Meyfart, Johann Matthäus: Teutsche Rhetorica. Coburg, 1634.Teutschen Rhetorica. Allhier lesset Christus JEsus diese Frag Bißweilen wird die Frag nicht gantz Cicero macht es sehr höfflich. Jch wil ring: D d ij
Teutſchen Rhetorica. Allhier leſſet Chriſtus JEſus dieſe Frag Bißweilen wird die Frag nicht gantz Cicero macht es ſehr hoͤfflich. Jch wil ring: D d ij
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Teutſchen Rhetorica.
Allhier leſſet Chriſtus JEſus dieſe Frag
auſſen: Was iſt doch die Vrſach/ daß Gott
das Geheimniß ſeines Reichs den Weiſen
vnd Klugen verborgen/ vnd den Vnmuͤndi-
gen offenbahret hat. Setzet vnter deſſen die
Antwort: Ja Vatter ꝛc. Cicero. Jch ruffe
euch/ Jhr Richter/ zu Zeugen an/ vnd be-
thewre/ daß ich ſo viel von mir ſelber geſaget
habe/ iſt mir von jenem abgenoͤtiget worden.
Bißweilen wird die Frag nicht gantz
verſchwiegen/ ſondern verwendeter Wei-
ſe geſetzet: Der Apoſtel ſpricht: Lieben
Kindlein/ ſolchs ſchreibe ich euch/ daß
jhr nicht ſuͤndiget/ vnd ob jemand ſuͤn-
diget/ ſo haben wir einen Fuͤrſprecher
bey dem Vatter. Allhier hette die gantze
Einrede in der Mitten ſtehen koͤnnen: Es
geſchicht aber offt/ dz wir aus Schwach-
heit ſuͤndigen. Hierauff hette folgen koͤn-
nen die richtige Antwort ꝛ Ob jemand ſuͤn-
diget ꝛc.
Cicero macht es ſehr hoͤfflich. Jch wil
aber nicht dafuͤr geachtet ſeyn/ als ob ich die-
ſes aus Hoffart geſaget hette. Denn in der
Wiſſenſchafft der freyen Kuͤnſte/ achtet ſich
meine Wenigkeit gegen vielen andern gar ge-
ring:
D d ij
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Zitationshilfe: | Meyfart, Johann Matthäus: Teutsche Rhetorica. Coburg, 1634, S. 419. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/meyfart_rhetorica_1634/439>, abgerufen am 17.06.2024. |