Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599.Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. peinlich für der Göttlichen Majestät/ als für einem brennen-den vnnd verzehrenden Feuwer. Nun wir aber jhm durch Christum versühnet/ so läst er seinen Zorn fahren/ vnd ist wi- der vnser Freund/ vnd damit er seine einbrünstige Liebe vns er- zeige/ vnd wir vns nicht für jm dürffen fürchten/ so reicht vns Christus seinen Leib/ vnd sein Blut zu essen vnd zu trincken/ geistlich vnnd leiblich/ auff daß er mit vns/ vnnd wir mit jhm widervmb ein Kuchen vnd ein Massa seyn mögen. Solches thut er auß grosser einbrünstiger Liebe. Auß Die nemmende Hand ist vnser Glaube/ der das Wort deß
Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. peinlich für der Göttlichen Majeſtät/ als für einem brennen-den vnnd verzehrenden Feuwer. Nun wir aber jhm durch Chriſtum verſühnet/ ſo läſt er ſeinen Zorn fahren/ vnd iſt wi- der vnſer Freund/ vñ damit er ſeine einbrünſtige Liebe vns er- zeige/ vnd wir vns nicht für jm dürffen fürchten/ ſo reicht vns Chriſtus ſeinen Leib/ vnd ſein Blut zu eſſen vnd zu trincken/ geiſtlich vnnd leiblich/ auff daß er mit vns/ vnnd wir mit jhm widervmb ein Kuchen vnd ein Maſſa ſeyn mögen. Solches thut er auß groſſer einbrünſtiger Liebe. Auß Die nemmende Hand iſt vnſer Glaube/ der das Wort deß
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Der Ander Theil deß Frewden Spiegels.
peinlich für der Göttlichen Majeſtät/ als für einem brennen-
den vnnd verzehrenden Feuwer. Nun wir aber jhm durch
Chriſtum verſühnet/ ſo läſt er ſeinen Zorn fahren/ vnd iſt wi-
der vnſer Freund/ vñ damit er ſeine einbrünſtige Liebe vns er-
zeige/ vnd wir vns nicht für jm dürffen fürchten/ ſo reicht vns
Chriſtus ſeinen Leib/ vnd ſein Blut zu eſſen vnd zu trincken/
geiſtlich vnnd leiblich/ auff daß er mit vns/ vnnd wir mit jhm
widervmb ein Kuchen vnd ein Maſſa ſeyn mögen.
Solches thut er auß groſſer einbrünſtiger Liebe. Auß
Liebe gibt er ſein Fleiſch zu eſſen/ vnnd auß Liebe läſt er ſein
Blut trincken/ daß wir darauß abnemmen ſollen/ wie lieb
Gott die Menſchen habe/ vnd wie er mit Nachlaſſung vnd
Ablegung ſeines gerechten Zorns/ auß Liebe begere vollkom-
men Eines mit vns zu ſeyn/ vnd vns jhm auff das aller nechſt
zu vereinigen vnnd zu verknüpffen/ damit wir ſtätts in jhm
bleiben/ vnd er ewig in vns. O der vnaußſprechlichen Liebe/
deren wir vns nimmer gnugſam können verwundern/ vnnd
darvmb wir billich das hochwürdig Abendmal in Ehren hal-
ten/ vnd zum offtermal beſuchen ſollten. Vnd diß iſt das Ge-
heimnuß/ welches die vberſichtige Rottengeiſter/ Caluiniſten
vnd Zwinglianer/ ſampt den Widertäuffern vnd Schwenck-
feldern nicht verſtehen noch mercken: Derwegen ſie laſſen
Deum incarnatum fahren/ vnnd wöllen auſſerhalb dem
Fleiſch Chriſti/ mit der bloſſen Gottheit (die da iſt ein verzeh-
rend Feuwer) zu thun haben. Ein Gottſeliger Chriſt aber
merckt auff die Wort deß Abendmals/ vnd hält ſich nach dem
buchſtabiſchen Verſtand einfältiglich zu Chriſti Leib vnnd
Blut/ daß er nicht an der bloſſen Gottheit die Finger ver-
brenne/ ſondern ſehe jn an/ wie er ſich im Fleiſch offenbahret/
vnd auß hertzlicher Liebe ſeinen Leib reichet zu eſſen/ vnnd ſein
Blut zu trincken.
Wozu wir mit
Chriſti Leib vnd
Blut geſpeiſet
vnd getränckt
werden.
Die nemmende Hand iſt vnſer Glaube/ der das Wort
deß
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Zitationshilfe: | Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599, S. 224. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/nicolai_freuden_1599/242>, abgerufen am 16.06.2024. |