[N. N.]: Wahrhaftige Erklärung des hohen trostreichen Artikels von der Person, Amt, und Majestät unseres lieben Herrn und Heilandes Jesu Christi, Gottes und Marien Sohn. Zerbst, 1586.nicht allein in der Concordiformul deutlich zum öfftern asseriren / wie bißher erwiesen / sondern auch an diesem ort hiemit augenscheinlich zu bestettigen sich vnterstehen: dieweil sie alle die jenigen / one vnterscheid / für Nestorianer schelten / die der Vbiquitet widersprechen. Wer nu nicht mutwillig wil blind / vnd verfüret sein / der lern alhie den Nestorianischen Geist in den Vbiquisten erkennen / vnd bedencke mit fleis die Regel: Prüfet die geister / das ist / die lehrer / ob sie von Gott sind / das ist / ob jr Lehr recht / vnd heilsam / vnd mit Gottes wort / als mit der einigen richtschnur des waren glaubens vberein stimme. Denn dis priuilegium kan / noch sol kein mensch / wie hoch / weis / vnd mechtig er sein mag / der Christlichen Kirchen mit gutem gewissen nemen / oder hindern / welchs vns Christus so thewer erworben / vnd so hoch durch seinen Apostel befohlen hat: Omnia probate, quod bonum est, tenete. Prüfet alles / vnd behaltet allein / was recht vnd gut ist. Dahin auch die ernste warnung gerichtet / da der Euangelist / vnd Apostel Joannes spricht / daran solt jr den Geist Gottes erkennen: Ein jglicher Geist / der da bekennet / das Jesus Christus ist in das fleisch komen / der ist von Gott. Vnd ein jeglicher Geist / das ist / lehrer / der da nicht bekennet (verstehe / mit der vnwidersprechlichen folge seiner Lehr so wol / als nach dem eusserlichen scheinbaren protestiren / vnd mündlichen vorgeben) das Jesus Christus in das fleisch komen (das ist / das vnser Heiland zugleich warer natürlicher Gott / vnd Mensch sey / vnd sein Ampt / zwar nicht jme / sondern viel mehr vns zum besten / in vnzerstöreten beyden Naturn / vnd derselben wesentlichen eigenschafften trage / vnd verwalte) der ist nicht von Gott / vnd das ist der nicht allein in der Concordiformul deutlich zum öfftern asseriren / wie bißher erwiesen / sondern auch an diesem ort hiemit augenscheinlich zu bestettigen sich vnterstehen: dieweil sie alle die jenigen / one vnterscheid / für Nestorianer schelten / die der Vbiquitet widersprechen. Wer nu nicht mutwillig wil blind / vnd verfüret sein / der lern alhie den Nestorianischen Geist in den Vbiquisten erkennen / vnd bedencke mit fleis die Regel: Prüfet die geister / das ist / die lehrer / ob sie von Gott sind / das ist / ob jr Lehr recht / vnd heilsam / vnd mit Gottes wort / als mit der einigen richtschnur des waren glaubens vberein stim̃e. Denn dis priuilegium kan / noch sol kein mensch / wie hoch / weis / vnd mechtig er sein mag / der Christlichen Kirchen mit gutem gewissen nemen / oder hindern / welchs vns Christus so thewer erworben / vnd so hoch durch seinen Apostel befohlen hat: Omnia probate, quod bonum est, tenete. Prüfet alles / vnd behaltet allein / was recht vnd gut ist. Dahin auch die ernste warnung gerichtet / da der Euangelist / vnd Apostel Joannes spricht / daran solt jr den Geist Gottes erkennen: Ein jglicher Geist / der da bekennet / das Jesus Christus ist in das fleisch komen / der ist von Gott. Vnd ein jeglicher Geist / das ist / lehrer / der da nicht bekennet (verstehe / mit der vnwidersprechlichen folge seiner Lehr so wol / als nach dem eusserlichen scheinbaren protestiren / vnd mündlichen vorgeben) das Jesus Christus in das fleisch komen (das ist / das vnser Heiland zugleich warer natürlicher Gott / vnd Mensch sey / vnd sein Ampt / zwar nicht jme / sondern viel mehr vns zum besten / in vnzerstöreten beyden Naturn / vnd derselben wesentlichen eigenschafften trage / vnd verwalte) der ist nicht von Gott / vnd das ist der <TEI> <text> <body> <div> <p><pb facs="#f0219" n="217"/> nicht allein in der Concordiformul deutlich zum öfftern asseriren / wie bißher erwiesen / sondern auch an diesem ort hiemit augenscheinlich zu bestettigen sich vnterstehen: dieweil sie alle die jenigen / one vnterscheid / für Nestorianer schelten / die der Vbiquitet widersprechen.</p> <p>Wer nu nicht mutwillig wil blind / vnd verfüret sein / der lern alhie den Nestorianischen Geist in den Vbiquisten erkennen / vnd bedencke mit fleis die Regel: Prüfet die geister / das ist / die lehrer / ob sie von Gott sind / das ist / ob jr Lehr recht / vnd heilsam / vnd mit Gottes wort / als mit der einigen richtschnur des waren glaubens vberein stim̃e. 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Wer nu nicht mutwillig wil blind / vnd verfüret sein / der lern alhie den Nestorianischen Geist in den Vbiquisten erkennen / vnd bedencke mit fleis die Regel: Prüfet die geister / das ist / die lehrer / ob sie von Gott sind / das ist / ob jr Lehr recht / vnd heilsam / vnd mit Gottes wort / als mit der einigen richtschnur des waren glaubens vberein stim̃e. Denn dis priuilegium kan / noch sol kein mensch / wie hoch / weis / vnd mechtig er sein mag / der Christlichen Kirchen mit gutem gewissen nemen / oder hindern / welchs vns Christus so thewer erworben / vnd so hoch durch seinen Apostel befohlen hat: Omnia probate, quod bonum est, tenete. Prüfet alles / vnd behaltet allein / was recht vnd gut ist. Dahin auch die ernste warnung gerichtet / da der Euangelist / vnd Apostel Joannes spricht / daran solt jr den Geist Gottes erkennen: Ein jglicher Geist / der da bekennet / das Jesus Christus ist in das fleisch komen / der ist von Gott. Vnd ein jeglicher Geist / das ist / lehrer / der da nicht bekennet (verstehe / mit der vnwidersprechlichen folge seiner Lehr so wol / als nach dem eusserlichen scheinbaren protestiren / vnd mündlichen vorgeben) das Jesus Christus in das fleisch komen (das ist / das vnser Heiland zugleich warer natürlicher Gott / vnd Mensch sey / vnd sein Ampt / zwar nicht jme / sondern viel mehr vns zum besten / in vnzerstöreten beyden Naturn / vnd derselben wesentlichen eigenschafften trage / vnd verwalte) der ist nicht von Gott / vnd das ist der
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Zitationshilfe: | [N. N.]: Wahrhaftige Erklärung des hohen trostreichen Artikels von der Person, Amt, und Majestät unseres lieben Herrn und Heilandes Jesu Christi, Gottes und Marien Sohn. Zerbst, 1586, S. 217. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/nn_erklaerung_1586/219>, abgerufen am 17.06.2024. |