Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 2 Salzburg, 1689.Judas der verruchte Bößwicht schen Feind. Samson jagt in die Flucht die Philistaeer, Josuedie Amalechiter/ David die Ammoniter. JESUS aber die böse Feind/ dahero soll man bey den Sterbenden/ allwo der bösen Feind Ernst/ vnd gröste Macht sich einfindet/ den süssen Nahmen JEsus vor ein Schild vnd Geistliche Waffen ergreiffen. O was harter Kampff ist diser letzte in dem Sterb- Stündl! weil dazumahl die verdambte Larven allen möglichen Versuch thun/ den armen/ schwachen/ vnd mit dem Todt rin- genden Menschen zu übervorthlen/ vnd in ihre Klauen zu bringen/ wer solches wol zu Gemüth führt/ der wird alle Tag/ wo nit alle Stund den gütigisten GOtt mit auffgehebten Hän- den vmb die Gnad bitten/ daß er doch biß auff den letzten Ab- truck möge den Nahmen JEsus mit Mund vnd Hertzen auß- sprechen/ sich wider solchen abgesagten Feind darmit zu schutzen. Wie JEsus Christus vnser Heyland in dem Garten Der grosse H. Mann Vincentius Ferrerius erwegt wol können/
Judas der verruchte Boͤßwicht ſchen Feind. Samſon jagt in die Flucht die Philiſtæer, Joſuedie Amalechiter/ David die Ammoniter. JESUS aber die boͤſe Feind/ dahero ſoll man bey den Sterbenden/ allwo der boͤſen Feind Ernſt/ vnd groͤſte Macht ſich einfindet/ den ſuͤſſen Nahmen JEſus vor ein Schild vnd Geiſtliche Waffen ergreiffen. O was harter Kampff iſt diſer letzte in dem Sterb- Stuͤndl! weil dazumahl die verdambte Larven allen moͤglichen Verſuch thun/ den armen/ ſchwachen/ vnd mit dem Todt rin- genden Menſchen zu uͤbervorthlen/ vnd in ihre Klauen zu bringen/ wer ſolches wol zu Gemuͤth fuͤhrt/ der wird alle Tag/ wo nit alle Stund den guͤtigiſten GOtt mit auffgehebten Haͤn- den vmb die Gnad bitten/ daß er doch biß auff den letzten Ab- truck moͤge den Nahmen JEſus mit Mund vnd Hertzen auß- ſprechen/ ſich wider ſolchen abgeſagten Feind darmit zu ſchutzen. Wie JEſus Chriſtus vnſer Heyland in dem Garten Der groſſe H. Mann Vincentius Ferrerius erwegt wol koͤnnen/
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Judas der verruchte Boͤßwicht
ſchen Feind. Samſon jagt in die Flucht die Philiſtæer, Joſue
die Amalechiter/ David die Ammoniter. JESUS aber
die boͤſe Feind/ dahero ſoll man bey den Sterbenden/ allwo
der boͤſen Feind Ernſt/ vnd groͤſte Macht ſich einfindet/ den
ſuͤſſen Nahmen JEſus vor ein Schild vnd Geiſtliche Waffen
ergreiffen. O was harter Kampff iſt diſer letzte in dem Sterb-
Stuͤndl! weil dazumahl die verdambte Larven allen moͤglichen
Verſuch thun/ den armen/ ſchwachen/ vnd mit dem Todt rin-
genden Menſchen zu uͤbervorthlen/ vnd in ihre Klauen zu
bringen/ wer ſolches wol zu Gemuͤth fuͤhrt/ der wird alle Tag/
wo nit alle Stund den guͤtigiſten GOtt mit auffgehebten Haͤn-
den vmb die Gnad bitten/ daß er doch biß auff den letzten Ab-
truck moͤge den Nahmen JEſus mit Mund vnd Hertzen auß-
ſprechen/ ſich wider ſolchen abgeſagten Feind darmit zu ſchutzen.
Wie JEſus Chriſtus vnſer Heyland in dem Garten
Gethſemani die Todts-Aengſten außgeſtanden/ hat er der-
geſtalten gelitten/ daß die haͤuffige Bluts-Tropffen am gan-
tzen Leib/ auß allen Schweiß-Loͤcheren/ wie die runde Kuͤgerl
herab gefloſſen/ vnd ſpricht der Heil. Paſchaſius, daß ſolche
Aengſten verurſacht habe die erſchroͤckliche Erſcheinung der
hoͤlliſchen Geiſter/ nit als haͤtte der HErꝛ vnd Heyland ſich ſo
ſtarck entſetzt ob diſen hoͤlliſchen Larven/ ſonder weil er vorge-
ſehen/ daß alle Menſchen in ihrem Sterbſtuͤndl ein ſo harten
Streitt/ vnd gefaͤhrlichen Kampff mit ſolchen verdambten Gei-
ſtern werden haben.
Tom. 9.
Bibl.
Der groſſe H. Mann Vincentius Ferrerius erwegt wol
das jenige Geheimbnuß/ als der gebenedeyte Heyland ſeinen
Geiſt mit groſſem Geſchrey vnd Weinen auffgeben/ cum cla-
more valido, zumahlen es natuͤrlicher Weiß faſt nicht konte
ſeyn/ daß er wegen ſo langer vnd grauſamer Marter gantz ab-
gematt/ haͤtte laut ſchreyen koͤnnen; muͤſſe demnach ein ſonde-
re Urſach deſſen geweſen ſeyn/ vnd zwar diſe/ wie der boͤſe Feind
Chriſtum den HErꝛn verſucht hat in der Wuͤſten/ vnd damah-
lens nach allem angewendten Fleiß/ vnd Argliſt nichts richten
koͤnnen/
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Zitationshilfe: | Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 2 Salzburg, 1689, S. 212. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/santa_judas02_1689/230>, abgerufen am 18.06.2024. |