Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

Albertinus, Aegidius: Der Landtstörtzer: Gusman von Alfarche oder Picaro genannt. Bd. 1. München, 1615.

Bild:
<< vorherige Seite

Der Landtstörtzer.
vnd als dieselbe heimb ging/ folgte ich jhr von
weitem nach/ biß zu jhrem Losement/ vnd im
hinein gehen/ kehrte sie sich vmb/ zeigte mir ein
sehr freundlichs Angesicht/ vnnd grüste mich
gleichsamm. Da fing ich alsbald an in der Lieb
zu brinnen/ vnnd wolte allgemach widerumb
heimb in mein Losement gehen/ aber sahe/ daß
ein Magd mir von weitem nachfolgte/ vnnd
mir mit dem Kopff vnd Fingern winckte: der-
wegen wartete ich/ biß sie zu mir kam/ vnd mir
ein langes parlament herein machte/ mit
vermelden/ daß sie einer ansehenlichen Ehe-
frawen zugehörte/ welche ein verlangen hette
zu wissen/ wer vnd von wannen ich doch were/
dann sie etwas sonderbares mit mir hette zu
tractiren: Das hielt ich nun für ein grosse
Ehr/ vnd hette mein Glück nit vertauscht ge-
gen dem Glück deß Alexandri Magni, dann
es gedunckte mich/ daß alle vnnd jede schöne
Frawen sich vmb mich rissen: Jn wehren-
der vnser conuersation vnnd vnderredung
kamen wir zu meiner Herberg/ dieselbe ward
durch die magd fleissig gemerckt/ ich aber nam
vrlaub von jhr/ ging heimb vnnd verrichtete

mein

Der Landtſtoͤrtzer.
vnd als dieſelbe heimb ging/ folgte ich jhꝛ von
weitem nach/ biß zu jhrem Loſement/ vnd im
hinein gehen/ kehꝛte ſie ſich vmb/ zeigte mir ein
ſehꝛ freundlichs Angeſicht/ vnnd gruͤſte mich
gleichſam̃. Da fing ich alsbald an in der Lieb
zu brinnen/ vnnd wolte allgemach widerumb
heimb in mein Loſement gehen/ aber ſahe/ daß
ein Magd mir von weitem nachfolgte/ vnnd
mir mit dem Kopff vnd Fingern winckte: der-
wegen wartete ich/ biß ſie zu mir kam/ vnd mir
ein langes parlament herein machte/ mit
vermelden/ daß ſie einer anſehenlichen Ehe-
frawen zugehoͤrte/ welche ein verlangen hette
zu wiſſen/ wer vñ von wannen ich doch were/
dann ſie etwas ſonderbares mit mir hette zu
tractiren: Das hielt ich nun fuͤr ein groſſe
Ehr/ vnd hette mein Gluͤck nit vertauſcht ge-
gen dem Gluͤck deß Alexandri Magni, dann
es gedunckte mich/ daß alle vnnd jede ſchoͤne
Frawen ſich vmb mich riſſen: Jn wehren-
der vnſer conuerſation vnnd vnderꝛedung
kamen wir zu meiner Herberg/ dieſelbe ward
durch die magd fleiſſig gemerckt/ ich aber nam
vrlaub von jhr/ ging heimb vnnd verꝛichtete

mein
<TEI>
  <text>
    <body>
      <div n="1">
        <div n="2">
          <p><pb facs="#f0102" n="80"/><fw place="top" type="header">Der Landt&#x017F;to&#x0364;rtzer.</fw><lb/>
vnd als die&#x017F;elbe heimb ging/ folgte ich jh&#xA75B; von<lb/>
weitem nach/ biß zu jhrem Lo&#x017F;ement/ vnd im<lb/>
hinein gehen/ keh&#xA75B;te &#x017F;ie &#x017F;ich vmb/ zeigte mir ein<lb/>
&#x017F;eh&#xA75B; freundlichs Ange&#x017F;icht/ vnnd gru&#x0364;&#x017F;te mich<lb/>
gleich&#x017F;am&#x0303;. Da fing ich alsbald an in der Lieb<lb/>
zu brinnen/ vnnd wolte allgemach widerumb<lb/>
heimb in mein Lo&#x017F;ement gehen/ aber &#x017F;ahe/ daß<lb/>
ein Magd mir von weitem nachfolgte/ vnnd<lb/>
mir mit dem Kopff vnd Fingern winckte: der-<lb/>
wegen wartete ich/ biß &#x017F;ie zu mir kam/ vnd mir<lb/>
ein langes parlament herein machte/ mit<lb/>
vermelden/ daß &#x017F;ie einer an&#x017F;ehenlichen Ehe-<lb/>
frawen zugeho&#x0364;rte/ welche ein verlangen hette<lb/>
zu wi&#x017F;&#x017F;en/ wer vn&#x0303; von wannen ich doch were/<lb/>
dann &#x017F;ie etwas &#x017F;onderbares mit mir hette zu<lb/>
tractiren: Das hielt ich nun fu&#x0364;r ein gro&#x017F;&#x017F;e<lb/>
Ehr/ vnd hette mein Glu&#x0364;ck nit vertau&#x017F;cht ge-<lb/>
gen dem Glu&#x0364;ck deß <hi rendition="#aq">Alexandri Magni,</hi> dann<lb/>
es gedunckte mich/ daß alle vnnd jede &#x017F;cho&#x0364;ne<lb/>
Frawen &#x017F;ich vmb mich ri&#x017F;&#x017F;en: Jn wehren-<lb/>
der vn&#x017F;er <hi rendition="#aq">conuer&#x017F;ation</hi> vnnd vnder&#xA75B;edung<lb/>
kamen wir zu meiner Herberg/ die&#x017F;elbe ward<lb/>
durch die magd flei&#x017F;&#x017F;ig gemerckt/ ich aber nam<lb/>
vrlaub von jhr/ ging heimb vnnd ver&#xA75B;ichtete<lb/>
<fw place="bottom" type="catch">mein</fw><lb/></p>
        </div>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[80/0102] Der Landtſtoͤrtzer. vnd als dieſelbe heimb ging/ folgte ich jhꝛ von weitem nach/ biß zu jhrem Loſement/ vnd im hinein gehen/ kehꝛte ſie ſich vmb/ zeigte mir ein ſehꝛ freundlichs Angeſicht/ vnnd gruͤſte mich gleichſam̃. Da fing ich alsbald an in der Lieb zu brinnen/ vnnd wolte allgemach widerumb heimb in mein Loſement gehen/ aber ſahe/ daß ein Magd mir von weitem nachfolgte/ vnnd mir mit dem Kopff vnd Fingern winckte: der- wegen wartete ich/ biß ſie zu mir kam/ vnd mir ein langes parlament herein machte/ mit vermelden/ daß ſie einer anſehenlichen Ehe- frawen zugehoͤrte/ welche ein verlangen hette zu wiſſen/ wer vñ von wannen ich doch were/ dann ſie etwas ſonderbares mit mir hette zu tractiren: Das hielt ich nun fuͤr ein groſſe Ehr/ vnd hette mein Gluͤck nit vertauſcht ge- gen dem Gluͤck deß Alexandri Magni, dann es gedunckte mich/ daß alle vnnd jede ſchoͤne Frawen ſich vmb mich riſſen: Jn wehren- der vnſer conuerſation vnnd vnderꝛedung kamen wir zu meiner Herberg/ dieſelbe ward durch die magd fleiſſig gemerckt/ ich aber nam vrlaub von jhr/ ging heimb vnnd verꝛichtete mein

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
TCF (tokenisiert, serialisiert, lemmatisiert, normalisiert)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde gemäß den DTA-Transkriptionsrichtlinien im Double-Keying-Verfahren von Nicht-Muttersprachlern erfasst und in XML/TEI P5 nach DTA-Basisformat kodiert.




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/albertinus_landtstoertzer01_1615
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/albertinus_landtstoertzer01_1615/102
Zitationshilfe: Albertinus, Aegidius: Der Landtstörtzer: Gusman von Alfarche oder Picaro genannt. Bd. 1. München, 1615, S. 80. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/albertinus_landtstoertzer01_1615/102>, abgerufen am 28.04.2024.