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Milichius, Daniel: Dominus abstulit. Oels, 1617.

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der vns also tröstet: So wahr ich Lebe/ solt jhr auch Leben.
Jhr besorget vnd fürchtet aber/ Gott habe Euch den Sohn
auß Zorn genommen[?] Solche gedancken sind nicht von
Gott. Das ist aber der rechte grieff/ gewiß ists Gottes
gnädiger gutter wille/ das Ewer Sohn also gestorben ist:
Ob wol Ewer vernunfft darwider strebt vnnd pelfert/ vnd
dencket Gott zörne/ denn die vernunfft ist also gesinnet/ das
jhr wolgefellet/ was sie gutt dünckt/ Gottes werck aber miß-
fallen jhr für vnd für allezeit/ Darumb were es nicht allweg
gutt/ das vnser Wille geschehen solte/ denn wir würden also
in Sicherheit gerathen vnd fallen/ darumb wir vns genügen
lassen/ vnd zu frieden sein/ das wir einen gnädigen Gott
haben/ warumb er aber vns diß oder das widerfahren lasse/
damit sollen wir vns nicht bekümmern.

Darumb jhr Adelichen vnnd Hochbetrübten Eltern/ so
jetzo mit Trawrigen vnd betrübten Hertzen Ewrem Söhn-
lein das geleyte zu dem Ruhbettlein gegeben habet/ mercket
das Wörtlein/ HERR/ vnd lindert damit Ewer Traw-Syr. 38.
rigkeit. Dann Syrach saget: So kommet von Trawrig-
keit der Todt/ vnd des Hertzens Trawrigkeit schwechet die
Kräffte. Dann wer hat Ewer Söhnlein von Euch genom-
men[?] Der HErr hats gethan/ der es Euch biß auff dato
gegeben vnd vorliehen hat/ Hat ers nun von Euch genom-
men/ so wird er es auch gar wol vnnd herrlich versorgen/
Tausent mal besser als jhr selbest. Jch erjnnere mich jetzo
einer Historen. Vmb das Jahr Christi 470. Hat inn
Britanien oder Engellandt Regieret der König Artus,
welcher zu allerley Ritterspielen/ die man nur erdencken kön-
nen/ lust gehabt/ vnd viel Vncosten drauff gewendet/ vnd
ist ein solcher tapfferer Held gewesen/ das er in einem StreitArtus.
mit den Sachsen vnd Schotten 460 feinde mit seiner eigenen
Hand erleget. Darumb haben fast alle Könige vnd Fürsten

in
C iij

der vns alſo troͤſtet: So wahr ich Lebe/ ſolt jhꝛ auch Leben.
Jhr beſoꝛget vnd fuͤrchtet aber/ Gott habe Euch den Sohn
auß Zoꝛn genommen[?] Solche gedancken ſind nicht von
Gott. Das iſt aber der rechte grieff/ gewiß iſts Gottes
gnaͤdiger gutter wille/ das Ewer Sohn alſo geſtoꝛben iſt:
Ob wol Ewer vernunfft darwider ſtrebt vnnd pelfert/ vnd
dencket Gott zoͤꝛne/ denn die vernunfft iſt alſo geſinnet/ das
jhꝛ wolgefellet/ was ſie gutt duͤnckt/ Gottes werck aber miß-
fallen jhꝛ fuͤr vnd fuͤr allezeit/ Darumb were es nicht allweg
gutt/ das vnſer Wille geſchehen ſolte/ denn wir wuͤrden alſo
in Sicherheit gerathen vñ fallen/ darumb wir vns genuͤgen
laſſen/ vnd zu frieden ſein/ das wir einen gnaͤdigen Gott
haben/ warumb er aber vns diß oder das widerfahꝛen laſſe/
damit ſollen wir vns nicht bekuͤmmern.

Darumb jhr Adelichen vnnd Hochbetruͤbten Eltern/ ſo
jetzo mit Trawrigen vnd betruͤbten Hertzen Ewrem Soͤhn-
lein das geleyte zu dem Ruhbettlein gegeben habet/ mercket
das Woͤꝛtlein/ HERR/ vnd lindert damit Ewer Traw-Syr. 38.
rigkeit. Dann Syꝛach ſaget: So kommet von Trawrig-
keit der Todt/ vnd des Hertzens Trawrigkeit ſchwechet die
Kraͤffte. Dañ wer hat Ewer Soͤhnlein von Euch genom-
men[?] Der HErꝛ hats gethan/ der es Euch biß auff dato
gegeben vnd vorliehen hat/ Hat ers nun von Euch genom-
men/ ſo wird er es auch gar wol vnnd herꝛlich verſoꝛgen/
Tauſent mal beſſer als jhr ſelbeſt. Jch erjnnere mich jetzo
einer Hiſtoꝛen. Vmb das Jahr Chꝛiſti 470. Hat inn
Bꝛitanien oder Engellandt Regieret der Koͤnig Artus,
welcher zu allerley Ritterſpielen/ die man nur erdencken koͤn-
nen/ luſt gehabt/ vnd viel Vncoſten dꝛauff gewendet/ vnd
iſt ein ſolcher tapfferer Held geweſen/ das er in einem StreitArtus.
mit den Sachſen vñ Schotten 460 feinde mit ſeiner eigenen
Hand erleget. Darumb haben faſt alle Koͤnige vnd Fuͤrſten

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[[21]/0021] der vns alſo troͤſtet: So wahr ich Lebe/ ſolt jhꝛ auch Leben. Jhr beſoꝛget vnd fuͤrchtet aber/ Gott habe Euch den Sohn auß Zoꝛn genommen? Solche gedancken ſind nicht von Gott. Das iſt aber der rechte grieff/ gewiß iſts Gottes gnaͤdiger gutter wille/ das Ewer Sohn alſo geſtoꝛben iſt: Ob wol Ewer vernunfft darwider ſtrebt vnnd pelfert/ vnd dencket Gott zoͤꝛne/ denn die vernunfft iſt alſo geſinnet/ das jhꝛ wolgefellet/ was ſie gutt duͤnckt/ Gottes werck aber miß- fallen jhꝛ fuͤr vnd fuͤr allezeit/ Darumb were es nicht allweg gutt/ das vnſer Wille geſchehen ſolte/ denn wir wuͤrden alſo in Sicherheit gerathen vñ fallen/ darumb wir vns genuͤgen laſſen/ vnd zu frieden ſein/ das wir einen gnaͤdigen Gott haben/ warumb er aber vns diß oder das widerfahꝛen laſſe/ damit ſollen wir vns nicht bekuͤmmern. Darumb jhr Adelichen vnnd Hochbetruͤbten Eltern/ ſo jetzo mit Trawrigen vnd betruͤbten Hertzen Ewrem Soͤhn- lein das geleyte zu dem Ruhbettlein gegeben habet/ mercket das Woͤꝛtlein/ HERR/ vnd lindert damit Ewer Traw- rigkeit. Dann Syꝛach ſaget: So kommet von Trawrig- keit der Todt/ vnd des Hertzens Trawrigkeit ſchwechet die Kraͤffte. Dañ wer hat Ewer Soͤhnlein von Euch genom- men? Der HErꝛ hats gethan/ der es Euch biß auff dato gegeben vnd vorliehen hat/ Hat ers nun von Euch genom- men/ ſo wird er es auch gar wol vnnd herꝛlich verſoꝛgen/ Tauſent mal beſſer als jhr ſelbeſt. Jch erjnnere mich jetzo einer Hiſtoꝛen. Vmb das Jahr Chꝛiſti 470. Hat inn Bꝛitanien oder Engellandt Regieret der Koͤnig Artus, welcher zu allerley Ritterſpielen/ die man nur erdencken koͤn- nen/ luſt gehabt/ vnd viel Vncoſten dꝛauff gewendet/ vnd iſt ein ſolcher tapfferer Held geweſen/ das er in einem Streit mit den Sachſen vñ Schotten 460 feinde mit ſeiner eigenen Hand erleget. Darumb haben faſt alle Koͤnige vnd Fuͤrſten in Syr. 38. Artus. C iij

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Zitationshilfe: Milichius, Daniel: Dominus abstulit. Oels, 1617, S. [21]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/510287/21>, abgerufen am 30.04.2024.