Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

Albertinus, Aegidius: Der Landtstörtzer: Gusman von Alfarche oder Picaro genannt. Bd. 1. München, 1615.

Bild:
<< vorherige Seite

Der Landtstörtzer.
jhm/ daß er mich in ein Schlafkammer führen
solte/ jnmassen beschehen/ vnd ich sahe/ daß das
Losament herrlich vnd schön/ vnnd das Beth
dermassen sauber vnd köstlich war/ dz ich mich
förchtete drein zu legen/ dann ich vnnd mei-
ne Kleyder vnd Hemmet waren nit sehr sau-
ber/ sonder zerrissen vnd voller vnzifers/ derwe-
gen muste ich mich Mutternackendt abziehen
vnd drein legen. Nach Mittnacht in meinem
besten schlaffen/ hörte ich ein getümmel vnd sahe
vier erschröcklich gestalten der Teufeln mit lan-
gen Haren/ krummen Schnäbeln/ vnd langen
schwäntzen/ die naheten zu meinem Beth/ vnd
zohen die deck herunder: Jch fing gleichwol an
zu betten/ den süssen namen Jesu anzuruffen/
vnd mich vor disen getaufften Teuffeln zu seg-
nen/ aber es war alles vergeblich/ dann sie leg-
ten mich auff eine Kotzen oder Deck/ vnd ein
jeglicher nam einen Zipffel in die Hand/ vnd
schutzten mich länger als ein halbe Stundt
in die höhe/ allermassen wie die Metzger in der
Faßnacht den Jäckel oder einen Hundt zu-
schutzen/ hin vnd wider zu werffen/ zu blencklen
vnnd zu peinigen pflegen: Biß sie letztlichen

müd

Der Landtſtoͤrtzer.
jhm/ daß er mich in ein Schlafkam̃er fuͤhren
ſolte/ jnmaſſen beſchehen/ vñ ich ſahe/ daß das
Loſament herꝛlich vnd ſchoͤn/ vnnd das Beth
dermaſſen ſauber vñ koͤſtlich war/ dz ich mich
foͤrchtete drein zu legen/ dann ich vnnd mei-
ne Kleyder vnd Hemmet waren nit ſehr ſau-
ber/ ſonder zerꝛiſſen vñ voller vnzifers/ derwe-
gen muſte ich mich Mutternackendt abziehen
vnd drein legen. Nach Mittnacht in meinem
beſten ſchlaffen/ hoͤꝛte ich ein getuͤm̃el vnd ſahe
vier erſchꝛoͤcklich geſtaltẽ der Teufeln mit lan-
gen Haren/ krum̃en Schnaͤbeln/ vnd langen
ſchwaͤntzen/ die naheten zu meinem Beth/ vnd
zohen die deck herunder: Jch fing gleichwol an
zu betten/ den ſuͤſſen namen Jeſu anzuruffen/
vñ mich voꝛ diſen getaufften Teuffeln zu ſeg-
nen/ aber es war alles vergeblich/ dann ſie leg-
ten mich auff eine Kotzen oder Deck/ vnd ein
jeglicher nam einen Zipffel in die Hand/ vnd
ſchutzten mich laͤnger als ein halbe Stundt
in die hoͤhe/ allermaſſen wie die Metzger in der
Faßnacht den Jaͤckel oder einen Hundt zu-
ſchutzen/ hin vnd wider zu werffen/ zu blencklẽ
vnnd zu peinigen pflegen: Biß ſie letztlichen

muͤd
<TEI>
  <text>
    <body>
      <div n="1">
        <div n="2">
          <p><pb facs="#f0116" n="94"/><fw place="top" type="header">Der Landt&#x017F;to&#x0364;rtzer.</fw><lb/>
jhm/ daß er mich in ein Schlafkam&#x0303;er fu&#x0364;hren<lb/>
&#x017F;olte/ jnma&#x017F;&#x017F;en be&#x017F;chehen/ vn&#x0303; ich &#x017F;ahe/ daß das<lb/>
Lo&#x017F;ament her&#xA75B;lich vnd &#x017F;cho&#x0364;n/ vnnd das Beth<lb/>
derma&#x017F;&#x017F;en &#x017F;auber vn&#x0303; ko&#x0364;&#x017F;tlich war/ dz ich mich<lb/>
fo&#x0364;rchtete drein zu legen/ dann ich vnnd mei-<lb/>
ne Kleyder vnd Hemmet waren nit &#x017F;ehr &#x017F;au-<lb/>
ber/ &#x017F;onder zer&#xA75B;i&#x017F;&#x017F;en vn&#x0303; voller vnzifers/ derwe-<lb/>
gen mu&#x017F;te ich mich Mutternackendt abziehen<lb/>
vnd drein legen. Nach Mittnacht in meinem<lb/>
be&#x017F;ten &#x017F;chlaffen/ ho&#x0364;&#xA75B;te ich ein getu&#x0364;m&#x0303;el vnd &#x017F;ahe<lb/>
vier er&#x017F;ch&#xA75B;o&#x0364;cklich ge&#x017F;talte&#x0303; der Teufeln mit lan-<lb/>
gen Haren/ krum&#x0303;en Schna&#x0364;beln/ vnd langen<lb/>
&#x017F;chwa&#x0364;ntzen/ die naheten zu meinem Beth/ vnd<lb/>
zohen die deck herunder: Jch fing gleichwol an<lb/>
zu betten/ den &#x017F;u&#x0364;&#x017F;&#x017F;en namen Je&#x017F;u anzuruffen/<lb/>
vn&#x0303; mich vo&#xA75B; di&#x017F;en getaufften Teuffeln zu &#x017F;eg-<lb/>
nen/ aber es war alles vergeblich/ dann &#x017F;ie leg-<lb/>
ten mich auff eine Kotzen oder Deck/ vnd ein<lb/>
jeglicher nam einen Zipffel in die Hand/ vnd<lb/>
&#x017F;chutzten mich la&#x0364;nger als ein halbe Stundt<lb/>
in die ho&#x0364;he/ allerma&#x017F;&#x017F;en wie die Metzger in der<lb/>
Faßnacht den Ja&#x0364;ckel oder einen Hundt zu-<lb/>
&#x017F;chutzen/ hin vnd wider zu werffen/ zu blenckle&#x0303;<lb/>
vnnd zu peinigen pflegen: Biß &#x017F;ie letztlichen<lb/>
<fw place="bottom" type="catch">mu&#x0364;d</fw><lb/></p>
        </div>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[94/0116] Der Landtſtoͤrtzer. jhm/ daß er mich in ein Schlafkam̃er fuͤhren ſolte/ jnmaſſen beſchehen/ vñ ich ſahe/ daß das Loſament herꝛlich vnd ſchoͤn/ vnnd das Beth dermaſſen ſauber vñ koͤſtlich war/ dz ich mich foͤrchtete drein zu legen/ dann ich vnnd mei- ne Kleyder vnd Hemmet waren nit ſehr ſau- ber/ ſonder zerꝛiſſen vñ voller vnzifers/ derwe- gen muſte ich mich Mutternackendt abziehen vnd drein legen. Nach Mittnacht in meinem beſten ſchlaffen/ hoͤꝛte ich ein getuͤm̃el vnd ſahe vier erſchꝛoͤcklich geſtaltẽ der Teufeln mit lan- gen Haren/ krum̃en Schnaͤbeln/ vnd langen ſchwaͤntzen/ die naheten zu meinem Beth/ vnd zohen die deck herunder: Jch fing gleichwol an zu betten/ den ſuͤſſen namen Jeſu anzuruffen/ vñ mich voꝛ diſen getaufften Teuffeln zu ſeg- nen/ aber es war alles vergeblich/ dann ſie leg- ten mich auff eine Kotzen oder Deck/ vnd ein jeglicher nam einen Zipffel in die Hand/ vnd ſchutzten mich laͤnger als ein halbe Stundt in die hoͤhe/ allermaſſen wie die Metzger in der Faßnacht den Jaͤckel oder einen Hundt zu- ſchutzen/ hin vnd wider zu werffen/ zu blencklẽ vnnd zu peinigen pflegen: Biß ſie letztlichen muͤd

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
TCF (tokenisiert, serialisiert, lemmatisiert, normalisiert)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde gemäß den DTA-Transkriptionsrichtlinien im Double-Keying-Verfahren von Nicht-Muttersprachlern erfasst und in XML/TEI P5 nach DTA-Basisformat kodiert.




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/albertinus_landtstoertzer01_1615
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/albertinus_landtstoertzer01_1615/116
Zitationshilfe: Albertinus, Aegidius: Der Landtstörtzer: Gusman von Alfarche oder Picaro genannt. Bd. 1. München, 1615, S. 94. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/albertinus_landtstoertzer01_1615/116>, abgerufen am 29.04.2024.