Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

Calvi, François de: Beutelschneider/ Oder Neue/ warhaffte/ und eigentliche Beschreibung Der Diebs Historien. Bd. 2. Frankfurt (Main), 1627.

Bild:
<< vorherige Seite
Beutelschneider/ oder

Der Laquey kommet also zum zweytenmal in
die Gassen S. Marttin vnd als er zu dem Edelman
kommet/ zeigt er jm an/ sein Herr sey gar vnwillig
darüber/ das er jm nit 6. anderegute Pistolen hette
gegeben: Weil nun den vermeynten Edelman vnd
wahrhafftigen Rauber duncket/ es sey nunmehr
zeit das Spil vollends außzuspilen/ saget er mit
lachende Mund zu deß Kauffmans Jungen/ er sol
jm die 6. Pistolen vnd das ander Geld/ so er em-
pfangen hette/ weissen/ auff daß er sehe/ was mangelt
vnd nicht gut seye? Deß Kauffmans Jung zeucht
das Geld herauß/ schüttet es auff den Tisch/ vnd so
bald zeucht dieser Rauber das Geld mit einander
zu sich/ sagt zu deß Esclairs Laqueyen: sein Herr sey
ein rechter Narr/ daß er jhm das Geld abfordere/
da er jm doch mehr als hundert Cronen schuldig
seye: Gehe hin zu deinem Herrn/ sagt er zu dem La-
queyen/ vnd sage jhm/ daß ich das Geld/ daß er mir
geschicket habe/ wölle zur Bezahlung einhalten/ dann
er wisse wol/ was er mir schuldig seye/ vnd morgen
wölle ich jme einen Richter schicken/ daß er mir daß
vbrige auch vollend solle vnd müsse bezahlen.

Der Laquey/ welcher der Brüderschafft Latein
gar wol verstunde/ nimbt sich an/ als komme jm das
gar wunderlich vor/ daß der Edelman daß Geld gar
wölle behalten: aber noch wunderbarlicher kam das
für deß Kauffmans Jungen/ es finge jm an nichts
gutes zu traumen/ er gedachte/ er würde vielleicht
gar vmb sein Tuch kommen. Sie gehen mit einander
auß der Gassen S Mirtin, vnd wöllen wider in die
vorige Herberg gehen: Aber als sie dahin kommen/
finden sie nichts mehr als das lehre ledige Nest/ der

Beutelſchneider/ oder

Der Laquey kommet alſo zum zweytenmal in
die Gaſſen S. Marttin vnd als er zu dem Edelman
kommet/ zeigt er jm an/ ſein Herꝛ ſey gar vnwillig
daruͤber/ das er jm nit 6. anderegute Piſtolen hette
gegeben: Weil nun den vermeynten Edelman vnd
wahrhafftigen Rauber duncket/ es ſey nunmehr
zeit das Spil vollends außzuſpilen/ ſaget er mit
lachende Mund zu deß Kauffmans Jungen/ er ſol
jm die 6. Piſtolen vnd das ander Geld/ ſo er em-
pfangen hette/ weiſſen/ auff daß er ſehe/ was mangelt
vnd nicht gut ſeye? Deß Kauffmans Jung zeucht
das Geld herauß/ ſchuͤttet es auff den Tiſch/ vnd ſo
bald zeucht dieſer Rauber das Geld mit einander
zu ſich/ ſagt zu deß Eſclairs Laqueyen: ſein Herꝛ ſey
ein rechter Narꝛ/ daß er jhm das Geld abfordere/
da er jm doch mehr als hundert Cronen ſchuldig
ſeye: Gehe hin zu deinem Herꝛn/ ſagt er zu dem La-
queyen/ vnd ſage jhm/ daß ich das Geld/ daß er mir
geſchicket habe/ woͤlle zur Bezahlung einhaltẽ/ dañ
er wiſſe wol/ was er mir ſchuldig ſeye/ vnd morgen
woͤlle ich jme einen Richter ſchicken/ daß er mir daß
vbrige auch vollend ſolle vnd muͤſſe bezahlen.

Der Laquey/ welcher der Bruͤderſchafft Latein
gar wol verſtunde/ nimbt ſich an/ als kom̃e jm das
gar wunderlich vor/ daß der Edelman daß Geld gar
woͤlle behalten: aber noch wunderbarlicher kam das
fuͤr deß Kauffmans Jungen/ es finge jm an nichts
gutes zu traumen/ er gedachte/ er wuͤrde vielleicht
gar vmb ſein Tuch kom̃en. Sie gehen mit einander
auß der Gaſſen S Mirtin, vnd woͤllen wider in die
vorige Herberg gehen: Aber als ſie dahin kom̃en/
finden ſie nichts mehr als das lehre ledige Neſt/ der

<TEI>
  <text>
    <body>
      <div n="1">
        <div n="2">
          <pb facs="#f0036" n="26"/>
          <fw place="top" type="header"> <hi rendition="#b">Beutel&#x017F;chneider/ oder</hi> </fw><lb/>
          <p>Der Laquey kommet al&#x017F;o zum zweytenmal in<lb/>
die Ga&#x017F;&#x017F;en <hi rendition="#aq">S. Marttin</hi> vnd als er zu dem Edelman<lb/>
kommet/ zeigt er jm an/ &#x017F;ein Her&#xA75B; &#x017F;ey gar vnwillig<lb/>
daru&#x0364;ber/ das er jm nit 6. anderegute Pi&#x017F;tolen hette<lb/>
gegeben: Weil nun den vermeynten Edelman vnd<lb/>
wahrhafftigen Rauber duncket/ es &#x017F;ey nunmehr<lb/>
zeit das Spil vollends außzu&#x017F;pilen/ &#x017F;aget er mit<lb/>
lachende Mund zu deß Kauffmans Jungen/ er &#x017F;ol<lb/>
jm die 6. Pi&#x017F;tolen vnd das ander Geld/ &#x017F;o er em-<lb/>
pfangen hette/ wei&#x017F;&#x017F;en/ auff <choice><orig>dz</orig><reg>daß</reg></choice> er &#x017F;ehe/ was mangelt<lb/>
vnd nicht gut &#x017F;eye? Deß Kauffmans Jung zeucht<lb/>
das Geld herauß/ &#x017F;chu&#x0364;ttet es auff den Ti&#x017F;ch/ vnd &#x017F;o<lb/>
bald zeucht die&#x017F;er Rauber das Geld mit einander<lb/>
zu &#x017F;ich/ &#x017F;agt zu deß <hi rendition="#aq">E&#x017F;clairs</hi> Laqueyen: &#x017F;ein Her&#xA75B; &#x017F;ey<lb/>
ein rechter Nar&#xA75B;/ daß er jhm das Geld abfordere/<lb/>
da er jm doch mehr als hundert Cronen &#x017F;chuldig<lb/>
&#x017F;eye: Gehe hin zu deinem Her&#xA75B;n/ &#x017F;agt er zu dem La-<lb/>
queyen/ vnd &#x017F;age jhm/ daß ich das Geld/ daß er mir<lb/>
ge&#x017F;chicket habe/ wo&#x0364;lle zur Bezahlung einhalte&#x0303;/ dan&#x0303;<lb/>
er wi&#x017F;&#x017F;e wol/ was er mir &#x017F;chuldig &#x017F;eye/ vnd morgen<lb/>
wo&#x0364;lle ich jme einen Richter &#x017F;chicken/ daß er mir <choice><orig>dz</orig><reg>daß</reg></choice><lb/>
vbrige auch vollend &#x017F;olle vnd mu&#x0364;&#x017F;&#x017F;e bezahlen.</p><lb/>
          <p>Der Laquey/ welcher der Bru&#x0364;der&#x017F;chafft Latein<lb/>
gar wol ver&#x017F;tunde/ nimbt &#x017F;ich an/ als kom&#x0303;e jm das<lb/>
gar wunderlich vor/ <choice><orig>dz</orig><reg>daß</reg></choice> der Edelman <choice><orig>dz</orig><reg>daß</reg></choice> Geld gar<lb/>
wo&#x0364;lle behalten: aber noch wunderbarlicher kam das<lb/>
fu&#x0364;r deß Kauffmans Jungen/ es finge jm an nichts<lb/>
gutes zu traumen/ er gedachte/ er wu&#x0364;rde vielleicht<lb/>
gar vmb &#x017F;ein Tuch kom&#x0303;en. Sie gehen mit einander<lb/>
auß der Ga&#x017F;&#x017F;en <hi rendition="#aq">S Mirtin,</hi> vnd wo&#x0364;llen wider in die<lb/>
vorige Herberg gehen: Aber als &#x017F;ie dahin kom&#x0303;en/<lb/>
finden &#x017F;ie nichts mehr als das lehre ledige Ne&#x017F;t/ der<lb/></p>
        </div>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[26/0036] Beutelſchneider/ oder Der Laquey kommet alſo zum zweytenmal in die Gaſſen S. Marttin vnd als er zu dem Edelman kommet/ zeigt er jm an/ ſein Herꝛ ſey gar vnwillig daruͤber/ das er jm nit 6. anderegute Piſtolen hette gegeben: Weil nun den vermeynten Edelman vnd wahrhafftigen Rauber duncket/ es ſey nunmehr zeit das Spil vollends außzuſpilen/ ſaget er mit lachende Mund zu deß Kauffmans Jungen/ er ſol jm die 6. Piſtolen vnd das ander Geld/ ſo er em- pfangen hette/ weiſſen/ auff dz er ſehe/ was mangelt vnd nicht gut ſeye? Deß Kauffmans Jung zeucht das Geld herauß/ ſchuͤttet es auff den Tiſch/ vnd ſo bald zeucht dieſer Rauber das Geld mit einander zu ſich/ ſagt zu deß Eſclairs Laqueyen: ſein Herꝛ ſey ein rechter Narꝛ/ daß er jhm das Geld abfordere/ da er jm doch mehr als hundert Cronen ſchuldig ſeye: Gehe hin zu deinem Herꝛn/ ſagt er zu dem La- queyen/ vnd ſage jhm/ daß ich das Geld/ daß er mir geſchicket habe/ woͤlle zur Bezahlung einhaltẽ/ dañ er wiſſe wol/ was er mir ſchuldig ſeye/ vnd morgen woͤlle ich jme einen Richter ſchicken/ daß er mir dz vbrige auch vollend ſolle vnd muͤſſe bezahlen. Der Laquey/ welcher der Bruͤderſchafft Latein gar wol verſtunde/ nimbt ſich an/ als kom̃e jm das gar wunderlich vor/ dz der Edelman dz Geld gar woͤlle behalten: aber noch wunderbarlicher kam das fuͤr deß Kauffmans Jungen/ es finge jm an nichts gutes zu traumen/ er gedachte/ er wuͤrde vielleicht gar vmb ſein Tuch kom̃en. Sie gehen mit einander auß der Gaſſen S Mirtin, vnd woͤllen wider in die vorige Herberg gehen: Aber als ſie dahin kom̃en/ finden ſie nichts mehr als das lehre ledige Neſt/ der

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
TCF (tokenisiert, serialisiert, lemmatisiert, normalisiert)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde gemäß den DTA-Transkriptionsrichtlinien im Double-Keying-Verfahren von Nicht-Muttersprachlern erfasst und in XML/TEI P5 nach DTA-Basisformat kodiert.




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/calvi_beutelschneider02_1627
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/calvi_beutelschneider02_1627/36
Zitationshilfe: Calvi, François de: Beutelschneider/ Oder Neue/ warhaffte/ und eigentliche Beschreibung Der Diebs Historien. Bd. 2. Frankfurt (Main), 1627, S. 26. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/calvi_beutelschneider02_1627/36>, abgerufen am 26.04.2024.