Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

[Calvi, François de]: Beutelschneider, oder newe warhaffte vnd eigentliche Beschreibung der Diebs Historien. [Bd. 1]. Frankfurt (Main), 1627.

Bild:
<< vorherige Seite

Beutelschneider/ oder
Wirthin allein möge kommen/ vnd sein Vnzucht
mit jhr treiben: Dann die Wirthin war gar al-
lein vnd daheim blieben/ weil sie nicht allerdings
wol auffware/ vnd dieweil sich das Abendessen bey
jhres Manns Freunden gar lang inn die Nacht
verzogen.

Als sie nun in Gedancken sitzen/ vnd jetzund jr
böses vornemen erfüllen wöllen/ sihe da kompt der
Wirth der Thür herein gegangen/ ist ein wenig
lustig: Dann bey seinen Freunden hatte er ein
zimlichen starcken Trunck gethan/ vnd weil er nit
gedencket/ daß die Gesellen etwas böses sollen oder
werden vorhaben/ setzet er sich bey sie/ vnnd trin-
cket mit jhnen/ vnd gedachte sie würden selber zu
rechter zeit widerumb heimbgehen wöllen Dann
das ware nicht das erste mal/ daß sie bey jhm ge-
truncken hatten: Aber einer vnter jhnen stellet
sich/ als sey er gar truncken/ entschläffet an einer
Tischecken/ stellet sich/ als hab er kein gewalt mehr
in Beinen/ ja thut als ein Mann/ der gantz voll
Wein ist. Postel aber bittet den Wirth/ er wolle
jhn doch in ein Kammer weisen/ daß sie schlaffen
mögen gehen: Der Wirth beschweret sich dessen
zwar erstlich/ aber weil er jhn ein zeitlang gekandt
hatte/ führt er jn oben im Hauß in eine Kammer/
vnd als er in die Kammer kommet/ so leget er sich
so bald schlaffen.

Mitten in der Nacht zwischen ein vnd zwölff
vhren/ als nun jedermann zu Beth ist vnd schläf-
fet/ gehen sie beyde auß der Kammer oben hinüber/
vnd hat ein jeglicher ein kurtzes Faustrohr in der

Hand

Beutelſchneider/ oder
Wirthin allein moͤge kommen/ vnd ſein Vnzucht
mit jhr treiben: Dann die Wirthin war gar al-
lein vnd daheim blieben/ weil ſie nicht allerdings
wol auffware/ vnd dieweil ſich das Abendeſſen bey
jhres Manns Freunden gar lang inn die Nacht
verzogen.

Als ſie nun in Gedancken ſitzen/ vnd jetzund jr
boͤſes vornemen eꝛfuͤllen woͤllen/ ſihe da kompt der
Wirth der Thuͤr herein gegangen/ iſt ein wenig
luſtig: Dann bey ſeinen Freunden hatte er ein
zimlichen ſtarcken Trunck gethan/ vnd weil er nit
gedencket/ daß die Geſellen etwas boͤſes ſollen oder
werden vorhaben/ ſetzet er ſich bey ſie/ vnnd trin-
cket mit jhnen/ vnd gedachte ſie wuͤrden ſelber zu
rechter zeit wideꝛumb heimbgehen woͤllen Dann
das waꝛe nicht das erſte mal/ daß ſie bey jhm ge-
truncken hatten: Aber einer vnter jhnen ſtellet
ſich/ als ſey er gar truncken/ entſchlaͤffet an einer
Tiſchecken/ ſtellet ſich/ als hab er kein gewalt mehr
in Beinen/ ja thut als ein Mann/ der gantz voll
Wein iſt. Poſtel aber bittet den Wirth/ er wolle
jhn doch in ein Kammer weiſen/ daß ſie ſchlaffen
moͤgen gehen: Der Wirth beſchweret ſich deſſen
zwar erſtlich/ aber weil er jhn ein zeitlang gekandt
hatte/ fuͤhrt er jn oben im Hauß in eine Kammer/
vnd als er in die Kammer kommet/ ſo leget er ſich
ſo bald ſchlaffen.

Mitten in der Nacht zwiſchen ein vnd zwoͤlff
vhren/ als nun jedermann zu Beth iſt vnd ſchlaͤf-
fet/ gehen ſie beyde auß der Kam̄er oben hinuͤber/
vnd hat ein jeglicher ein kurtzes Fauſtrohr in der

Hand
<TEI>
  <text>
    <body>
      <div n="1">
        <div n="2">
          <p><pb facs="#f0236" n="224"/><fw place="top" type="header">Beutel&#x017F;chneider/ oder</fw><lb/>
Wirthin allein mo&#x0364;ge kommen/ vnd &#x017F;ein Vnzucht<lb/>
mit jhr treiben: Dann die Wirthin war gar al-<lb/>
lein vnd daheim blieben/ weil &#x017F;ie nicht allerdings<lb/>
wol auffware/ vnd dieweil &#x017F;ich das Abende&#x017F;&#x017F;en bey<lb/>
jhres Manns Freunden gar lang inn die Nacht<lb/>
verzogen.</p><lb/>
          <p>Als &#x017F;ie nun in Gedancken &#x017F;itzen/ vnd jetzund jr<lb/>
bo&#x0364;&#x017F;es vornemen e&#xA75B;fu&#x0364;llen wo&#x0364;llen/ &#x017F;ihe da kompt der<lb/>
Wirth der Thu&#x0364;r herein gegangen/ i&#x017F;t ein wenig<lb/>
lu&#x017F;tig: Dann bey &#x017F;einen Freunden hatte er ein<lb/>
zimlichen &#x017F;tarcken Trunck gethan/ vnd weil er nit<lb/>
gedencket/ daß die Ge&#x017F;ellen etwas bo&#x0364;&#x017F;es &#x017F;ollen oder<lb/>
werden vorhaben/ &#x017F;etzet er &#x017F;ich bey &#x017F;ie/ vnnd trin-<lb/>
cket mit jhnen/ vnd gedachte &#x017F;ie wu&#x0364;rden &#x017F;elber zu<lb/>
rechter zeit wide&#xA75B;umb heimbgehen wo&#x0364;llen Dann<lb/>
das wa&#xA75B;e nicht das er&#x017F;te mal/ daß &#x017F;ie bey jhm ge-<lb/>
truncken hatten: Aber einer vnter jhnen &#x017F;tellet<lb/>
&#x017F;ich/ als &#x017F;ey er gar truncken/ ent&#x017F;chla&#x0364;ffet an einer<lb/>
Ti&#x017F;checken/ &#x017F;tellet &#x017F;ich/ als hab er kein gewalt mehr<lb/>
in Beinen/ ja thut als ein Mann/ der gantz voll<lb/>
Wein i&#x017F;t. Po&#x017F;tel aber bittet den Wirth/ er wolle<lb/>
jhn doch in ein Kammer wei&#x017F;en/ daß &#x017F;ie &#x017F;chlaffen<lb/>
mo&#x0364;gen gehen: Der Wirth be&#x017F;chweret &#x017F;ich de&#x017F;&#x017F;en<lb/>
zwar er&#x017F;tlich/ aber weil er jhn ein zeitlang gekandt<lb/>
hatte/ fu&#x0364;hrt er jn oben im Hauß in eine Kammer/<lb/>
vnd als er in die Kammer kommet/ &#x017F;o leget er &#x017F;ich<lb/>
&#x017F;o bald &#x017F;chlaffen.</p><lb/>
          <p>Mitten in der Nacht zwi&#x017F;chen ein vnd zwo&#x0364;lff<lb/>
vhren/ als nun jedermann zu Beth i&#x017F;t vnd &#x017F;chla&#x0364;f-<lb/>
fet/ gehen &#x017F;ie beyde auß der Kam&#x0304;er oben hinu&#x0364;ber/<lb/>
vnd hat ein jeglicher ein kurtzes Fau&#x017F;trohr in der<lb/>
<fw place="bottom" type="catch">Hand</fw><lb/></p>
        </div>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[224/0236] Beutelſchneider/ oder Wirthin allein moͤge kommen/ vnd ſein Vnzucht mit jhr treiben: Dann die Wirthin war gar al- lein vnd daheim blieben/ weil ſie nicht allerdings wol auffware/ vnd dieweil ſich das Abendeſſen bey jhres Manns Freunden gar lang inn die Nacht verzogen. Als ſie nun in Gedancken ſitzen/ vnd jetzund jr boͤſes vornemen eꝛfuͤllen woͤllen/ ſihe da kompt der Wirth der Thuͤr herein gegangen/ iſt ein wenig luſtig: Dann bey ſeinen Freunden hatte er ein zimlichen ſtarcken Trunck gethan/ vnd weil er nit gedencket/ daß die Geſellen etwas boͤſes ſollen oder werden vorhaben/ ſetzet er ſich bey ſie/ vnnd trin- cket mit jhnen/ vnd gedachte ſie wuͤrden ſelber zu rechter zeit wideꝛumb heimbgehen woͤllen Dann das waꝛe nicht das erſte mal/ daß ſie bey jhm ge- truncken hatten: Aber einer vnter jhnen ſtellet ſich/ als ſey er gar truncken/ entſchlaͤffet an einer Tiſchecken/ ſtellet ſich/ als hab er kein gewalt mehr in Beinen/ ja thut als ein Mann/ der gantz voll Wein iſt. Poſtel aber bittet den Wirth/ er wolle jhn doch in ein Kammer weiſen/ daß ſie ſchlaffen moͤgen gehen: Der Wirth beſchweret ſich deſſen zwar erſtlich/ aber weil er jhn ein zeitlang gekandt hatte/ fuͤhrt er jn oben im Hauß in eine Kammer/ vnd als er in die Kammer kommet/ ſo leget er ſich ſo bald ſchlaffen. Mitten in der Nacht zwiſchen ein vnd zwoͤlff vhren/ als nun jedermann zu Beth iſt vnd ſchlaͤf- fet/ gehen ſie beyde auß der Kam̄er oben hinuͤber/ vnd hat ein jeglicher ein kurtzes Fauſtrohr in der Hand

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
TCF (tokenisiert, serialisiert, lemmatisiert, normalisiert)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde gemäß den DTA-Transkriptionsrichtlinien im Double-Keying-Verfahren von Nicht-Muttersprachlern erfasst und in XML/TEI P5 nach DTA-Basisformat kodiert.




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/calvi_beutelschneider01_1627
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/calvi_beutelschneider01_1627/236
Zitationshilfe: [Calvi, François de]: Beutelschneider, oder newe warhaffte vnd eigentliche Beschreibung der Diebs Historien. [Bd. 1]. Frankfurt (Main), 1627, S. 224. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/calvi_beutelschneider01_1627/236>, abgerufen am 27.04.2024.