Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

Lutz, Wilhelm Friedrich: Ein Christliche Predig. Tübingen, 1585.

Bild:
<< vorherige Seite

Sein Fraw Gemahl/ die er hertzlich liebte/ hat er offter-
mals vermanet/ daß sie an der erhörung jhres gebets vnd
hülff Gottes nicht wolte zweifflen/ sintemal Glaub vnnd
zweifflung neben einander nicht bestehn kundten/ wolte auch
nicht für erlengerung seines lebens Gott anrüffen/ dann
jetzt sey er gerüst/ ein ander mahl möcht er villeicht nicht
so willig zum sterben sein. Beruffte auch mich zu sich/ vnd
beuohle mir/ das ich wolte/ da sich ein fahl mit jme zutrüge/
auff sein Fraw Gemahel gute achtung geben/ dann er wol
wiste/ daß sie in sehr lieb hette/ vnnd derwegen sich seines
abschids halben hefftig wurdt bekümmern/ derohalben solt
ich jhr solches auß dem sinn reden/ sie auff das beste trösten/
damit sie nicht kleinmütig vnd mit vngedult/ sich an Gott
nicht vergriffe. Will hie nicht sagen wie sorgfeltig er vor
seinem ende für mich vnnd andere gewesen/ daß er nicht
wolte/ das ich abends zu lang bey jme verharrete/ damit ich
nicht widerumb in kranckheit/ darauß ich/ durch Gottes
gnad/ kaum entrunnen/ geriette. Er hat auch denselbigen
abend/ mit dem Herrn Pfarrer von Schaaros/ wegen sei-
ner begrebnus/ daß man nit grossen bracht solt brauchen/
geredt/ vnd die Trostsprüch von jme erzelt/ repetiert/ vnd
auff sich accommodiert. Als vmb mitternacht sein elteste
Tochter/ Fraw Maria deß Herren von Kollinitsch Ge-
mahel/ ankommen/ hat er auch von jhr vrlaub genomen/
vnnd sie jrem Herren vnnd Ehgemahel beuohlen. Dar-
nach als er zu der gedult vnd bestendigkeit vermanet/ sagte
er/ er bleib in allen Artickeln Christlichen glaubens/ nach
laut seiner vorigen bekandtnus/ vnnd darauff begert/ wir
sollen für in betten/ wölches als es geschehen/ vnnd jme der

kalte

Sein Fraw Gemahl/ die er hertzlich liebte/ hat er offter-
mals vermanet/ daß ſie an der erhoͤrung jhres gebets vnd
huͤlff Gottes nicht wolte zweifflen/ ſintemal Glaub vnnd
zweifflung nebẽ einander nicht beſtehn kundten/ wolte auch
nicht fuͤr erlengerung ſeines lebens Gott anruͤffen/ dann
jetzt ſey er geruͤſt/ ein ander mahl moͤcht er villeicht nicht
ſo willig zum ſterben ſein. Beruffte auch mich zu ſich/ vnd
beuohle mir/ das ich wolte/ da ſich ein fahl mit jme zutruͤge/
auff ſein Fraw Gemahel gute achtung geben/ dann er wol
wiſte/ daß ſie in ſehr lieb hette/ vnnd derwegen ſich ſeines
abſchids halben hefftig wurdt bekuͤmmern/ derohalben ſolt
ich jhr ſolches auß dem ſinn reden/ ſie auff das beſte troͤſten/
damit ſie nicht kleinmuͤtig vnd mit vngedult/ ſich an Gott
nicht vergriffe. Will hie nicht ſagen wie ſorgfeltig er vor
ſeinem ende fuͤr mich vnnd andere geweſen/ daß er nicht
wolte/ das ich abends zu lang bey jme verharꝛete/ damit ich
nicht widerumb in kranckheit/ darauß ich/ durch Gottes
gnad/ kaum entrunnen/ geriette. Er hat auch denſelbigen
abend/ mit dem Herꝛn Pfarꝛer von Schaaros/ wegen ſei-
ner begrebnus/ daß man nit groſſen bracht ſolt brauchen/
geredt/ vnd die Troſtſpruͤch von jme erzelt/ repetiert/ vnd
auff ſich accom̃odiert. Als vmb mitternacht ſein elteſte
Tochter/ Fraw Maria deß Herꝛen von Kollinitſch Ge-
mahel/ ankommen/ hat er auch von jhr vrlaub genomen/
vnnd ſie jrem Herꝛen vnnd Ehgemahel beuohlen. Dar-
nach als er zu der gedult vnd beſtendigkeit vermanet/ ſagte
er/ er bleib in allen Artickeln Chriſtlichen glaubens/ nach
laut ſeiner vorigen bekandtnus/ vnnd darauff begert/ wir
ſollen fuͤr in betten/ woͤlches als es geſchehen/ vnnd jme der

kalte
<TEI>
  <text>
    <body>
      <div type="fsSermon" n="1">
        <div type="fsPersonalia" n="2">
          <p><pb facs="#f0042" n="40"/>
Sein Fraw Gemahl/ die er hertzlich liebte/ hat er offter-<lb/>
mals vermanet/ daß &#x017F;ie an der erho&#x0364;rung jhres gebets vnd<lb/>
hu&#x0364;lff Gottes nicht wolte zweifflen/ &#x017F;intemal Glaub vnnd<lb/>
zweifflung nebe&#x0303; einander nicht be&#x017F;tehn kundten/ wolte auch<lb/>
nicht fu&#x0364;r erlengerung &#x017F;eines lebens Gott anru&#x0364;ffen/ dann<lb/>
jetzt &#x017F;ey er geru&#x0364;&#x017F;t/ ein ander mahl mo&#x0364;cht er villeicht nicht<lb/>
&#x017F;o willig zum &#x017F;terben &#x017F;ein. Beruffte auch mich zu &#x017F;ich/ vnd<lb/>
beuohle mir/ das ich wolte/ da &#x017F;ich ein fahl mit jme zutru&#x0364;ge/<lb/>
auff &#x017F;ein Fraw Gemahel gute achtung geben/ dann er wol<lb/>
wi&#x017F;te/ daß &#x017F;ie in &#x017F;ehr lieb hette/ vnnd derwegen &#x017F;ich &#x017F;eines<lb/>
ab&#x017F;chids halben hefftig wurdt beku&#x0364;mmern/ derohalben &#x017F;olt<lb/>
ich jhr &#x017F;olches auß dem &#x017F;inn reden/ &#x017F;ie auff das be&#x017F;te tro&#x0364;&#x017F;ten/<lb/>
damit &#x017F;ie nicht kleinmu&#x0364;tig vnd mit vngedult/ &#x017F;ich an Gott<lb/>
nicht vergriffe. Will hie nicht &#x017F;agen wie &#x017F;orgfeltig er vor<lb/>
&#x017F;einem ende fu&#x0364;r mich vnnd andere gewe&#x017F;en/ daß er nicht<lb/>
wolte/ das ich abends zu lang bey jme verhar&#xA75B;ete/ damit ich<lb/>
nicht widerumb in kranckheit/ darauß ich/ durch Gottes<lb/>
gnad/ kaum entrunnen/ geriette. Er hat auch den&#x017F;elbigen<lb/>
abend/ mit dem Her&#xA75B;n Pfar&#xA75B;er von Schaaros/ wegen &#x017F;ei-<lb/>
ner begrebnus/ daß man nit gro&#x017F;&#x017F;en bracht &#x017F;olt brauchen/<lb/>
geredt/ vnd die Tro&#x017F;t&#x017F;pru&#x0364;ch von jme erzelt/ repetiert/ vnd<lb/>
auff &#x017F;ich <hi rendition="#aq">accom&#x0303;odiert.</hi> Als vmb mitternacht &#x017F;ein elte&#x017F;te<lb/>
Tochter/ Fraw Maria deß Her&#xA75B;en von Kollinit&#x017F;ch Ge-<lb/>
mahel/ ankommen/ hat er auch von jhr vrlaub genomen/<lb/>
vnnd &#x017F;ie jrem Her&#xA75B;en vnnd Ehgemahel beuohlen. Dar-<lb/>
nach als er zu der gedult vnd be&#x017F;tendigkeit vermanet/ &#x017F;agte<lb/>
er/ er bleib in allen Artickeln Chri&#x017F;tlichen glaubens/ nach<lb/>
laut &#x017F;einer vorigen bekandtnus/ vnnd darauff begert/ wir<lb/>
&#x017F;ollen fu&#x0364;r in betten/ wo&#x0364;lches als es ge&#x017F;chehen/ vnnd jme der<lb/>
<fw type="catch" place="bottom">kalte</fw><lb/></p>
        </div>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[40/0042] Sein Fraw Gemahl/ die er hertzlich liebte/ hat er offter- mals vermanet/ daß ſie an der erhoͤrung jhres gebets vnd huͤlff Gottes nicht wolte zweifflen/ ſintemal Glaub vnnd zweifflung nebẽ einander nicht beſtehn kundten/ wolte auch nicht fuͤr erlengerung ſeines lebens Gott anruͤffen/ dann jetzt ſey er geruͤſt/ ein ander mahl moͤcht er villeicht nicht ſo willig zum ſterben ſein. Beruffte auch mich zu ſich/ vnd beuohle mir/ das ich wolte/ da ſich ein fahl mit jme zutruͤge/ auff ſein Fraw Gemahel gute achtung geben/ dann er wol wiſte/ daß ſie in ſehr lieb hette/ vnnd derwegen ſich ſeines abſchids halben hefftig wurdt bekuͤmmern/ derohalben ſolt ich jhr ſolches auß dem ſinn reden/ ſie auff das beſte troͤſten/ damit ſie nicht kleinmuͤtig vnd mit vngedult/ ſich an Gott nicht vergriffe. Will hie nicht ſagen wie ſorgfeltig er vor ſeinem ende fuͤr mich vnnd andere geweſen/ daß er nicht wolte/ das ich abends zu lang bey jme verharꝛete/ damit ich nicht widerumb in kranckheit/ darauß ich/ durch Gottes gnad/ kaum entrunnen/ geriette. Er hat auch denſelbigen abend/ mit dem Herꝛn Pfarꝛer von Schaaros/ wegen ſei- ner begrebnus/ daß man nit groſſen bracht ſolt brauchen/ geredt/ vnd die Troſtſpruͤch von jme erzelt/ repetiert/ vnd auff ſich accom̃odiert. Als vmb mitternacht ſein elteſte Tochter/ Fraw Maria deß Herꝛen von Kollinitſch Ge- mahel/ ankommen/ hat er auch von jhr vrlaub genomen/ vnnd ſie jrem Herꝛen vnnd Ehgemahel beuohlen. Dar- nach als er zu der gedult vnd beſtendigkeit vermanet/ ſagte er/ er bleib in allen Artickeln Chriſtlichen glaubens/ nach laut ſeiner vorigen bekandtnus/ vnnd darauff begert/ wir ſollen fuͤr in betten/ woͤlches als es geſchehen/ vnnd jme der kalte

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
TCF (tokenisiert, serialisiert, lemmatisiert, normalisiert)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde im Rahmen des Moduls DTA-Erweiterungen (DTAE) digitalisiert. Weitere Informationen …




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/524151
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/524151/42
Zitationshilfe: Lutz, Wilhelm Friedrich: Ein Christliche Predig. Tübingen, 1585, S. 40. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/524151/42>, abgerufen am 29.04.2024.