Anno 1532.de beneficio Christi, de vitanda dubitatione, de vera inuocatione, & in his malim te versari. Quorsum opus est illas prophanas disputationes, quod nusquam nisi in coelo sit Christus, & quod sedeat vni affixus loco, spargere? Certe scriptura iubet inuocare Christum. Fatendum igitur est, eum adesse vere verbo & signo, cum eo vtimur, vbi promisit se adesse velle, sicut & Deus vere aderat ad propitiatorium propter promissionem, velle consolari. Et nostri non probant illam [fremdsprachliches Material], qua Papistae dicunt, corpus in species illas includi, quasi vinum in lagenam, sed adesse dicunt Christum vere in Coena, quod nihil habet incommodi. Neque ego ignoro, heic ab ingeniosis hominibus multa quaeri posse. Et credo te hominem ingenio acri praeditum exerceri his disputationibus. Sed te etiam atque etiam oro, ne iudicium praecipites. Non ignoro, doctos viros alicubi applaudere dogmati Cingliano, & habent concinnas rationes. Sed in hoc non sunt omnia: praesentia, quam dixi, habet [fremdsprachliches Material] fidei. Haec scripsi simplici animo, adductus amore tui, teque rogo, vt in bonam partem accipias, mihique rescribas, & de tua sententia, & de statu Ecclesiae tuae, & c. Pridie natalis Domini, 1532.
Philippus Melanthon.
Das ist: Es ist ein Geschrey erschollen / daß in ewrer Stadt die Zwinglische Lehr sol offentlich geführet werden / von des HErren Abendmal. Ich gleube nicht gar solchem geschrey / vnnd halte nicht dafür / daß dir die jenigen gefallen / welche es mit dem Zwingel halten. Sihe du zu / daß du was heilsamers lehrest / denn die Zwinglischen disputationes sind. Man kan die Gewissen bald zweiffelhafftig machen / aber jhnen nicht bald widerumb herauß helffen. Darumb lehre etwas / das gewiß vnnd war ist / vnd den Glauben im Hertzen bestettiget vnd sterckt / vnnd nicht /
Anno 1532.de beneficio Christi, de vitanda dubitatione, de vera inuocatione, & in his malim te versari. Quorsum opus est illas prophanas disputationes, quòd nusquam nisi in coelo sit Christus, & quòd sedeat vni affíxus loco, spargere? Certè scriptura iubet inuocare Christum. Fatendum igitur est, eum adesse verè verbo & signo, cùm eo vtimur, vbi promisit se adesse velle, sicut & Deus verè aderat ad propitiatorium propter promissionem, velle consolari. Et nostri non probant illam [fremdsprachliches Material], qua Papistae dicunt, corpus in species illas includi, quasi vinum in lagenam, sed adesse dicunt Christum verè in Coena, quod nihil habet incommodi. Neque ego ignoro, hîc ab ingeniosis hominibus multa quaeri posse. Et credo te hominem ingenio acri praeditum exerceri his disputationibus. Sed te etiam atque etiam oro, ne iudicium praecipites. Non ignoro, doctos viros alicubi applaudere dogmati Cingliano, & habent concinnas rationes. Sed in hoc non sunt omnia: praesentia, quam dixi, habet [fremdsprachliches Material] fidei. Haec scripsi simplici animo, adductus amore tui, teque rogo, vt in bonam partem accipias, mihique rescribas, & de tua sententia, & de statu Ecclesiae tuae, & c. Pridiè natalis Domini, 1532.
Philippus Melanthon.
Das ist: Es ist ein Geschrey erschollen / daß in ewrer Stadt die Zwinglische Lehr sol offentlich geführet werden / von des HErren Abendmal. Ich gleube nicht gar solchem geschrey / vnnd halte nicht dafür / daß dir die jenigen gefallen / welche es mit dem Zwingel halten. Sihe du zu / daß du was heilsamers lehrest / denn die Zwinglischen disputationes sind. Man kan die Gewissen bald zweiffelhafftig machen / aber jhnen nicht bald widerumb herauß helffen. Darumb lehre etwas / das gewiß vnnd war ist / vnd den Glauben im Hertzen bestettiget vnd sterckt / vnnd nicht /
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de beneficio Christi, de vitanda dubitatione, de vera inuocatione, & in his malim te versari. Quorsum opus est illas prophanas disputationes, quòd nusquam nisi in coelo sit Christus, & quòd sedeat vni affíxus loco, spargere? Certè scriptura iubet inuocare Christum. Fatendum igitur est, eum adesse verè verbo & signo, cùm eo vtimur, vbi promisit se adesse velle, sicut & Deus verè aderat ad propitiatorium propter promissionem, velle consolari. Et nostri non probant illam _ , qua Papistae dicunt, corpus in species illas includi, quasi vinum in lagenam, sed adesse dicunt Christum verè in Coena, quod nihil habet incommodi. Neque ego ignoro, hîc ab ingeniosis hominibus multa quaeri posse. Et credo te hominem ingenio acri praeditum exerceri his disputationibus. Sed te etiam atque etiam oro, ne iudicium praecipites. Non ignoro, doctos viros alicubi applaudere dogmati Cingliano, & habent concinnas rationes. Sed in hoc non sunt omnia: praesentia, quam dixi, habet _ fidei. Haec scripsi simplici animo, adductus amore tui, teque rogo, vt in bonam partem accipias, mihique rescribas, & de tua sententia, & de statu Ecclesiae tuae, & c. Pridiè natalis Domini, 1532.
Anno 1532. Philippus Melanthon.
Das ist: Es ist ein Geschrey erschollen / daß in ewrer Stadt die Zwinglische Lehr sol offentlich geführet werden / von des HErren Abendmal. Ich gleube nicht gar solchem geschrey / vnnd halte nicht dafür / daß dir die jenigen gefallen / welche es mit dem Zwingel halten. Sihe du zu / daß du was heilsamers lehrest / denn die Zwinglischen disputationes sind. Man kan die Gewissen bald zweiffelhafftig machen / aber jhnen nicht bald widerumb herauß helffen. Darumb lehre etwas / das gewiß vnnd war ist / vnd den Glauben im Hertzen bestettiget vnd sterckt / vnnd nicht /
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Kirchner, Timotheus: Histori deß Sacramentstreits. [s. l.], 1591, S. 256. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/kirchner_histori_1591/272>, abgerufen am 16.06.2024.
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