Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

Calvi, François de: Beutelschneider/ Oder Neue/ warhaffte/ und eigentliche Beschreibung Der Diebs Historien. Bd. 2. Frankfurt (Main), 1627.

Bild:
<< vorherige Seite

Beutelschneider/ oder
er vnder dessen außgespechtet vnd außgekundschaf-
fet habt/ was er auch für ein Garn wolle stellen den
Hasen darmit zufangen: Vnd als er gar wol wu-
ste/ daß der Bürger zu Pariß zu Hauß ware/ verklei-
det er sich wie ein Bürger vnd Baur nimmt ein geis-
sel in die Hand/ als wann er ein vornemer Fuhrman
were/ zeucht auch einen langen Fuhrmans Kittel
an (wie ein Windmühle) verfüget sich zu dem ge-
dachten Bürger/ grüsset jhn/ vnd redet in also an:

Mein Herr ich wüntsche euch einen guten Tag.
Ihr kennet mich zwar nit/ vnd bin doch in euerem
dienste/ vnd ist nun acht Tage daß ich auff euerm
Hofe de Lovore diene/ bey Martin le Clatr/ aber/
Gott erbarme es/ es ist vns ein grosses vnglück wi-
derfahren. Der Bürger vnd seine Haußfraue wer-
den darüber sehr bestüitzet/ fangen an zu zweiffeln
vnd zugedencken: ob vielleicht der Hof sey abgebren-
net/ oder aber der Hofman sey gestorben: Vnd was
ist es dann/ mein Freund/ sagt der Bürger zu jm/
halte mich nicht lang auff ich bitte dich darumb.

Mein Herr/ antwortete L Esclusc/ jhr sollet wis-
sen/ daß als euer Hofman vnd ich sein Knecht/ gen
Pariß jetzund sein kemmen vnd haben etliche Früch-
te herführen wöllen/ ist vns das vnglück wegen deß
sehr bösen wegs begegnet/ daß mein Herr sich hat
auff den Karn gesetzet: Aber als wir in die Fürstat
S. Martin kommen/ bricht vns ein Rad am Karn es
fel: mein Herr darüber von dem Karn heraber/
vnd hat jhm ein Bein gebrochen.

Dieses vnglück hat mich nun gewaltig erschre-
cket/ aber wie man auß der noht ein tugend muß

machen/

Beutelſchneider/ oder
er vnder deſſen außgeſpechtet vnd außgekundſchaf-
fet habt/ was er auch fuͤr ein Garn wolle ſtellen den
Haſen darmit zufangen: Vnd als er gar wol wu-
ſte/ daß der Buͤrger zu Pariß zu Hauß ware/ verklei-
det er ſich wie ein Buͤrger vnd Bauꝛ nim̃t ein geiſ-
ſel in die Hand/ als wann er ein vornemer Fuhꝛmã
were/ zeucht auch einen langen Fuhrmans Kittel
an (wie ein Windmuͤhle) verfuͤget ſich zu dem ge-
dachten Buͤrger/ gruͤſſet jhn/ vnd redet in alſo an:

Mein Herꝛ ich wuͤntſche euch einen guten Tag.
Ihr kennet mich zwar nit/ vnd bin doch in euerem
dienſte/ vnd iſt nun acht Tage daß ich auff euerm
Hofe de Lovore diene/ bey Martin le Clatr/ aber/
Gott erbarme es/ es iſt vns ein groſſes vngluͤck wi-
derfahꝛen. Der Buͤrger vnd ſeine Haußfraue wer-
den daruͤber ſehr beſtuͤitzet/ fangen an zu zweiffeln
vnd zugedencken: ob vielleicht der Hof ſey abgebren-
net/ oder aber der Hofman ſey geſtorben: Vnd was
iſt es dañ/ mein Freund/ ſagt der Buͤrger zu jm/
halte mich nicht lang auff ich bitte dich darumb.

Mein Herꝛ/ antwortete L Eſcluſc/ jhr ſollet wiſ-
ſen/ daß als euer Hofman vnd ich ſein Knecht/ gen
Pariß jetzund ſein kem̃en vnd haben etliche Fruͤch-
te herfuͤhꝛen woͤllen/ iſt vns das vngluͤck wegen deß
ſehꝛ boͤſen wegs begegnet/ daß mein Herꝛ ſich hat
auff den Karn geſetzet: Aber als wir in die Fuͤrſtat
S. Martin kom̃en/ bricht vns ein Rad am Karn es
fel: mein Herꝛ daruͤber von dem Karn heraber/
vnd hat jhm ein Bein gebrochen.

Dieſes vngluͤck hat mich nun gewaltig erſchre-
cket/ aber wie man auß der noht ein tugend muß

machen/
<TEI>
  <text>
    <body>
      <div n="1">
        <div n="2">
          <p><pb facs="#f0090" n="80"/><fw place="top" type="header">Beutel&#x017F;chneider/ oder</fw><lb/>
er vnder de&#x017F;&#x017F;en außge&#x017F;pechtet vnd außgekund&#x017F;chaf-<lb/>
fet habt/ was er auch fu&#x0364;r ein Garn wolle &#x017F;tellen den<lb/>
Ha&#x017F;en darmit zufangen: Vnd als er gar wol wu-<lb/>
&#x017F;te/ daß der Bu&#x0364;rger zu Pariß zu Hauß ware/ verklei-<lb/>
det er &#x017F;ich wie ein Bu&#x0364;rger vnd Bau&#xA75B; nim&#x0303;t ein gei&#x017F;-<lb/>
&#x017F;el in die Hand/ als wann er ein vornemer Fuh&#xA75B;ma&#x0303;<lb/>
were/ zeucht auch einen langen Fuhrmans Kittel<lb/>
an (wie ein Windmu&#x0364;hle) verfu&#x0364;get &#x017F;ich zu dem ge-<lb/>
dachten Bu&#x0364;rger/ gru&#x0364;&#x017F;&#x017F;et jhn/ vnd redet in al&#x017F;o an:</p><lb/>
          <p>Mein Her&#xA75B; ich wu&#x0364;nt&#x017F;che euch einen guten Tag.<lb/>
Ihr kennet mich zwar nit/ vnd bin doch in euerem<lb/>
dien&#x017F;te/ vnd i&#x017F;t nun acht Tage daß ich auff euerm<lb/>
Hofe <hi rendition="#aq">de Lovore</hi> diene/ bey Martin <hi rendition="#aq">le Clatr</hi>/ aber/<lb/>
Gott erbarme es/ es i&#x017F;t vns ein gro&#x017F;&#x017F;es vnglu&#x0364;ck wi-<lb/>
derfah&#xA75B;en. Der Bu&#x0364;rger vnd &#x017F;eine Haußfraue wer-<lb/>
den daru&#x0364;ber &#x017F;ehr be&#x017F;tu&#x0364;itzet/ fangen an zu zweiffeln<lb/>
vnd zugedencken: ob vielleicht der Hof &#x017F;ey abgebren-<lb/>
net/ oder aber der Hofman &#x017F;ey ge&#x017F;torben: Vnd was<lb/>
i&#x017F;t es dan&#x0303;/ mein Freund/ &#x017F;agt der Bu&#x0364;rger zu jm/<lb/>
halte mich nicht lang auff ich bitte dich darumb.</p><lb/>
          <p>Mein Her&#xA75B;/ antwortete <hi rendition="#aq">L E&#x017F;clu&#x017F;c</hi>/ jhr &#x017F;ollet wi&#x017F;-<lb/>
&#x017F;en/ daß als euer Hofman vnd ich &#x017F;ein Knecht/ gen<lb/>
Pariß jetzund &#x017F;ein kem&#x0303;en vnd haben etliche Fru&#x0364;ch-<lb/>
te herfu&#x0364;h&#xA75B;en wo&#x0364;llen/ i&#x017F;t vns das vnglu&#x0364;ck wegen deß<lb/>
&#x017F;eh&#xA75B; bo&#x0364;&#x017F;en wegs begegnet/ daß mein Her&#xA75B; &#x017F;ich hat<lb/>
auff den Karn ge&#x017F;etzet: Aber als wir in die Fu&#x0364;r&#x017F;tat<lb/><hi rendition="#aq">S. Martin</hi> kom&#x0303;en/ bricht vns ein Rad am Karn es<lb/>
fel: mein Her&#xA75B; daru&#x0364;ber von dem Karn heraber/<lb/>
vnd hat jhm ein Bein gebrochen.</p><lb/>
          <p>Die&#x017F;es vnglu&#x0364;ck hat mich nun gewaltig er&#x017F;chre-<lb/>
cket/ aber wie man auß der noht ein tugend muß<lb/>
<fw place="bottom" type="catch">machen/</fw><lb/></p>
        </div>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[80/0090] Beutelſchneider/ oder er vnder deſſen außgeſpechtet vnd außgekundſchaf- fet habt/ was er auch fuͤr ein Garn wolle ſtellen den Haſen darmit zufangen: Vnd als er gar wol wu- ſte/ daß der Buͤrger zu Pariß zu Hauß ware/ verklei- det er ſich wie ein Buͤrger vnd Bauꝛ nim̃t ein geiſ- ſel in die Hand/ als wann er ein vornemer Fuhꝛmã were/ zeucht auch einen langen Fuhrmans Kittel an (wie ein Windmuͤhle) verfuͤget ſich zu dem ge- dachten Buͤrger/ gruͤſſet jhn/ vnd redet in alſo an: Mein Herꝛ ich wuͤntſche euch einen guten Tag. Ihr kennet mich zwar nit/ vnd bin doch in euerem dienſte/ vnd iſt nun acht Tage daß ich auff euerm Hofe de Lovore diene/ bey Martin le Clatr/ aber/ Gott erbarme es/ es iſt vns ein groſſes vngluͤck wi- derfahꝛen. Der Buͤrger vnd ſeine Haußfraue wer- den daruͤber ſehr beſtuͤitzet/ fangen an zu zweiffeln vnd zugedencken: ob vielleicht der Hof ſey abgebren- net/ oder aber der Hofman ſey geſtorben: Vnd was iſt es dañ/ mein Freund/ ſagt der Buͤrger zu jm/ halte mich nicht lang auff ich bitte dich darumb. Mein Herꝛ/ antwortete L Eſcluſc/ jhr ſollet wiſ- ſen/ daß als euer Hofman vnd ich ſein Knecht/ gen Pariß jetzund ſein kem̃en vnd haben etliche Fruͤch- te herfuͤhꝛen woͤllen/ iſt vns das vngluͤck wegen deß ſehꝛ boͤſen wegs begegnet/ daß mein Herꝛ ſich hat auff den Karn geſetzet: Aber als wir in die Fuͤrſtat S. Martin kom̃en/ bricht vns ein Rad am Karn es fel: mein Herꝛ daruͤber von dem Karn heraber/ vnd hat jhm ein Bein gebrochen. Dieſes vngluͤck hat mich nun gewaltig erſchre- cket/ aber wie man auß der noht ein tugend muß machen/

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
TCF (tokenisiert, serialisiert, lemmatisiert, normalisiert)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde gemäß den DTA-Transkriptionsrichtlinien im Double-Keying-Verfahren von Nicht-Muttersprachlern erfasst und in XML/TEI P5 nach DTA-Basisformat kodiert.




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/calvi_beutelschneider02_1627
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/calvi_beutelschneider02_1627/90
Zitationshilfe: Calvi, François de: Beutelschneider/ Oder Neue/ warhaffte/ und eigentliche Beschreibung Der Diebs Historien. Bd. 2. Frankfurt (Main), 1627, S. 80. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/calvi_beutelschneider02_1627/90>, abgerufen am 28.04.2024.