Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

Albertinus, Aegidius: Der Landtstörtzer: Gusman von Alfarche oder Picaro genannt. Bd. 1. München, 1615.

Bild:
<< vorherige Seite

Der Landtstörtzer.
ein Allmusen/ derwegen entschlosse ich mich/
daß ich mein ersambletes vnd erspartes Gelt
fein fleissig beysammen behalten wolte: setzte
mich nider/ vnd machte noch ein andern knopf
vor meiner Müntz/ vnd sprach zu jhr: Da bleib/
dann ich weiß nit/ wann ich deiner bedörffen
möchte.

Jn meinen zerrissenen Kleidern vnd Ha-
derlumpen fing ich an/ das Allmusen zu be-
geren/ besuchte die Häuser der Cardinälen/
Gesandten/ Fürsten/ Bischoffe vnd anderer
Potentaten: Ein anderer junger Bub führ-
te mich/ vnd gab mir alle gute anleitung vnnd
lectiones, vnnd vnderwise mich in den prin-
cipijs,
wie vnd was/ vnd auff was für vnder-
schidliche form vnd weise ich von einem jegli-
chen dz Almusen begeren/ wie ich mit den Rei-
chen ein mitleiden erzeigen/ vnd die andächtigen
verobligiren solte: Dermassen proficierte ich
in diser profession, dz ich vberflüssig zu essen
vnd Gelts gnug vberkam/ dann ich kente den
Bapst/ vnd so wol die jenigen/ welche Kutten
trugen/ als welche keine trugen: Alle Gassen

durch-
G 2

Der Landtſtoͤrtzer.
ein Allmuſen/ derwegen entſchloſſe ich mich/
daß ich mein erſambletes vnd erſpartes Gelt
fein fleiſſig beyſammen behalten wolte: ſetzte
mich nider/ vñ machte noch ein andern knopf
vor meiner Muͤntz/ vñ ſprach zu jhr: Da bleib/
dann ich weiß nit/ wann ich deiner bedoͤrffen
moͤchte.

Jn meinen zerꝛiſſenen Kleidern vnd Ha-
derlumpen fing ich an/ das Allmuſen zu be-
geren/ beſuchte die Haͤuſer der Cardinaͤlen/
Geſandten/ Fuͤrſten/ Biſchoffe vnd anderer
Potentaten: Ein anderer junger Bub fuͤhr-
te mich/ vnd gab mir alle gute anleitung vnnd
lectiones, vnnd vnderwiſe mich in den prin-
cipijs,
wie vnd was/ vnd auff was fuͤr vnder-
ſchidliche form vnd weiſe ich von einem jegli-
chen dz Almuſen begeren/ wie ich mit den Rei-
chen ein mitleiden erzeigen/ vñ die andaͤchtigẽ
verobligiren ſolte: Dermaſſen proficierte ich
in diſer profeſſion, dz ich vberfluͤſſig zu eſſen
vnd Gelts gnug vberkam/ dann ich kente den
Bapſt/ vnd ſo wol die jenigen/ welche Kutten
trugen/ als welche keine trugen: Alle Gaſſen

durch-
G 2
<TEI>
  <text>
    <body>
      <div n="1">
        <div n="2">
          <p><pb facs="#f0121" n="99"/><fw place="top" type="header">Der Landt&#x017F;to&#x0364;rtzer.</fw><lb/>
ein Allmu&#x017F;en/ derwegen ent&#x017F;chlo&#x017F;&#x017F;e ich mich/<lb/>
daß ich mein er&#x017F;ambletes vnd er&#x017F;partes Gelt<lb/>
fein flei&#x017F;&#x017F;ig bey&#x017F;ammen behalten wolte: &#x017F;etzte<lb/>
mich nider/ vn&#x0303; machte noch ein andern knopf<lb/>
vor meiner Mu&#x0364;ntz/ vn&#x0303; &#x017F;prach zu jhr: Da bleib/<lb/>
dann ich weiß nit/ wann ich deiner bedo&#x0364;rffen<lb/>
mo&#x0364;chte.</p><lb/>
          <p>Jn meinen zer&#xA75B;i&#x017F;&#x017F;enen Kleidern vnd Ha-<lb/>
derlumpen fing ich an/ das Allmu&#x017F;en zu be-<lb/>
geren/ be&#x017F;uchte die Ha&#x0364;u&#x017F;er der Cardina&#x0364;len/<lb/>
Ge&#x017F;andten/ Fu&#x0364;r&#x017F;ten/ Bi&#x017F;choffe vnd anderer<lb/>
Potentaten: Ein anderer junger Bub fu&#x0364;hr-<lb/>
te mich/ vnd gab mir alle gute anleitung vnnd<lb/><hi rendition="#aq">lectiones,</hi> vnnd vnderwi&#x017F;e mich in den <hi rendition="#aq">prin-<lb/>
cipijs,</hi> wie vnd was/ vnd auff was fu&#x0364;r vnder-<lb/>
&#x017F;chidliche form vnd wei&#x017F;e ich von einem jegli-<lb/>
chen dz Almu&#x017F;en begeren/ wie ich mit den Rei-<lb/>
chen ein mitleiden erzeigen/ vn&#x0303; die anda&#x0364;chtige&#x0303;<lb/>
verobligiren &#x017F;olte: Derma&#x017F;&#x017F;en proficierte ich<lb/>
in di&#x017F;er <hi rendition="#aq">profe&#x017F;&#x017F;ion,</hi> dz ich vberflu&#x0364;&#x017F;&#x017F;ig zu e&#x017F;&#x017F;en<lb/>
vnd Gelts gnug vberkam/ dann ich kente den<lb/>
Bap&#x017F;t/ vnd &#x017F;o wol die jenigen/ welche Kutten<lb/>
trugen/ als welche keine trugen: Alle Ga&#x017F;&#x017F;en<lb/>
<fw place="bottom" type="sig">G 2</fw><fw place="bottom" type="catch">durch-</fw><lb/></p>
        </div>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[99/0121] Der Landtſtoͤrtzer. ein Allmuſen/ derwegen entſchloſſe ich mich/ daß ich mein erſambletes vnd erſpartes Gelt fein fleiſſig beyſammen behalten wolte: ſetzte mich nider/ vñ machte noch ein andern knopf vor meiner Muͤntz/ vñ ſprach zu jhr: Da bleib/ dann ich weiß nit/ wann ich deiner bedoͤrffen moͤchte. Jn meinen zerꝛiſſenen Kleidern vnd Ha- derlumpen fing ich an/ das Allmuſen zu be- geren/ beſuchte die Haͤuſer der Cardinaͤlen/ Geſandten/ Fuͤrſten/ Biſchoffe vnd anderer Potentaten: Ein anderer junger Bub fuͤhr- te mich/ vnd gab mir alle gute anleitung vnnd lectiones, vnnd vnderwiſe mich in den prin- cipijs, wie vnd was/ vnd auff was fuͤr vnder- ſchidliche form vnd weiſe ich von einem jegli- chen dz Almuſen begeren/ wie ich mit den Rei- chen ein mitleiden erzeigen/ vñ die andaͤchtigẽ verobligiren ſolte: Dermaſſen proficierte ich in diſer profeſſion, dz ich vberfluͤſſig zu eſſen vnd Gelts gnug vberkam/ dann ich kente den Bapſt/ vnd ſo wol die jenigen/ welche Kutten trugen/ als welche keine trugen: Alle Gaſſen durch- G 2

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
TCF (tokenisiert, serialisiert, lemmatisiert, normalisiert)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde gemäß den DTA-Transkriptionsrichtlinien im Double-Keying-Verfahren von Nicht-Muttersprachlern erfasst und in XML/TEI P5 nach DTA-Basisformat kodiert.




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/albertinus_landtstoertzer01_1615
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/albertinus_landtstoertzer01_1615/121
Zitationshilfe: Albertinus, Aegidius: Der Landtstörtzer: Gusman von Alfarche oder Picaro genannt. Bd. 1. München, 1615, S. 99. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/albertinus_landtstoertzer01_1615/121>, abgerufen am 29.04.2024.