Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

Calvi, François de: Beutelschneider/ Oder Neue/ warhaffte/ und eigentliche Beschreibung Der Diebs Historien. Bd. 2. Frankfurt (Main), 1627.

Bild:
<< vorherige Seite

Beutelschneider/ oder
ander dergleichen viertzig Cronen einsetzen Er zeh-
let hierauff seine viertzig Cronen/ vnd thut sie in ein
Wischtuch/ vnd jhr gesetztes Gelt thut er in ein an-
ders/ welches er zu dem Ende thete/ auff daß er [d]e-
sto leichtlicher hernacher alles mit einander möch-
te hinweg nehmen.

Der Filou sagt zu dem Bref hierauff also: Nun
wolan/ nehmet jhr die Karten/ jr spielet eben so wol
als ich dann ich weiß/ wir beyde werden gewinnen.
Der Bref/ der da nicht dachte/ daß er solte verlieh-
ren/ nimmet die Karten in die Hände/ vnnd nach
dem er sie in drey Theil getheilet/ vnd die erste Kar-
ten gesehen hatte/ sihet er die andere an/ welche die
Sandvhr war/ das ist/ deß als dann/ wann die
erste würde kommen/ sie jhm würde anzeigen/ daß
die erste darauff folgen würde: Vnd damit er es
ja nicht vergesse/ sahe er sie mehr als drey mal an:
Sein Gesell sagt hierauff zu jhm: Weisset mich die
Vhr/ daß ich sie erkenne/ auff daß/ wann es wird
kommen/ ich es euch sage: Vnd als er dieses ge-
sagt/ nimmet er die Karten/ stellet sich/ als sehe er
die Sandvhr an/ vnter dessen aber stecker er ge-
schwind vnd vnvermerckter weise eine Karten zwi-
schen die zwo/ nemlich zwischen die Sandvhr vnd
die erste Karte/ vnnd gibt jhm darauff die Karten
wider: Der Bref/ der sich im geringsten keines Be-
trugs versahe/ sihet gar nicht darnach/ hat jhm
auch nicht acht auff die Garn/ vnd/ als er die dritte
Karte genommen hatte/ legt er sie vnter die Sand-
vhr/ auff daß sie sich nicht zwischen den zwoen fün-
de: Darauff fanget er an die Karten/ eine nach der

andern

Beutelſchneider/ oder
ander dergleichen viertzig Cronen einſetzen Er zeh-
let hierauff ſeine viertzig Cronen/ vnd thut ſie in ein
Wiſchtuch/ vnd jhr geſetztes Gelt thut er in ein an-
ders/ welches er zu dem Ende thete/ auff daß er [d]e-
ſto leichtlicher hernacher alles mit einander moͤch-
te hinweg nehmen.

Der Filou ſagt zu dem Bref hierauff alſo: Nun
wolan/ nehmet jhr die Karten/ jr ſpielet eben ſo wol
als ich dann ich weiß/ wir beyde werden gewinnen.
Der Bref/ der da nicht dachte/ daß er ſolte verlieh-
ren/ nimmet die Karten in die Haͤnde/ vnnd nach
dem er ſie in drey Theil getheilet/ vnd die erſte Kar-
ten geſehen hatte/ ſihet er die andere an/ welche die
Sandvhr war/ das iſt/ deß als dann/ wann die
erſte wuͤrde kommen/ ſie jhm wuͤrde anzeigen/ daß
die erſte darauff folgen wuͤrde: Vnd damit er es
ja nicht vergeſſe/ ſahe er ſie mehr als drey mal an:
Sein Geſell ſagt hierauff zu jhm: Weiſſet mich die
Vhr/ daß ich ſie erkenne/ auff daß/ wann es wird
kommen/ ich es euch ſage: Vnd als er dieſes ge-
ſagt/ nimmet er die Karten/ ſtellet ſich/ als ſehe er
die Sandvhr an/ vnter deſſen aber ſteckeꝛ er ge-
ſchwind vnd vnvermerckter weiſe eine Karten zwi-
ſchen die zwo/ nemlich zwiſchen die Sandvhr vnd
die erſte Karte/ vnnd gibt jhm darauff die Karten
wider: Der Bref/ der ſich im geringſten keines Be-
trugs verſahe/ ſihet gar nicht darnach/ hat jhm
auch nicht acht auff die Garn/ vnd/ als er die dritte
Karte genommen hatte/ legt er ſie vnter die Sand-
vhr/ auff daß ſie ſich nicht zwiſchen den zwoen fuͤn-
de: Darauff fanget er an die Karten/ eine nach der

andern
<TEI>
  <text>
    <body>
      <div n="1">
        <div n="2">
          <p><pb facs="#f0136" n="126"/><fw place="top" type="header">Beutel&#x017F;chneider/ oder</fw><lb/>
ander dergleichen viertzig Cronen ein&#x017F;etzen Er zeh-<lb/>
let hierauff &#x017F;eine viertzig Cronen/ vnd thut &#x017F;ie in ein<lb/>
Wi&#x017F;chtuch/ vnd jhr ge&#x017F;etztes Gelt thut er in ein an-<lb/>
ders/ welches er zu dem Ende thete/ auff daß er <supplied>d</supplied>e-<lb/>
&#x017F;to leichtlicher hernacher alles mit einander mo&#x0364;ch-<lb/>
te hinweg nehmen.</p><lb/>
          <p>Der Filou &#x017F;agt zu dem Bref hierauff al&#x017F;o: Nun<lb/>
wolan/ nehmet jhr die Karten/ jr &#x017F;pielet eben &#x017F;o wol<lb/>
als ich dann ich weiß/ wir beyde werden gewinnen.<lb/>
Der Bref/ der da nicht dachte/ daß er &#x017F;olte verlieh-<lb/>
ren/ nimmet die Karten in die Ha&#x0364;nde/ vnnd nach<lb/>
dem er &#x017F;ie in drey Theil getheilet/ vnd die er&#x017F;te Kar-<lb/>
ten ge&#x017F;ehen hatte/ &#x017F;ihet er die andere an/ welche die<lb/>
Sandvhr war/ das i&#x017F;t/ deß als dann/ wann die<lb/>
er&#x017F;te wu&#x0364;rde kommen/ &#x017F;ie jhm wu&#x0364;rde anzeigen/ daß<lb/>
die er&#x017F;te darauff folgen wu&#x0364;rde: Vnd damit er es<lb/>
ja nicht verge&#x017F;&#x017F;e/ &#x017F;ahe er &#x017F;ie mehr als drey mal an:<lb/>
Sein Ge&#x017F;ell &#x017F;agt hierauff zu jhm: Wei&#x017F;&#x017F;et mich die<lb/>
Vhr/ daß ich &#x017F;ie erkenne/ auff daß/ wann es wird<lb/>
kommen/ ich es euch &#x017F;age: Vnd als er die&#x017F;es ge-<lb/>
&#x017F;agt/ nimmet er die Karten/ &#x017F;tellet &#x017F;ich/ als &#x017F;ehe er<lb/>
die Sandvhr an/ vnter de&#x017F;&#x017F;en aber &#x017F;tecke&#xA75B; er ge-<lb/>
&#x017F;chwind vnd vnvermerckter wei&#x017F;e eine Karten zwi-<lb/>
&#x017F;chen die zwo/ nemlich zwi&#x017F;chen die Sandvhr vnd<lb/>
die er&#x017F;te Karte/ vnnd gibt jhm darauff die Karten<lb/>
wider: Der Bref/ der &#x017F;ich im gering&#x017F;ten keines Be-<lb/>
trugs ver&#x017F;ahe/ &#x017F;ihet gar nicht darnach/ hat jhm<lb/>
auch nicht acht auff die Garn/ vnd/ als er die dritte<lb/>
Karte genommen hatte/ legt er &#x017F;ie vnter die Sand-<lb/>
vhr/ auff daß &#x017F;ie &#x017F;ich nicht zwi&#x017F;chen den zwoen fu&#x0364;n-<lb/>
de: Darauff fanget er an die Karten/ eine nach der<lb/>
<fw place="bottom" type="catch">andern</fw><lb/></p>
        </div>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[126/0136] Beutelſchneider/ oder ander dergleichen viertzig Cronen einſetzen Er zeh- let hierauff ſeine viertzig Cronen/ vnd thut ſie in ein Wiſchtuch/ vnd jhr geſetztes Gelt thut er in ein an- ders/ welches er zu dem Ende thete/ auff daß er de- ſto leichtlicher hernacher alles mit einander moͤch- te hinweg nehmen. Der Filou ſagt zu dem Bref hierauff alſo: Nun wolan/ nehmet jhr die Karten/ jr ſpielet eben ſo wol als ich dann ich weiß/ wir beyde werden gewinnen. Der Bref/ der da nicht dachte/ daß er ſolte verlieh- ren/ nimmet die Karten in die Haͤnde/ vnnd nach dem er ſie in drey Theil getheilet/ vnd die erſte Kar- ten geſehen hatte/ ſihet er die andere an/ welche die Sandvhr war/ das iſt/ deß als dann/ wann die erſte wuͤrde kommen/ ſie jhm wuͤrde anzeigen/ daß die erſte darauff folgen wuͤrde: Vnd damit er es ja nicht vergeſſe/ ſahe er ſie mehr als drey mal an: Sein Geſell ſagt hierauff zu jhm: Weiſſet mich die Vhr/ daß ich ſie erkenne/ auff daß/ wann es wird kommen/ ich es euch ſage: Vnd als er dieſes ge- ſagt/ nimmet er die Karten/ ſtellet ſich/ als ſehe er die Sandvhr an/ vnter deſſen aber ſteckeꝛ er ge- ſchwind vnd vnvermerckter weiſe eine Karten zwi- ſchen die zwo/ nemlich zwiſchen die Sandvhr vnd die erſte Karte/ vnnd gibt jhm darauff die Karten wider: Der Bref/ der ſich im geringſten keines Be- trugs verſahe/ ſihet gar nicht darnach/ hat jhm auch nicht acht auff die Garn/ vnd/ als er die dritte Karte genommen hatte/ legt er ſie vnter die Sand- vhr/ auff daß ſie ſich nicht zwiſchen den zwoen fuͤn- de: Darauff fanget er an die Karten/ eine nach der andern

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
TCF (tokenisiert, serialisiert, lemmatisiert, normalisiert)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde gemäß den DTA-Transkriptionsrichtlinien im Double-Keying-Verfahren von Nicht-Muttersprachlern erfasst und in XML/TEI P5 nach DTA-Basisformat kodiert.




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/calvi_beutelschneider02_1627
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/calvi_beutelschneider02_1627/136
Zitationshilfe: Calvi, François de: Beutelschneider/ Oder Neue/ warhaffte/ und eigentliche Beschreibung Der Diebs Historien. Bd. 2. Frankfurt (Main), 1627, S. 126. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/calvi_beutelschneider02_1627/136>, abgerufen am 28.04.2024.