Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

Neomenius, Johann: Der grosse Weltberg mit seinen Zehenfachen harten Steinklippen. Oels, 1614.

Bild:
<< vorherige Seite
Christliche Leichpredigt.

Ob ich nu gleich schwere Berge zu besteigen habe/ Todt vnd Leben/
Engel/ Fürstenthumb/ Gewalt/ Gegenwertiges/ Zükünff-
tiges/ Hohes/ Tieffes/ vnd alle Creaturen
liegen mir im wege/
so mögen sie mich auch nicht auffhalten/ noch scheyden von der Liebe
Gottes/ die inn Christo JEsu ist vnserm HErren/ das Ewige leben
muß mir doch/ als mein versprochenes Erbe/ zum Theyl werden/ vnd
Ewig bleiben.

Daran halten wir vns auch noch inn vnserm Trübseligen vnnd
Kümmerlichen steigen vnd klettern/ vnd sagen auch/ Jch bins ge-
wiß/ das weder Todt/ noch Leben/ weder Engel/ noch
Fürstenthumb/ noch Gewalt/ weder Gegenwertiges/ noch
Zukünfftiges/ weder Hohes/ noch Tieffes/ noch kein ander
Creatur mag vns scheyden von der Liebe Gottes/ die in
Christo JEsu ist vnserm HErrn
/ die Seeligkeit vnd Himmel-Lutherus
in Cantico

Ein Feste-
burg/ etc.

reich muß vns doch bleiben/ Jch weiß an welchen ich Glaube/
vnd bins gewiß/ das er mir kan mein. beylage bewaren/ biß
an frölichen Jüngsten tag
/ da die Ewige Freyheit der Liebe Got-2. Tim. 1.
.
12.

tes/ nach Jnhalt dieses Privilegij, mit Ewiger Frewd vnd wonne an
vns volkommenlich sol vnd muß erfüllet werden.

Diß aber/ was von der bestendigen Liebe Gottes/ den betrübten
Seelen vnd geringsten Hertzen zu Trost gesagt wird/ damit sie erquickt
werden: Sollen die Sichern Weltkinder nicht mißbrauchen/ zu jhrer
Boßheit/ wie jetzt gemein geschicht/ das man das Gaudeamus singt/
Trägt der Sünden keinen Heel/ man rühmet sich auchEsa: 3. . 9.
wol noch der Boßheit
/ vnd ist freylich manchem leyd/ das
ers nicht erger machen kan
/ wie beym Propheten geklagt wird/Jer: 5. v. 5.
vnd wollen hernach nach jhrem Fleischlichen sinn/ sagen/ Es wird
mir nichts schaden/ Die Liebe Gottes ist so groß/ das ich darauß nichtJer: 5. v. 12.
fallen kan/ ich thue gleich was ich wolle: Diß kompt gewis vom
Teuffel her/ der zu dieser Zeit sein Werck hat in den KindernEph: 2. v. 2.
des Vnglaubens
/ der hat jhre Hertzen verstockt/ vnd jhre Sinne2. Cor. 4.
vers.
4.

geblendet/ das sie nicht sehen/ das helle Licht des Evangelij

von
D iij
Chriſtliche Leichpredigt.

Ob ich nu gleich ſchwere Berge zu beſteigen habe/ Todt vñ Leben/
Engel/ Fuͤrſtenthumb/ Gewalt/ Gegenwertiges/ Zuͤkuͤnff-
tiges/ Hohes/ Tieffes/ vnd alle Creaturen
liegen mir im wege/
ſo moͤgen ſie mich auch nicht auffhalten/ noch ſcheyden von der Liebe
Gottes/ die inn Chriſto JEſu iſt vnſerm HErren/ das Ewige leben
muß mir doch/ als mein verſprochenes Erbe/ zum Theyl werden/ vnd
Ewig bleiben.

Daran halten wir vns auch noch inn vnſerm Truͤbſeligen vnnd
Kuͤmmerlichen ſteigen vnd klettern/ vnd ſagen auch/ Jch bins ge-
wiß/ das weder Todt/ noch Leben/ weder Engel/ noch
Fuͤrſtenthumb/ noch Gewalt/ weder Gegenwertiges/ noch
Zukuͤnfftiges/ weder Hohes/ noch Tieffes/ noch kein ander
Creatur mag vns ſcheyden von der Liebe Gottes/ die in
Chriſto JEſu iſt vnſerm HErrn
/ die Seeligkeit vnd Himmel-Lutherus
in Cantico

Ein Feſte-
burg/ ꝛc.

reich muß vns doch bleiben/ Jch weiß an welchen ich Glaube/
vnd bins gewiß/ das er mir kan mein. beylage bewaren/ biß
an froͤlichen Juͤngſten tag
/ da die Ewige Freyheit der Liebe Got-2. Tim. 1.
ꝟ.
12.

tes/ nach Jnhalt dieſes Privilegij, mit Ewiger Frewd vnd wonne an
vns volkommenlich ſol vnd muß erfuͤllet werden.

Diß aber/ was von der beſtendigen Liebe Gottes/ den betruͤbten
Seelen vnd geringſten Hertzen zu Troſt geſagt wird/ damit ſie erquickt
werden: Sollen die Sichern Weltkinder nicht mißbrauchen/ zu jhrer
Boßheit/ wie jetzt gemein geſchicht/ das man das Gaudeamus ſingt/
Traͤgt der Suͤnden keinen Heel/ man ruͤhmet ſich auchEſa: 3. ꝟ. 9.
wol noch der Boßheit
/ vnd iſt freylich manchem leyd/ das
ers nicht erger machen kan
/ wie beym Propheten geklagt wird/Jer: 5. v. 5.
vnd wollen hernach nach jhrem Fleiſchlichen ſinn/ ſagen/ Es wird
mir nichts ſchaden/ Die Liebe Gottes iſt ſo groß/ das ich darauß nichtJer: 5. v. 12.
fallen kan/ ich thue gleich was ich wolle: Diß kompt gewis vom
Teuffel her/ der zu dieſer Zeit ſein Werck hat in den KindernEph: 2. v. 2.
des Vnglaubens
/ der hat jhre Hertzen verſtockt/ vnd jhre Sinne2. Cor. 4.
verſ.
4.

geblendet/ das ſie nicht ſehen/ das helle Licht des Evangelij

von
D iij
<TEI>
  <text>
    <body>
      <div type="fsSermon" n="1">
        <div n="2">
          <div n="3">
            <pb facs="#f0029" n="[29]"/>
            <fw place="top" type="header">Chri&#x017F;tliche Leichpredigt.</fw><lb/>
            <p>Ob ich nu gleich &#x017F;chwere Berge zu be&#x017F;teigen habe/ <hi rendition="#fr">Todt vn&#x0303; Leben/<lb/>
Engel/ Fu&#x0364;r&#x017F;tenthumb/ Gewalt/ Gegenwertiges/ Zu&#x0364;ku&#x0364;nff-<lb/>
tiges/ Hohes/ Tieffes/ vnd alle Creaturen</hi> liegen mir im wege/<lb/>
&#x017F;o mo&#x0364;gen &#x017F;ie mich auch nicht auffhalten/ noch &#x017F;cheyden von der Liebe<lb/>
Gottes/ die inn Chri&#x017F;to JE&#x017F;u i&#x017F;t vn&#x017F;erm HErren/ das Ewige leben<lb/>
muß mir doch/ als mein ver&#x017F;prochenes Erbe/ zum Theyl werden/ vnd<lb/>
Ewig bleiben.</p><lb/>
            <p>Daran halten wir vns auch noch inn vn&#x017F;erm Tru&#x0364;b&#x017F;eligen vnnd<lb/>
Ku&#x0364;mmerlichen &#x017F;teigen vnd klettern/ vnd &#x017F;agen auch/ <hi rendition="#fr">Jch bins ge-<lb/>
wiß/ das weder Todt/ noch Leben/ weder Engel/ noch<lb/>
Fu&#x0364;r&#x017F;tenthumb/ noch Gewalt/ weder Gegenwertiges/ noch<lb/>
Zuku&#x0364;nfftiges/ weder Hohes/ noch Tieffes/ noch kein ander<lb/>
Creatur mag vns &#x017F;cheyden von der Liebe Gottes/ die in<lb/>
Chri&#x017F;to JE&#x017F;u i&#x017F;t vn&#x017F;erm HErrn</hi>/ die Seeligkeit vnd Himmel-<note place="right"><hi rendition="#aq">Lutherus<lb/>
in Cantico</hi><lb/>
Ein Fe&#x017F;te-<lb/>
burg/ &#xA75B;c.</note><lb/>
reich muß vns doch bleiben/ <hi rendition="#fr">Jch weiß an welchen ich Glaube/<lb/>
vnd bins gewiß/ das er mir kan mein. beylage bewaren/ biß<lb/>
an fro&#x0364;lichen Ju&#x0364;ng&#x017F;ten tag</hi>/ da die Ewige Freyheit der Liebe Got-<note place="right">2. <hi rendition="#aq">Tim. 1.<lb/>
&#xA75F;.</hi> 12.</note><lb/>
tes/ nach Jnhalt die&#x017F;es <hi rendition="#aq"><hi rendition="#i">Privilegij,</hi></hi> mit Ewiger Frewd vnd wonne an<lb/>
vns volkommenlich &#x017F;ol vnd muß erfu&#x0364;llet werden.</p><lb/>
            <p>Diß aber/ was von der be&#x017F;tendigen Liebe Gottes/ den betru&#x0364;bten<lb/>
Seelen vnd gering&#x017F;ten Hertzen zu Tro&#x017F;t ge&#x017F;agt wird/ damit &#x017F;ie erquickt<lb/>
werden: Sollen die Sichern Weltkinder nicht mißbrauchen/ zu jhrer<lb/>
Boßheit/ wie jetzt gemein ge&#x017F;chicht/ das man das <hi rendition="#aq"><hi rendition="#i">Gaudeamus</hi></hi> &#x017F;ingt/<lb/><hi rendition="#fr">Tra&#x0364;gt der Su&#x0364;nden keinen Heel/ man ru&#x0364;hmet &#x017F;ich auch<note place="right"><hi rendition="#aq">E&#x017F;a: 3. &#xA75F;.</hi> 9.</note><lb/>
wol noch der Boßheit</hi>/ vnd <hi rendition="#fr">i&#x017F;t</hi> freylich <hi rendition="#fr">manchem leyd/ das<lb/>
ers nicht erger machen kan</hi>/ wie beym Propheten geklagt wird/<note place="right"><hi rendition="#aq">Jer: 5. v.</hi> 5.</note><lb/>
vnd wollen hernach nach jhrem Flei&#x017F;chlichen &#x017F;inn/ &#x017F;agen/ Es wird<lb/>
mir nichts &#x017F;chaden/ Die Liebe Gottes i&#x017F;t &#x017F;o groß/ das ich darauß nicht<note place="right"><hi rendition="#aq">Jer: 5. v.</hi> 12.</note><lb/>
fallen kan/ ich thue gleich was ich wolle: Diß kompt gewis vom<lb/>
Teuffel her/ <hi rendition="#fr">der zu die&#x017F;er Zeit &#x017F;ein Werck hat in den Kindern<note place="right"><hi rendition="#aq">Eph: 2. v.</hi> 2.</note><lb/>
des Vnglaubens</hi>/ der hat jhre Hertzen ver&#x017F;tockt/ vnd jhre <hi rendition="#fr">Sinne<note place="right">2. <hi rendition="#aq">Cor. 4.<lb/>
ver&#x017F;.</hi> 4.</note><lb/>
geblendet/ das &#x017F;ie nicht &#x017F;ehen/ das helle Licht des Evangelij</hi><lb/>
<fw place="bottom" type="sig">D iij</fw><fw place="bottom" type="catch">von</fw><lb/></p>
          </div>
        </div>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[[29]/0029] Chriſtliche Leichpredigt. Ob ich nu gleich ſchwere Berge zu beſteigen habe/ Todt vñ Leben/ Engel/ Fuͤrſtenthumb/ Gewalt/ Gegenwertiges/ Zuͤkuͤnff- tiges/ Hohes/ Tieffes/ vnd alle Creaturen liegen mir im wege/ ſo moͤgen ſie mich auch nicht auffhalten/ noch ſcheyden von der Liebe Gottes/ die inn Chriſto JEſu iſt vnſerm HErren/ das Ewige leben muß mir doch/ als mein verſprochenes Erbe/ zum Theyl werden/ vnd Ewig bleiben. Daran halten wir vns auch noch inn vnſerm Truͤbſeligen vnnd Kuͤmmerlichen ſteigen vnd klettern/ vnd ſagen auch/ Jch bins ge- wiß/ das weder Todt/ noch Leben/ weder Engel/ noch Fuͤrſtenthumb/ noch Gewalt/ weder Gegenwertiges/ noch Zukuͤnfftiges/ weder Hohes/ noch Tieffes/ noch kein ander Creatur mag vns ſcheyden von der Liebe Gottes/ die in Chriſto JEſu iſt vnſerm HErrn/ die Seeligkeit vnd Himmel- reich muß vns doch bleiben/ Jch weiß an welchen ich Glaube/ vnd bins gewiß/ das er mir kan mein. beylage bewaren/ biß an froͤlichen Juͤngſten tag/ da die Ewige Freyheit der Liebe Got- tes/ nach Jnhalt dieſes Privilegij, mit Ewiger Frewd vnd wonne an vns volkommenlich ſol vnd muß erfuͤllet werden. Lutherus in Cantico Ein Feſte- burg/ ꝛc. 2. Tim. 1. ꝟ. 12. Diß aber/ was von der beſtendigen Liebe Gottes/ den betruͤbten Seelen vnd geringſten Hertzen zu Troſt geſagt wird/ damit ſie erquickt werden: Sollen die Sichern Weltkinder nicht mißbrauchen/ zu jhrer Boßheit/ wie jetzt gemein geſchicht/ das man das Gaudeamus ſingt/ Traͤgt der Suͤnden keinen Heel/ man ruͤhmet ſich auch wol noch der Boßheit/ vnd iſt freylich manchem leyd/ das ers nicht erger machen kan/ wie beym Propheten geklagt wird/ vnd wollen hernach nach jhrem Fleiſchlichen ſinn/ ſagen/ Es wird mir nichts ſchaden/ Die Liebe Gottes iſt ſo groß/ das ich darauß nicht fallen kan/ ich thue gleich was ich wolle: Diß kompt gewis vom Teuffel her/ der zu dieſer Zeit ſein Werck hat in den Kindern des Vnglaubens/ der hat jhre Hertzen verſtockt/ vnd jhre Sinne geblendet/ das ſie nicht ſehen/ das helle Licht des Evangelij von Jer: 5. v. 5. Jer: 5. v. 12. D iij

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
TCF (tokenisiert, serialisiert, lemmatisiert, normalisiert)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde im Rahmen des Moduls DTA-Erweiterungen (DTAE) digitalisiert. Weitere Informationen …




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/509974
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/509974/29
Zitationshilfe: Neomenius, Johann: Der grosse Weltberg mit seinen Zehenfachen harten Steinklippen. Oels, 1614, S. [29]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/509974/29>, abgerufen am 28.04.2024.