Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

Albertinus, Aegidius: Der Landtstörtzer: Gusman von Alfarche oder Picaro genannt. Bd. 1. München, 1615.

Bild:
<< vorherige Seite

Der Landtstörtzer.
vnd macht lebendig: Aber die andere jhre
Nachbäwrin ist allerdings schändtlich/ vn-
flätig vnnd verächtlich/ vnnd in eben dieselbe
verliebte ich mich mit aller macht/ vnd begab
mich allerdings zum betteln auffm Landt/ in
den Stätten vnnd in Häusern. Darzu gab
mir das edle Jtalien grosse vrsach vnd anläß/
dann daselbst wirdt ein so grosse Lieb deß
Nächsten verspürt/ vnd dermassen gern vnnd
vil gibt man den Armen/ daß es schier ein v-
berfluß ist/ vnnd nur vil Bettler dardurch ge-
macht vnd geziegelt werden. Von Genua
auß biß gen Rom verzehrte ich keinen einigen
Häller/ vnnd hatte aller Orthen zu essen ge-
nug. Jch war gleichwol damals erst ein
nouitz, vnnd gab offtermals den Hunden
etwas/ welches ich verkauffen vnnd vil Gelts
drauß lösen hette können. Als ich gen Rom
kam/ hette ich mich gern von newem gekley-
det/ aber doch vnderließ ichs/ damit es mir
nicht widerumb erginge wie zu Toledo/ dann
ob schon vnser einer ein guts Kleidt an hat/ so
hat er doch drumb nicht zu fressen/ vnnd nie-
mandt gibt einem wolgekleidten Bettler gern

ein

Der Landtſtoͤrtzer.
vnd macht lebendig: Aber die andere jhre
Nachbaͤwrin iſt allerdings ſchaͤndtlich/ vn-
flaͤtig vnnd veraͤchtlich/ vnnd in eben dieſelbe
verliebte ich mich mit aller macht/ vnd begab
mich allerdings zum betteln auffm Landt/ in
den Staͤtten vnnd in Haͤuſern. Darzu gab
mir das edle Jtalien groſſe vrſach vnd anlaͤß/
dann daſelbſt wirdt ein ſo groſſe Lieb deß
Naͤchſten verſpuͤrt/ vnd dermaſſen gern vnnd
vil gibt man den Armen/ daß es ſchier ein v-
berfluß iſt/ vnnd nur vil Bettler dardurch ge-
macht vnd geziegelt werden. Von Genua
auß biß gen Rom verzehrte ich keinen einigen
Haͤller/ vnnd hatte aller Orthen zu eſſen ge-
nug. Jch war gleichwol damals erſt ein
nouitz, vnnd gab offtermals den Hunden
etwas/ welches ich verkauffen vnnd vil Gelts
drauß loͤſen hette koͤnnen. Als ich gen Rom
kam/ hette ich mich gern von newem gekley-
det/ aber doch vnderließ ichs/ damit es mir
nicht widerumb erginge wie zu Toledo/ dann
ob ſchon vnſer einer ein guts Kleidt an hat/ ſo
hat er doch drumb nicht zu freſſen/ vnnd nie-
mandt gibt einem wolgekleidten Bettler gern

ein
<TEI>
  <text>
    <body>
      <div n="1">
        <div n="2">
          <p><pb facs="#f0120" n="98"/><fw place="top" type="header">Der Landt&#x017F;to&#x0364;rtzer.</fw><lb/>
vnd macht lebendig: Aber die andere jhre<lb/>
Nachba&#x0364;wrin i&#x017F;t allerdings &#x017F;cha&#x0364;ndtlich/ vn-<lb/>
fla&#x0364;tig vnnd vera&#x0364;chtlich/ vnnd in eben die&#x017F;elbe<lb/>
verliebte ich mich mit aller macht/ vnd begab<lb/>
mich allerdings zum betteln auffm Landt/ in<lb/>
den Sta&#x0364;tten vnnd in Ha&#x0364;u&#x017F;ern. Darzu gab<lb/>
mir das edle Jtalien gro&#x017F;&#x017F;e vr&#x017F;ach vnd anla&#x0364;ß/<lb/>
dann da&#x017F;elb&#x017F;t wirdt ein &#x017F;o gro&#x017F;&#x017F;e Lieb deß<lb/>
Na&#x0364;ch&#x017F;ten ver&#x017F;pu&#x0364;rt/ vnd derma&#x017F;&#x017F;en gern vnnd<lb/>
vil gibt man den Armen/ daß es &#x017F;chier ein v-<lb/>
berfluß i&#x017F;t/ vnnd nur vil Bettler dardurch ge-<lb/>
macht vnd geziegelt werden. Von Genua<lb/>
auß biß gen Rom verzehrte ich keinen einigen<lb/>
Ha&#x0364;ller/ vnnd hatte aller Orthen zu e&#x017F;&#x017F;en ge-<lb/>
nug. Jch war gleichwol damals er&#x017F;t ein<lb/><hi rendition="#aq">nouitz,</hi> vnnd gab offtermals den Hunden<lb/>
etwas/ welches ich verkauffen vnnd vil Gelts<lb/>
drauß lo&#x0364;&#x017F;en hette ko&#x0364;nnen. Als ich gen Rom<lb/>
kam/ hette ich mich gern von newem gekley-<lb/>
det/ aber doch vnderließ ichs/ damit es mir<lb/>
nicht widerumb erginge wie zu Toledo/ dann<lb/>
ob &#x017F;chon vn&#x017F;er einer ein guts Kleidt an hat/ &#x017F;o<lb/>
hat er doch drumb nicht zu fre&#x017F;&#x017F;en/ vnnd nie-<lb/>
mandt gibt einem wolgekleidten Bettler gern<lb/>
<fw place="bottom" type="catch">ein</fw><lb/></p>
        </div>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[98/0120] Der Landtſtoͤrtzer. vnd macht lebendig: Aber die andere jhre Nachbaͤwrin iſt allerdings ſchaͤndtlich/ vn- flaͤtig vnnd veraͤchtlich/ vnnd in eben dieſelbe verliebte ich mich mit aller macht/ vnd begab mich allerdings zum betteln auffm Landt/ in den Staͤtten vnnd in Haͤuſern. Darzu gab mir das edle Jtalien groſſe vrſach vnd anlaͤß/ dann daſelbſt wirdt ein ſo groſſe Lieb deß Naͤchſten verſpuͤrt/ vnd dermaſſen gern vnnd vil gibt man den Armen/ daß es ſchier ein v- berfluß iſt/ vnnd nur vil Bettler dardurch ge- macht vnd geziegelt werden. Von Genua auß biß gen Rom verzehrte ich keinen einigen Haͤller/ vnnd hatte aller Orthen zu eſſen ge- nug. Jch war gleichwol damals erſt ein nouitz, vnnd gab offtermals den Hunden etwas/ welches ich verkauffen vnnd vil Gelts drauß loͤſen hette koͤnnen. Als ich gen Rom kam/ hette ich mich gern von newem gekley- det/ aber doch vnderließ ichs/ damit es mir nicht widerumb erginge wie zu Toledo/ dann ob ſchon vnſer einer ein guts Kleidt an hat/ ſo hat er doch drumb nicht zu freſſen/ vnnd nie- mandt gibt einem wolgekleidten Bettler gern ein

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
TCF (tokenisiert, serialisiert, lemmatisiert, normalisiert)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde gemäß den DTA-Transkriptionsrichtlinien im Double-Keying-Verfahren von Nicht-Muttersprachlern erfasst und in XML/TEI P5 nach DTA-Basisformat kodiert.




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/albertinus_landtstoertzer01_1615
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/albertinus_landtstoertzer01_1615/120
Zitationshilfe: Albertinus, Aegidius: Der Landtstörtzer: Gusman von Alfarche oder Picaro genannt. Bd. 1. München, 1615, S. 98. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/albertinus_landtstoertzer01_1615/120>, abgerufen am 27.04.2024.