/ daß jhrs gleichens die gantze Welt nicht hatt: Neben der Thuͤren waren zwo Seuͤlen. Auff der einen ſtund ein froͤlich Bild mit dieſer inſcription: con- gratulor. Das ander verhuͤllet ſein Angeſicht/ war trawrig/ vnd ſtund darunder Condoleo. In Summa/ ſolche dunckele verborgene Spruͤch/ vnd Bilder waren daran/ daß ſie die geſcheide- ſten auff Erden nit haͤtten außlegen koͤnnen. Es ſollen aber ſolche alle/ ſo es anderſt Gott zuleſt/ in kurtzem von mir an Tag gebracht/ vnnd eroͤffnet werden. Vnder dieſer Porten mußte ich aber- Portæ clau- ditur. Pyramide- Portæ, Promiſſum Autoris. B iiij

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
TCF (tokenisiert, serialisiert, lemmatisiert, normalisiert)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde gemäß den DTA-Transkriptionsrichtlinien im Double-Keying-Verfahren von Nicht-Muttersprachlern erfasst und in XML/TEI P5 nach DTA-Basisformat kodiert.




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/valentin_hochzeit_1616
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/valentin_hochzeit_1616/27
Zitationshilfe: Andreä, Johann Valentin: Chymische Hochzeit Christiani Rosencreutz Anno 1459. Straßburg, 1616, S. 23. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/valentin_hochzeit_1616/27>, abgerufen am 25.04.2024.