Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

Albertinus, Aegidius: Der Landtstörtzer: Gusman von Alfarche oder Picaro genannt. Bd. 1. München, 1615.

Bild:
<< vorherige Seite

Der Landtstörtzer.
woferrn nicht die zeit vnnd das vnglück mich
daruon getriben vnd entsetzt hetten/ dann als
mich einsmals der fürwitz stach/ daß ich wis-
sen möchte/ ob man zu Gaeta eben so barmher-
tzig vnnd mitleidig wäre/ wie zu Rom/ so ver-
fügt ich mich dorthin/ setzte mich mit meinem
sehr grindigen vnd schadhafften Kopff (vn-
angesehen derselb sonsten frisch vnnd gesundt
war) vor die Kirchthürn/ vnnd samblete das
Allmusen/ mit sehr lauter kläglicher vnnd be-
weglicher Stimm. Der Statthalter daselbst
sahe mich eygentlich an/ vnnd gab mir gleich-
fals ein reiches Allmusen: Aber der Geitz v-
berging mich vnnd brach den Sack/ dann an
einem andern Festtag brauchte ich ein anders
vnd newe inuention, praeparirte meinen ge-
sunden vnnd frischen Schenckel dermassen/
daß es ein grewel war anzusehen: darmit setz-
te ich mich vor die Kirchen/ fing an vber laut
zu schreyen/ vnd meinen verwundten elendigen
(aber doch gesunden) Schenckel zu erheben
vnnd zu zeigen: zu meinem Vnglück kam der
vorbemelte Statthalter damals in dieselbe
Kirch/ vnd als er mich erkennte/ hieß er mich

auff-
G 3

Der Landtſtoͤrtzer.
woferꝛn nicht die zeit vnnd das vngluͤck mich
daruon getriben vnd entſetzt hetten/ dann als
mich einsmals der fuͤrwitz ſtach/ daß ich wiſ-
ſen moͤchte/ ob man zu Gaeta ebẽ ſo barmher-
tzig vnnd mitleidig waͤre/ wie zu Rom/ ſo ver-
fuͤgt ich mich dorthin/ ſetzte mich mit meinem
ſehr grindigen vnd ſchadhafften Kopff (vn-
angeſehen derſelb ſonſten friſch vnnd geſundt
war) vor die Kirchthuͤrn/ vnnd ſamblete das
Allmuſen/ mit ſehr lauter klaͤglicher vnnd be-
weglicher Stim̃. Der Statthalter daſelbſt
ſahe mich eygentlich an/ vnnd gab mir gleich-
fals ein reiches Allmuſen: Aber der Geitz v-
berging mich vnnd brach den Sack/ dann an
einem andern Feſttag brauchte ich ein anders
vñ newe inuention, præparirte meinen ge-
ſunden vnnd friſchen Schenckel dermaſſen/
daß es ein grewel war anzuſehen: darmit ſetz-
te ich mich vor die Kirchen/ fing an vber laut
zu ſchreyen/ vñ meinen verwundten elendigen
(aber doch geſunden) Schenckel zu erheben
vnnd zu zeigen: zu meinem Vngluͤck kam der
vorbemelte Statthalter damals in dieſelbe
Kirch/ vnd als er mich erkennte/ hieß er mich

auff-
G 3
<TEI>
  <text>
    <body>
      <div n="1">
        <div n="2">
          <p><pb facs="#f0123" n="101"/><fw place="top" type="header">Der Landt&#x017F;to&#x0364;rtzer.</fw><lb/>
wofer&#xA75B;n nicht die zeit vnnd das vnglu&#x0364;ck mich<lb/>
daruon getriben vnd ent&#x017F;etzt hetten/ dann als<lb/>
mich einsmals der fu&#x0364;rwitz &#x017F;tach/ daß ich wi&#x017F;-<lb/>
&#x017F;en mo&#x0364;chte/ ob man zu <hi rendition="#aq">Gaeta</hi> ebe&#x0303; &#x017F;o barmher-<lb/>
tzig vnnd mitleidig wa&#x0364;re/ wie zu Rom/ &#x017F;o ver-<lb/>
fu&#x0364;gt ich mich dorthin/ &#x017F;etzte mich mit meinem<lb/>
&#x017F;ehr grindigen vnd &#x017F;chadhafften Kopff (vn-<lb/>
ange&#x017F;ehen der&#x017F;elb &#x017F;on&#x017F;ten fri&#x017F;ch vnnd ge&#x017F;undt<lb/>
war) vor die Kirchthu&#x0364;rn/ vnnd &#x017F;amblete das<lb/>
Allmu&#x017F;en/ mit &#x017F;ehr lauter kla&#x0364;glicher vnnd be-<lb/>
weglicher Stim&#x0303;. Der Statthalter da&#x017F;elb&#x017F;t<lb/>
&#x017F;ahe mich eygentlich an/ vnnd gab mir gleich-<lb/>
fals ein reiches Allmu&#x017F;en: Aber der Geitz v-<lb/>
berging mich vnnd brach den Sack/ dann an<lb/>
einem andern Fe&#x017F;ttag brauchte ich ein anders<lb/>
vn&#x0303; newe <hi rendition="#aq">inuention, præparirte</hi> meinen ge-<lb/>
&#x017F;unden vnnd fri&#x017F;chen Schenckel derma&#x017F;&#x017F;en/<lb/>
daß es ein grewel war anzu&#x017F;ehen: darmit &#x017F;etz-<lb/>
te ich mich vor die Kirchen/ fing an vber laut<lb/>
zu &#x017F;chreyen/ vn&#x0303; meinen verwundten elendigen<lb/>
(aber doch ge&#x017F;unden) Schenckel zu erheben<lb/>
vnnd zu zeigen: zu meinem Vnglu&#x0364;ck kam der<lb/>
vorbemelte Statthalter damals in die&#x017F;elbe<lb/>
Kirch/ vnd als er mich erkennte/ hieß er mich<lb/>
<fw place="bottom" type="sig">G 3</fw><fw place="bottom" type="catch">auff-</fw><lb/></p>
        </div>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[101/0123] Der Landtſtoͤrtzer. woferꝛn nicht die zeit vnnd das vngluͤck mich daruon getriben vnd entſetzt hetten/ dann als mich einsmals der fuͤrwitz ſtach/ daß ich wiſ- ſen moͤchte/ ob man zu Gaeta ebẽ ſo barmher- tzig vnnd mitleidig waͤre/ wie zu Rom/ ſo ver- fuͤgt ich mich dorthin/ ſetzte mich mit meinem ſehr grindigen vnd ſchadhafften Kopff (vn- angeſehen derſelb ſonſten friſch vnnd geſundt war) vor die Kirchthuͤrn/ vnnd ſamblete das Allmuſen/ mit ſehr lauter klaͤglicher vnnd be- weglicher Stim̃. Der Statthalter daſelbſt ſahe mich eygentlich an/ vnnd gab mir gleich- fals ein reiches Allmuſen: Aber der Geitz v- berging mich vnnd brach den Sack/ dann an einem andern Feſttag brauchte ich ein anders vñ newe inuention, præparirte meinen ge- ſunden vnnd friſchen Schenckel dermaſſen/ daß es ein grewel war anzuſehen: darmit ſetz- te ich mich vor die Kirchen/ fing an vber laut zu ſchreyen/ vñ meinen verwundten elendigen (aber doch geſunden) Schenckel zu erheben vnnd zu zeigen: zu meinem Vngluͤck kam der vorbemelte Statthalter damals in dieſelbe Kirch/ vnd als er mich erkennte/ hieß er mich auff- G 3

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
TCF (tokenisiert, serialisiert, lemmatisiert, normalisiert)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde gemäß den DTA-Transkriptionsrichtlinien im Double-Keying-Verfahren von Nicht-Muttersprachlern erfasst und in XML/TEI P5 nach DTA-Basisformat kodiert.




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/albertinus_landtstoertzer01_1615
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/albertinus_landtstoertzer01_1615/123
Zitationshilfe: Albertinus, Aegidius: Der Landtstörtzer: Gusman von Alfarche oder Picaro genannt. Bd. 1. München, 1615, S. 101. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/albertinus_landtstoertzer01_1615/123>, abgerufen am 28.04.2024.